שי הרכבות

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 9/1/2019 10:24 ● ערב ערב 2897
מחפשים מישהו שירכיב לכם בבית מטבח חדש, חדר ילדים, חדר שינה או כל רהיט אחר בבית? ● רצוי מאד שתפנו למישהו שיודע בדיוק מה הוא עושה, ומי יודע טוב יותר איך מרכיבים כל רהיט מאשר 'שי הרכבות'?
שי הרכבות

שי, הבעלים של 'שי הרכבות', מרכיב רהיטים מאז מלאו לו שש עשרה, וזה מה שהוא עושה עד היום, והוא עושה זאת הכי טוב שאפשר. כאשר שי מרכיב לכם את הרהיטים, ההרכבה מבוצעת בדיוק מרבי, עם גימורים מושלמים ויציבות איתנה, שכן גם הרהיט המפואר והיקר ביותר צריך קודם כל להיות מורכב כמו שצריך.

רהיטים הם לא משהו שאתם מחליפים לעתים קרובות - קונים היום וזורקים מחר. רהיטים הם משהו שאמור לשרת אתכם הרבה זמן, כך שבחירתם של רהיטים מכל סוג שהוא חשובה מאד, אבל הרכבתם של הרהיטים החדשים בבית היא דבר חשוב ולא פחות חשובה ממלאכת ההרכבה היא גם מלאכת הפירוק של הרהיטים הישנים שחשוב שתיעשה בצורה מסודרת. גם הפירוק וגם ההרכבה הן עבודה ש'שי הרכבות' מתמחה בהן מזה שנים רבות, ואם הוא זה שיעשה זאת, תקבלו עבודה מושלמת. ברזומה של שי 26 שנים כמרכיב ומפרק, 15 שנה עבד שי כמרכיב ב'נגריית חזן' הגדולה, המוכרת והוותיקה בעיר, וגם היום, עשור לאחר שפתח את עסק ההרכבות הפרטי שלו 'שי הרכבות', 'נגריית חזן' ממשיכה להעסיק אותו כקבלן משנה (להרכבות רהיטים בלבד), כי מי כמו הנגר שיצר את הרהיט יודע באיזה מרכיב לבחור כדי לקבל עבודה מושלמת. 

 

 

כך שאם אתם מחפשים מישהו שירכיב לכם את הרהיטים בבית, פנו ל'שי הרכבות', כי בשבילו שום דבר לא מורכב מדי. משך שנות עבודתו הרבות בתחום, צבר ידע וניסיון רב, ויעידו על טיב עבודתו לקוחות מרוצים רבים ספור, כולם יגידו לכם כי שי הוא המרכיב שהם רוצים שיהיה זה שירכיב להם את הרהיט הבא.
'שי הרכבות' מפרקים ומרכיבים מטבחים, ריהוט אמבטיה, חדרי שינה, חדרי ארונות, ארונות קיר, מדפים, חדרי ילדים, מסכי טלוויזיה לתוך קירות עץ וגבס, קולטי אדים, ריהוט גן מעוצב, דלפקים מעוצבים ועוד ועוד. 

לשי לקוחות רבים ההולכים אחריו שנים רבות. הוא מעניק שירות הרכבות עבור חברות גדולות, חנויות רהיטים, בתי כנסת והקהל הרחב. הוא עושה את כל העבודה מתחילתה ועד סופה באופן מושלם ומשתמש  בציוד הכי חדיש וטוב שיש – ממברגים, דרך פטישונים ועד מקדחות ועוד.

שי מקפיד מאד על עמידה בלוח זמנים ועל זמינות ולא עוזב את הלקוח עד שהוא מסיים את העבודה בשלמות ולשביעות רצון מלאה של הלקוח, והכל במחירים סבירים ביותר. ואם אתם מבקשים ייעוץ – 'שי הרכבות' מעניקים ייעוץ והצעות מחיר חינם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש