שיח הורים מיוחד

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 16/1/2019 09:16 ● מה נשמע 583
כארבעים משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים הגיעו לשיח הורים מיוחד, שנערך בתחילת השבוע ביוזמה של המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים באגף לשירותים חברתיים בעירייה ● במסגרת השיח שמעו ההורים מיוליה בן משה - אם לילד עם צרכים מיוחדים, פעילה חברתית ומקימת עמותת "קול הזכויות" על ההתמודדות ועל הזכויות מול הרשויות
שיח הורים מיוחד
מדברים על זה. מתוך שיח ההורים

יוליה סיפרה למשפחות על ההתמודדות שלה ושל משפחתה ונתנה מידע רב ומשמעותי הנוגע לזכויות במשפחות בהן יש ילד עם צרכים מיוחדים. יוליה פירטה על זכויות שונות מביטוח לאומי, משרד השיכון, מערכת החינוך, טיפולים פרא רפואיים ועוד, הפנתה למקורות מידע מגוונים וייעצה על דרכי פניה והתנהלות מול המוסדות השונים. "היה שיח חשוב ומרתק" סיכמה בת אל עגיב מהמרכז למשפחות והזמינה משפחות נוספות כולל אחים, סבים וסבתות, ליהנות מהפעילות שמציע המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. 

לצד מענים לילדים עם צרכים מיוחדים במעון היום השיקומי "ניצן", בגנים לחינוך מיוחד, בבית ספר "אורים" החדש לחינוך מיוחד מכיתה א' עד גיל 21 ובמסגרות התומכות, נועד המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים לתת מענה למשפחה. השירות פועל בגישה קהילתית ומספק מגוון מענים על הרצף שבין תמיכה למעורבות והשפעה בקהילה, במטרה לחזק את החוסן המשפחתי ולשפר את איכות החיים של משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. בין הפעילויות שהציע לאחרונה המרכז למשפחות, הפנינג מיוחד, יום קהילה, הצגות ועוד. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש