פורים כבר בעידן 2000

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/2/2019 09:43 ● ערב ערב 2901
לפני כמעט שנה פתח קובי חזיזה את הסניף האילתי של רשת הצעצועים המובילה 'עידן 2000' ופתח בפני האילתים פתח לעולם צעצועים גדול ומגוון שכמותו לא הכירו עד כה ●ב'עידן 2000' אומרים ''גם המחיר צעצוע'', והם מתכוונים לכך, ומוכיחים זאת בקופה, דבר חשוב ביותר בעיקר כעת - כשהגיע הזמן להצטייד בתחפושות לפורים ● אל תחכו- פורים כבר כאן
פורים כבר בעידן 2000

פורים כבר כמעט כאן ו'בעידן 2000' כבר מוכנים עם אוהל תחפושות ענק ונגיש שבו מאות תחפושות לכל הגילאים - החל מתינוקות ועד לגיל 120.  
בראש רשימת תחפושות הילדים תמצאו את גיבורי ה'פורטנייט' ולצידם את  להיטי השנה האחרים - דמויות הפסטיגל בכיכובם של נועה קיריל, מרגי, ועוד מגוון תחפושות גדול. לבנות: תחפושות כמו חד קרן, הנסיכה הלנה, הנסיכה מואנה ,lol, וונדרוומן ועוד רבות אחרות.
לבנים: תחפושות של כל גיבורי העל של חברת RUBIES   ביניהם: ספיידרמן, קפטן אמריקה, הענק הירוק ואיירון מן.
ב'עידן 2000' גם הקטנטנים לא מקופחים להם מחכה כאן באוהל התחפושות מגוון תחפושות פרווה של חיות, תחפושת שף, נסיך,נהג מירוצים, רוקיסט, אינדיאני ולקטנטנות מגוון גדול של תחפושות של נסיכות ודמויות מהאגדות.

 

 

מחירים לכל כיס


המחירים ב'עידן 2000' אטרקטיביים ביותר ויש גם מבצעים. לדוגמה:
לילדים- ספיידרמן, ענק ירוק, איירון מן, נינג'ות, מיני מאוס, מואנה, או שלגיה במחיק מצחיק של 39.90 ₪ 
לנוער ומבוגרים מגוון גדול של תחפושות במחירים של החל 
מ -69 ₪.
ולצד התחפושות מחכים לכם אין ספור אביזרים מתאימים לכל התחפושות.

החנות נגישה, מרווחת, נעימה ותענוג לעשות בה קניות - והאוהל בדיוק כמו החנות – נוח ומרווח ויש בו הכל. אמנם פורים מגיע רק בעוד חודשיים אבל קובי חזיזה ממליץ למשפחות עם ילדים להגיע ולרכוש תחפושת כבר עכשיו. "אל תדחו את הקניות לפורים לרגע האחרון", מציע קובי הזכיין האילתי של 'עידן 2000'. "עכשיו זה הזמן להגיע עם הילדים לחוויית קנייה מהנה ביותר, בלי דוחק ובלי לחץ. להסתובב באוהל התחפושות ולשטוף את העיניים במבחר הגדול המגוון והצבעוני במקום בו כל ילד ומבוגר יוכל למצוא בדיוק את התחפושת שהוא חולם עליה, במידה שהולמת אותו".

ל'עידן 2000' מועדון חברים אילתים שבו מעל 3000 חברים. חברי המועדון זכאים ל-10% צבירה בנקודות על כל קנייה וכל משפחה מקבלת מתנת יום הולדת לילדים בסך 30 ₪  (עד שלושה ילדים למשפחה).
כל לקוח, בין הוא ילד או מבוגר, מתקבל על ידי הצוות השירותי של 'עידן 2000' בחיוך, בסבלנות ונכונות לעזור ולייעץ במקרה הצורך. 


בעידן 2000 כל לקוח הוא לקוח VIP 


חפשו אותנו בפייסבוק "עידן 2000"
ובאינסטגרם:  IDAN 2000 EILAT

מיקום: רחבת הדואר המרכזי שד' התמרים
פתוח: ימים א'-ה' 08:30-21:00, שישי 08:30-14:00 מוצ"ש- חצי שעה מצאת השבת.

 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש