וילה ספא - ספא קטן עם לב גדול

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 30/1/2019 09:11 ● מה נשמע 586
ב- 8/2 תחגוג ויולה יום הולדתה ה-50 והיא בהחלט יכולה להסתכל לאחור ולסכם בגאווה את הרזומה שלה הכולל התנדבות בעזרה לקשישים, חולים וכל מי שזקוק לעזרה ● רבים נעזרו בה ועדיין נעזרים ואת כל זה היא עושה באהבה רבה לצד הפעלת הספא שלה 'הספא של ויוליה' אותו פתחה לפני כשלוש שנים
וילה ספא - ספא קטן עם לב גדול

הספא של ויולה קטן וצנוע, אבל נעים ואינטימי, והטיפולים השונים הניתנים בו מבוצעים על ידי מטפלים מקצועיים ביותר וניתנים מכל הלב. כל המטפלים ב'ויולה ספא' מקצועיים ביותר ונושאים תעודות הכשרה לעסוק במקצוע. המטפלים מתחלפים לפי הצורך וויולה מקפידה שלא יקרה שמטפל יעבוד מהבוקר עד הלילה ויאבד את הסבלנות להעניק ללקוח טיפול מושלם.
ויולה סגל, בעלת 'ויולה ספא' היא בעלת ניסיון רב בתחום והיא מקצועית ומנוסה מאוד. היא הגיעה לישראל מבקו עם בנה היחיד גיא לפני 25 שנים, כשבידה תעודת תואר שני בהנדסת נפט וגז. מהר מאוד הבינה שעם המקצוע אותו למדה שם, לא יהיה לה מה לעשות בישראל, מה גם שבינתיים גילתה את עולם טיפולי המגע והחליטה להפוך את זה למקצועה ולייעוד שלה בחיים.  לפני 10 שנים הגיעה לאילת ובידה תעודות המאפשרות לה לעבוד בתחומים שונים של מקצועות המגע. במשך שבע השנים הראשונות שלה באילת עסקה גם במכירות מוצרי קוסמטיקה ברשתות הפארמים ועבדה כמטפלת בבתי מלון כפרילאנס, מהן ארבע שנים ב'הרודס ויטליס'.  לפני שלוש שנים פתחה את הספא שלה בו היא מטפלת בלקוחות פרטיים רבים, ומזה כשנה היא מועסקת ב'מכבי טבעי' באילת כמעסה ומקבלת בספא שלה גם לקוחות של קופ"ח 'לאומית' בהסדר עם הקופה. 

 

מתנדבת סדרתית


על הקיר בכניסה לספא שלה תלויות תעודות רבות ביניהן: תעודת מעסה רפואית עם כל התעודות הנדרשות כמו שיקום, טיפולי מים,  עיסוי תינוקות, עיסוי לנשים הרות ובמאי 2018 קיבלה גם תעודה של מעסה לימפתית. ויולה מחזיקה גם בתעודה להנחיית קבוצות מבוגרים של משרד החינוך הישראלי, ובספא שלה מתקיימות סדנאות וקורסים ללמודי מגע גוף ונפש המוכרים על ידי איגוד המטפלים בישראל, והספא שלה זכה להכרה של איגוד המטפלים בישראל. 
אבל תעודות אלה אינן משקפות את האישיות המיוחדת של ויולה, את החום, הלב הגדול והנכונות להתנדב לעזרת כל מי שזקוק לעזרה.  ויולה היא מתנדבת סדרתית ונרתמת לעזרה בכל הזדמנות. כבר במבצע 'צוק איתן' חיפשה דרך לעזור ולהתנדב. "לקחתי את עצמי ויחד עם מטפלת נוספת קיבלנו אישור מיוחד מצה"ל ונכנסנו לשטח על גבול עזה ומשך ארבעה ימים טיפלנו בחיילי גדוד הנדסה שחזרו בכל ערב אחרי יום בשטח מרוסקים נפשית, וגם בתושבים נפגעי חרדה", היא נזכרת.
היא התנדבה שנתיים במשטרת אילת אלא שאז חלתה בסרטן עור קשה. "משהחלמתי חזרתי לשורות המתנדבים ומזה 5 שנים אני מטפלת בחולי סרטן ובכאלו שסיימו את הטיפולים. באישור המשפחה אני מתקשרת לחולה או המחלים ופותחת בפניו אפשרות לקבלת טיפולי עיסוי בעלות של 50 ₪ לעיסוי בלבד. מאז התחלתי בשליחותי זו, עברו תחת ידי מטופלים רבים הממשיכים להגיע אלי משך שנים. הספא שלי הוא המקום בו הם נרגעים, מקבלים טיפול ולא מדברים ולא חושבים על המחלה. אני מחזיקה בתעודה המכשירה אותי לטפל ולהעניק עיסוי לימפתי שלו  נזקקים כל חולי הסרטן אחרי ניתוחים, וגם אנשים אחרי ניתוחים פלסטיים או ניתוחים אחרים הסובלים מבצקות ונפיחות.  אחרי שעברתי את הניתוחים הרבים להסרת סרטן העור מגופי, הבנתי עד כמה עיסוי לימפתי יכול לעזור לחולה ולמחלים מניתוחים".

 

מפנקת מכל הלב. ’ויולה ספא’

 

גם נושא הקשישים קרוב אליה במיוחד. "יש הרבה קשישים בודדים שאין להם שמחה בחייהם ואני מנסה להביא לחייהם קצת שמחה", אומרת ויולה. שבמשך ארבע שנים התנדבה בהוסטל בעיר בו מתגוררים קשישים והעניקה לכל אחד עיסוי של כחצי שעה. "אני מגיעה לשם אחת לשבוע ומארגנת להם יום כייף - מנגנת על הפסנתר והם שרים". לקשישות היא מארגנת ימים של טיפולי יופי הנקראים "ליופי אין גיל".  כל שנה ביום האשה הבינלאומי החל במרץ היא מגיעה עם מוצרי האיפור שלי להוסטל
הקשישים, מאפרת את הקשישות וגורמת להן להרגיש יפות. "גם השנה ב- 8/3, יום האשה הבינלאומי, אגיע לפנק את הקשישות". 

יש לכם אירוע ואתם רוצים שיהיה בו משהו מיוחד? ויולה מארגנת "טעימות מסאז'" באירועים פרטיים כמו מסיבות רווקים/ות, ערבי גיבוש, או ימי הולדת. מגיעה לאירוע עם הציוד והצוות ומעניקה טיפולי עיסוי שונים לחוגגים  - משהו שהופך כל אירוע למיוחד. 
 

בימים אלה פתחה ויולה מחלקה נוספת בעסק שלה, מחלקה העוסקת במכירות כל האטרקציות שיש באילת לתושבי אילת ולאורחיה. אז אם עדיין לא ניסיתם את הידיים המקצועיות של ויולה- מומלץ לכם לא לחשוב פעמיים.

מיקום- מלון C HOTEL , מרכז שלום.
טלפון ליצירת קשר:  08-6340094 , 050-6970930


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש