מעשירים את תלמידי המדעים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 9/1/2019 09:35 ● מה נשמע 582
לצד קידום לימוד תחום המדעים וכחלק מהעשרת תלמידי מקצועות המדעים, השתתפו 50 מתלמידי בתי הספר התיכוניים בכנס השנתי שקיימה השבוע באילת העמותה הישראלית לחקר המוח ● לצד השתתפות בהרצאות פגשו התלמידים את נועה נחשון -בוגרת תיכון 'רבין' הלומדת כיום רפואה באוניברסיטה העברית
מעשירים את תלמידי המדעים

15 תלמידים מתיכון 'בגין', 16 תלמידים מ'רבין' ו-18 תלמידים מ'גולדווטר', המגבירים את מקצועות המדעים, ביניהם ביולוגיה, פיזיקה וכימיה, הוזמנו לשמוע שתי הרצאות בכנס בינלאומי והכנס השנתי ה-27 של העמותה הישראלית למדעי המוח.
הרצאה ראשונה הייתה של פרופ' אסתר שהמי מהפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית על קנביס ודרכי פעולותיו בגוף האדם. ההרצאה השנייה היתה של ד"ר יוני קופצ'יק, מהמחלקה לניורוביולוגיה רפואית באונ' העברית, אשר ריתק גם כן את התלמידים עם הרצאה על ההבדל העצבי בין הרגלים והתמכרות.
לאחר מכן נפגשו התלמידים לשיח עם נועה נחשון שנכחה בכנס - בוגרת תיכון 'רבין' משנת 2011 וכיום סטודנטית לרפואה באוניברסיטה העברית. נועה סיפרה לתלמידים מה הגבירה (ביולוגיה, כימיה) בתיכון, ואיך אחרי שירות צבאי רגיל נלחמה להתקבל למגמה. כולם היו גאים בהצלחתה של נועה. 
את הפעולה יזם ד"ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח"ק בעירייה כאמור כחלק מהרחבת היריעה והעשרת התלמידים, אשר קיבלו בסיום הכנס תעודת השתתפות מטעם העמותה. את התלמידים ליוו המורים פרופ' ראובן יוסף, מיכאל מור ונועה גולן. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש