השכרת כלים לאירועים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/12/2018 09:03 ● ערב ערב 2893
המדריך המלא להשכרת כלים לאירועים שיעזור לכם לבצע את ההזמנה בצורה מסודרת, יעילה ומהירה.
השכרת כלים לאירועים

מחפשים שירות השכרת ציוד לאירועים הכולל גם כלי אוכל והגשה? מסתבר שההיצע בתחום גדול ומטבע הדברים זה מוביל לקושי להתמקד בדברים שצריך להזמין. לפעמים זה גורם לבעלי האירוע להזמין יותר או פחות כלים ממה שהם היו צריכים בפועל ולפעמים הכלים עצמם אינם מתאימים למטרה. אז איך עושים את זה נכון? באמצעות המדריך הבא.

 

כללים בהשכרת כלים לאירועים

 

הכלל הראשון הוא למצוא חברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים, בעלת ניסיון והמלצות. חברה כזו תוכל לספק לכם מגוון כלי אוכל והגשה לצד ציוד משלים ומולה תוכלו לתאם את ההזמנה בהתאם לצורך ולתקציב.

הכלל השני הוא לרשום לאיזו מטרה אתם זקוקים לכלים. אם אתם מתכננים אירוע בו אתם תארגנו הכל מא' ועד ת', תצטרכו להזמין צלחות, כוסות, סכו"ם וגם קערות הגשה, צלחות לקינוחים ואם אתם מתכננים להגיש אוכל חם אז גם שפינג דיש. באירועים בהם מזמינים חברת קייטרינג לעתים החברה תדאג להביא קערות, כלי הגשה ואת כל היתר, אך את כלי האוכל עצמם – צלחות, כוסות וסכו"ם, תצטרכו להביא בעצמכם. לעתים הקייטרינג יוכל להביא עמו הכל, אך זה יצא יקר ולא משתלם בהשוואה להשכרת כלים מחברה חיצונית.

הכלל השלישי הוא לבדוק כמויות. כמות הצלחות, הכוסות והסכו"ם צריכה להיות מחושבת לפי מספר המוזמנים ויש לקחת בחשבון גם תוספת למקרה שחלק מהכלים יישברו או שאורח יבקש להחליף את הצלחת מסיבה כזו או אחרת. לעומת זאת, כלי הגשה ושפינג דיש תלויים במספר המנות והסלטים שאתם מתכננים להגיש ובדרך כלל הכמות קטנה יותר ביחס לכלי האוכל.

השכרת ציוד לאירועים - הכלל הרביעי הוא לברר מראש לגבי ניקיון הכלים. הדרישה הבסיסית מכל חברה העוסקת בהשכרת ציוד וכלי אוכל לאירועים, היא שהכלים עצמם יהיו נקיים, ללא שריטות או שברים וללא כתמים. אולם מה קורה בתום האירוע? על מי מוטלת האחריות לנקות את הכלים? כאן כדאי לבחור בחברה אשר תאסוף את הכלים כשהאירוע יגיע לסיומו ותדאג בעצמה לניקיון.

אל תתפשרו על מצב הכלים. זכרו: כלים איכותיים, נקיים ויפים מוסיפים לחוויה הקולינרית של האירוע.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש