עם ערן פיקסר – העסק שלך - פיקס

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/2/2019 09:07 ● ערב ערב 2901
בנייה וקידום אתרים באינטרנט ושיווק עסקים ● עם ערן פיקסר – העסק שלך - פיקס
עם ערן פיקסר – העסק שלך - פיקס

צילום: מחלקת שיווק פיקסר

חברת 'פיקסר' הוקמה בשנת 2016 על ידי ערן פיקסר ועוסקת מאז ועד היום בפלטפורמה האינטרנטית. 
היא החלה דרכה כחברת בוטיק לבניית אתרים באינטרנט, ומאז התרחבה החברה לכיוונים נוספים בהתאם לדרישות השוק, ובמילים אחרות, תחת הסיסמה One Stop Shop, תקבלו את כל השירותים להם אתם נזקקים בתחום קידום עסקכם באינטרנט: בניית אתרים, כתיבת תוכן, קידום אתרים, שירותי גרפיקה מתקדמים, צילום, תכנות, עריכת ווידאו ומחלקת שיווק, כל אלה יחד נועדו לקדם את עסקכם או כל דבר שתחפצו בו לפרונט עולם האינטרנט, והכל תחת קורת גג אחת מבלי להתרוצץ בין אנשי תוכן שונים, חומרה, תוכנה, גרפיקה וכו'. 

 

 

עם השנים, לאור הצורך ההולך ועולה בחשיפה שהיא בגדר 'מאסט' בפלטפורמה האינטרנטית, גדל וצמח צוותו של פיקסר, והוא מונה כיום מומחים בכל תחום בו הם נוגעים, אנשים צעירים ונמרצים, חייכנים ומקצועיים, שיחד עם ערן מייעצים ומסבירים ללקוח הכל עד להבנה מוחלטת מצדו, ועם אווירה ממש נחמדה ומשפחתית במשרד – הדרך אל המטרה קצרה. 
לאור הביקוש ההולך ועולה, ולא רק באילת, נפתח ממש עכשיו סניף נוסף לחברת פיקסר בירושלים, והדרך לשאר חלקי הארץ כבר סלולה. לאחרונה, קיבלה חברת ערן פיקסר – את תו – 'אמון הציבור – לקידום הגינות בעסקים', תו המעיד שהעסק מתחייב לעמוד בכללי ההגינות של אמון הציבור, מסכים לחשוף עצמו לבקרה שוטפת של הארגון ומתחייב לתקן ליקויים בהתנהלותו - בהווה ובעתיד. 

כמו כן קיבלה החברה את חותם האמינות הגלובלי של – dun & bradstreet, חותם המציג את החברה כאמינה ומקצועית ומשקף את הפרטים הנדרשים על מנת שלקוחות יוכלו לבנות עם הצוות מערכת יחסים המבוססת על אמון הדדי. 
כעסק, שהוא למעשה חוד החנית הטכנולוגיה האינטרנטית, ערן פיקסר חבר באיגוד האינטרנט הישראלי ובאיגוד האינטרנט הבינלאומי, ועם כל אלו – אתם יכולים להיות בטוחים שהעסק שלכם ינסוק לגבהים.

 

 

ערן פיקסר, טלפון: 0522126366, כתובת – מרכז שלום. אתר: eranfixer.com.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש