קוסמטיקה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/12/2018 09:07 ● ערב ערב 2893
המילה קוסמטיקה היא מכלול אומנות שכולל את טיפוח הגוף, השיעור, הראש, העור והציפורניים. ואם נשים לב נראה שהיא למעשה נמצאת ומשתלבת המון בחיינו.
קוסמטיקה

כמעט ולא נמצא אדם שלא מטפח את ראשו מידי שבוע באמצעות שמפו ומרכך, וכמעט ולא נמצאה אישה שלא מטפחת את ראשה בין עם שמפו ומרכך ובין עם צביעת שיערה, קרמים ומסיכות למיניהם.

המון אנשים מסביבנו מנקים את עור פניהם מידי בוקר או ערב באמצעות תכשירי קוסמטיקה שונים שכוללים שלל תפקידים כמו: פילינג, מי פנים, חלב פנים וקרם פנים- תלוי כמובן בשומניות העור או התוצאה שרוצים שתתקבל על העור לאחר שימוש בתכשיר הקוסמטי. ולטיפוח העור במקומות שונים בגוף משתמשים בקרמים קוסמטיים כמו קרם לידיים, קרם לרגליים וכמובן קרם לגוף.

כיום המראה הקוסמטי והטיפוח של הציפורנים חשוב מאוד גם לגברים ובמיוחד לנשים. ניתן לשים לב שכמעט כל אישה מטפחת את ציפורניה מידי חודש וצובעת את ציפורניה בלק- בין אם זה בכפות הידיים- פדיקור ובין אם זה בכפות הרגליים- מניקור באמצעות שיטות שונות.

ניתן לשים לב היום שישנם המון אמצעים קוסמטיים להורדת שיערות מכל חלקי הגוף. קהל היעד מתחלק כיום גם לנשים ואף לגברים. ובקהל הנשי נראה במיוחד בנות נוער שהתחילו להתעסק עם העניין מגילאים מאוד מוקדמים. ניתן להוריד שערות ברגליים, בידיים, שחי, חלקי פנים ועוד באמצעות שעווה או הסרת שיער בלייזר עם מגוון שיטות חדשניות שנראה בשוק הרחב.

גם עולם הניתוחים הקוסמטיים טיפולי בוטוקס הלך והתפתח מאוד עם השנים. ניתוחים שמטרתם ממש לא מצורך רפואי אלא מרצון של המנותח לקבל מראה שונה או נאה יותר שנערכים על ידי רופאים מוסמכים בקליניקות שונות ברחבי הארץ והעולם. כגון: ניתוח להגדלת החזה, ניתוח קוסמטי לאף, שפתיים, מתיחת עור פנים וכו'.

ישנו טיפול קוסמטי של איפור קבוע- באמצעותו מחדירים לשכבת העור צבע לתקופה ממושכת- עושות את זה נשים. וכמו כן ישנו מגוון מאוד גדול ורחב של איפור פנים לכל שכבות הגיל.

בנוסף, יהיה קשה שלא למצוא בחנויות קוסמטיות או פארמים למיניהם בשמים לגבר, לאישה, לנוער ואף לתינוקות, אם זה מי גוף ושמני גוף.

עולם האסתטיקה הוא עולם רחב מאוד שכולל כל כך הרבה שיטות, תהליכים, תכשירים ואביזרים שנועדו כל אדם לגופו וכל מטרתם היא שהאדם הצורך אותה ימצא שלווה עם גופו וימצא עצמו נינוח, מטופח ושליו בסביבת אנשים.

 

עולם הקוסמטיקה הרחב

 

עולם הקוסמטיקה מתפרש על שלל סוגי טיפולים, חלקם יכולים להיעשות על ידי קוסמטיקאית רגילה וחלקם יכולים להיעשות אך ורק על ידי קוסמטיקאית המוכשרת לטיפולים אלה באופן ספציפי. ישנם טיפולים קוסמטיים שתוכלו לעשות אצל הקוסמטיקאית כגון: הסרת שיער בגוף ובפנים, טיפולי פנים למיניהם ועוד. ישנם טיפולים קוסמטיים שתוכלו לעשות אצל קוסמטיקאית שהוכשרה לעסוק בתחום הקוסמטיקה הרפואית כגון: עיבוי שפתיים על ידי הזרקה, מתיחת פנים ועוד. וישנם טיפולים קוסמטיים שתוכלו לעשות אך ורק אצל רופא מנתח שהוסמך לטיפול הספציפי לדוגמה: ניתוח אף תוכלו לעשות אך ורק אצל רופא מנתח, ניתוחי הרזיה למיניהם גם הם נעשים על ידי רופא מנתח. יש לציין כי הקוסמטיקה הרפואית דורשת הסמכה מיוחד וספציפית לעניין זה, לכן חשוב מאוד כי לכל קוסמטיקאית או רופא המטפלים בטיפולים הכרוכים בקוסמטיקה הרפואית תהיה תעודת הסמכה המוכיחה כי הם עברו את ההכשרות הנדרשות והם כשירים לבצע טיפולים קוסמטיים מסוגים שונים

 

קיימת דרך לרזות בעזרת הקוסמטיקה הרפואית

 

מה ההקשר של אסתטיקה ותחום פיגמנטציה לתחום הרפואה האסתטית ישנם אנשים שלא מצליחים לרזות בשום דרך, הם ניסו הכול- דיאטות בלבד, דיאטות בשילוב ספורט, ספורט בלבד אך שום דבר לא עזר. בדרך כלל לאנשים אלה יש ״נטייה להשמנה״ מושג זה אומר שהם נוטים להשמין מהר יותר ומדברים קטנים בניגוד לכל שאר האנשים, הם סובלים מהשמנת יתר לכן קשה להם נורא לרזות. במצב כזה הם פונים למוצא האחרון, ניתוח להרזיה. ישנם מספר ניתוחים שונים: 1. ניתוח קיצור קיבה/ שרוול- בניתוח זה כורתים בערך 80% מהקיבה על מנת לצמצם אותה. ההחלמה מניתוח זה אינה פשוטה כלל, בתחילה צריך לאכול רק מאכלים נוזליים ואסור לעשות ספורט מספר חודשים לאחר הניתוח. 2. ניתוח נוסף נקרא טבעת- בניתוח זה משחילים את הקיבה למעין טבעת, הטבעת נועדה גם היא לצמצם את הקיבה ובכך לגרום לאדם שעובר את הניתוח להרגיש פחות רעב ולאכול פחות. ניתוחים אלה ממש מצילים חיי אדם. האנשים שעוברים את הניתוחים האלה בדרך כלל מחכים זמן רב משום שהם מותרים רק מגיל מסוים ובזמן שהם ממתינים הם מנסים לעשות כל דבר על מנת לרזות ולשפר את איכות החיים שלהם. השמנת היתר פוגעת בבריאות ובכושר הגופני ולכן חשוב מאד ליחס לה חשיבות רבה ולטפל בה.

 

טיפולי נשירת שיער

 

באופן שונה מהליך שימוש ב  חומצה היאלורונית, תהליכי הזדקנות, מחסור או עודף בוויטמינים/מינרלים, שינויים הורמונליים או גנטיקה יכולים לגרום לנשירת שיער. בנוסף, לחץ, דיכאון וחרדה עשויים לגרום לנשירת שיער. הרגלי האוכל שלנו, האימונים והזמן בו או ישנים, משפיעים על חוזק השיער שלנו, אצל נשים גם צביעת השיער המלווה בכימיקלים, שימוש בסבונים ובשמפו המכיל רעלנים שונים, גורמת לשיער לנשור באופן מוגבר. כל הגורמים הללו משפיעים על מערכות בגוף וכן על השיער. בכדי למנוע מכם את נשירת השיער המוגברת אשר יכולה לקרות עקב כל הגורמים הללו, פותחו טכנולוגיות חדישות המציעות לכם מגוון רחב של טיפולי נשירת שיער המותאמים לכם באופן אישי. טיפולים אלה מטרתם לסייע לכם למנוע את נשירת השיער ולאפשר לכם ליהנות ממראה בריא ואסתטי.

 

אסתטיקה אישית

 

טיפולי נשירת שיער תלויים במודעות וברצון שלכם לטפל בדבר המפריע לאורח החיים השגרתי שלכם ומונע מכם ליראות אסתטיים ומסודרים. כאשר אתם יודעים שאורח החיים שלכם אינו שגרתי, אתם לא אוכלים מסודר, אתם מרגישים חלשים ושערות רבות נושרות מהראש שלכם וממלאות את האזורים בהם אתם נמצאים, אתם זקוקים לטיפולי נשירת שיער בכדי למנוע מהשיער להפוך לדליל לגמרי. השיער שלנו הוא חלק מהאסתטיקה האישית שלנו, אנשים הסובבים אותנו מסתכלים על השיער שלנו באופן קבוע, הוא מגדיר את הטיפול שלנו בעצמנו ולכן חשוב לטפל בכך בצורה נכונה.

בשונה מ הסרת שיער בלייזר, האופן בו אנו נראים משפיע על ביטחוננו העצמי, לכן, שינויים אותם אנו עוברים מבחינה פיזיולוגית עשויים להשפיע לרעה על המראה החיצוני שלנו, שינויים אלה יפגעו בביטחון העצמי שלנו ויהפכו אותנו לשבריריים יותר מבחינה גופנית. שבריריות זו עשויה לבוא לידי ביטוי באמצעות זקיקי השערות שאינם "מטופלים" היטב ומפסיקים את חידוש השערה. מה שאומר שכאשר נושרות שערות, הן לא מתחדשות, דבר אשר מוביל לקרחות באזור הראש.

 

הליך טיפולי נשירת שיער

 

שיטת טיפולי נשירת השיער על-ידי הזרקת חומקים חיוניים אשר חסרים לזקיקי השערות. החומרים החיוניים כגון- ויטמינים, מינרלים וכו' יגרמו לשערה להתחדש ולהפוך לעבה יותר, כך היא תוכל לצמוח מחדש. עוד באסתטיקה, בשונה מטיפולי אקנה, ככל שתתמידו בטיפולי נשירת השיער, תוכלו להזין את זקיקי השערות שלכם בחומרים חיוניים אשר ימנעו נשירת שיער עתידית.

טיפולי שיפור במרקם העור וטיפולי מזותרפיה לנקבוביות פתוחות בעזרת לייזר בכל הערים

 

עור הפנים משתנה במידה ניכרת במהלך השנים, ואצל רבים מאיתנו מופיעות נקבוביות פעורות ולא אסתטיות בגלל גורמים שונים. הנקבוביות הללו לא נעלמות באמצעות קרמים ותכשירים שונים, מה שגורם לתסכול רב בקרב אנשים שנאלצים להתמודד עם הבעיה הזו שגם איפור לא עוזר לכסות. באמצעות טיפולי לייזר חדשניים, ניתן לשפר את מרקם העור בצורה מדהימה ולגרום לעורכם להיראות חלק ונטול נקבוביות פעורות.

 

טיפולי שיפור במרקם העור וטיפולי נקבוביות פתוחות בעזרת לייזר בכל הערים

 

נקבוביות עמוקות ובולטות לעין נוצרות בגלל אקנה הדורש טיפול למיצוק העור, גורמים גנטיים וגם כתוצאה מהזדקנות העור. שימוש בתכשירים קוסמטיים רגילים ואפילו ביקור אצל קוסמטיקאית לא תמיד יכול להביא לתוצאות הרצויות בכל הנוגע לסגירת נקבוביות ושיפור מרקם העור. מדוע? מפני שטיפולים מהסוג הזה מתמקדים בחלק החיצוני של העור ולא נכנסים עמוק מספיק כדי להשפיע על העור מבחוץ. במקום זאת, אתם יכולים לקבל טיפולי שיפור במרקם העור וטיפולי נקבוביות פתוחות בעזרת לייזר בכל הערים שיגרמו לעור שלכם להיראות חלק, בריא ונטול נקבוביות הודות להשפעה העמוקה של אנרגיית הלייזר על העור.

 

טיפולי לייזר עבור נקבוביות פתוחות - כיצד הם מתבצעים?

 

בשונה מטיפולי מתיחת פנים בחוטים, טיפולי שיפור במרקם העור וטיפולי נקבוביות פתוחות בעזרת לייזר בכל הערים מתבצעים על ידי פציעה עדינה של שכבת העור העליונה - שכבת הדרמיס. באמצעות מכשיר לייזר ייעודי, נוצרים חתכים מיקרוסקופיים בעור שהורסים את שכבת העור החיצונית וגם את סיבי הקולגן. כתוצאה מכך, הלייזר גורם לעידוד צמיחת תאי עור חדשים וגם יצירת סיבי קולגן שיחדיו גורמים לחידוש העור. הודות לטיפולי החדשני הזה, הנקבוביות בעור מצטמצמות והופכות לפחות בולטות, העור מתחדש ונראה חלק הרבה יותר. לאחר כל טיפול מופיעה אדמומיות על הפנים כתוצאה מהטיפול, אך היא עוברת עם הזמן. לאחר כ-10 טיפולים שלא דורשים שום הליך טיפולי, תוכלו ליהנות ממראה עור חלק ובריא יותר ללא נקבוביות פעורות.

 

טיפולי לייזר עבור נקבוביות פעורות גורמים לאפקט פילינג מדהים שמביא להתחדשות מדהימה של העור תוך מספר טיפולים. הודות לטיפולים מהסוג הזה עורכם ייראה צעיר יותר ואתם תרגישו הרבה יותר בטוחים בעצמכם.

מאמרים נוספים ב קישור הנ"ל


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש