יקירת הנוער של אילת

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 9/1/2019 09:32 ● מה נשמע 582
אתי אלימלך, תושבת העיר אילת, אם שכולה הפעילה בקהילה ומתנדבת כבר מעל עשור, זכתה בתואר – יקירת הנוער של אילת ● את התעודה קיבלה אתי ביחד עם 19 מתנדבים נוספים ממחוז דרום בטקס שקיים בשבוע שעבר מינהל חברה ונוער של מחוז דרום במשרד החינוך ● את אתי ליוו בטקס, משלחת מתיכון 'גולדווטר' שכללה מורים, תלמידים ובעלי תפקידים ביחד עם בני משפחתה
יקירת הנוער של אילת
ככה ייעשה ליקירת העיר. אתי אלימלך באירוע קבלת האות

אתי נבחרה ל'יקירת אילת' על ידי בני הנוער מבתי הספר התיכוניים 'בגין' ו'גולדווטר' בתהליך חקר שהובילו רג'י גולדנברג וסיגל אסרף, שחקרו את פועלם של מתנדבים מבוגרים בקהילה. וכך שיבחו אותה בני הנוער: "אתי אלימלך היא אישה מלאת נתינה שידה בכל. לפני כשלוש עשרה שנים שכלה אתי את בנה עידן ז"ל, לוחם בצנחנים, במלחמת לבנון השנייה ובעקבות האבידה הקשה החלה להתנדב כיו"ר ב"יד לבנים" באילת, שם היא מתנדבת עד היום בנוסף להתנדבותה באוגמ"ר 80. ככל שעוברות השנים, מוסיפה אתי עוד ועוד מקומות התנדבות בהם היא מעורבת בהתנדבות למען הקהילה האילתית. אתי עברה קורס על מנת לרכוש מיומנויות בעזרה לנפגעות תקיפה מינית ומסייעת כיומנאית בויצ"ו, מתנדבת במשטרה כאחראית על התלמידים, ויוצאת עמם לסיורים בניידת ו/או בטיילת, ומעורבת בכל אירוע שמתרחש בעיר. אתי מעודדת בני נוער לגיוס קרבי, כולל את בניה שלה, לאחר האובדן. היא תומכת במשפחות שכולות ומגיעה לבתיהן לנחם ולחזק. נתינתה המרובה ומעורבותה בקהילה לאורך שתים עשרה שנים הביאו להיבחרה ליקירת הנוער לשנת תשע"ח ע"י בני הנוער של אילת". 
את יקיר הנוער בוחרים בני הנוער עצמם, תוך התחקות אחר הישגיהם ופועלם הייחודי של אנשי מופת בעיר ותרומתם לקהילה. במסגרת התוכנית לאיתור יקיר/ת הנוער יוצאים בני הנוער למסע גילוי וחקר בעקבות אזרחים ותיקים, שהביאו להישגים בתחומי המעורבות החברתית והעשייה הציבורית למען הכלל, ובתהליך של חיפוש ולמידה הם מאתרים את האנשים שתרמו תרומה משמעותית לעיר בדגש על הנוער. לאחר שהסתיים האיתור בבתי הספר התיכוניים, בני הנוער בוחרים את יקיר הנוער המצטיין לפי קריטריונים שנקבעו מראש ע"י וועדת היגוי בשיתוף עם נציגי מועצת הנוער העירונית ונציגים ממנהל חברה ונוער בעיר. התהליך מאפשר את העלאת המודעות לתרומה לקהילה ואת חשיבותה של המעורבות החברתית והעשייה הציבורית למען הכלל.. 
בשנים עברו בחרו בני הנוער את משה סעדון ובשנה שעברה את מיכאל לב כיקירי הנוער והשנה כאמור את אתי אלימלך. תואר יקיר הנוער לצד זרקור למצטיין ואות המתנדב הם דרכה הצנועה של הקהילה להוקיר תודה לאלה המתנדבים למענה באהבה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש