אשר זהר הובלות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 12/12/2018 08:45 ● ערב ערב 2893
כשמדובר בהובלת הציוד היקר לכם – זכרו - את ההובלה הבאה שלכם אתם חייבים לעשות אצל המומחה בתחום העברת דירות, ריהוט, ציוד חשמלי ועוד ועוד באופן זהיר ביותר, עם אחריות והקפדה באילת ולכל חלקי הארץ – רק אצל 'אשר זהר הובלות' באילת! ● כי 41 שנה בתחום (!) ההובלות עושות את שלהן – הרבה בתים ומשרדים עברו תחת ידיו המיומנות, הוא בין הוותיקים בתחום
אשר זהר הובלות

אין כמו להיות לרגוע ולדעת שהובלה שאתם רוצים תיעשה בידיים הטובות והבטוחות שיש. חברת ההובלות הוותיקה 'אשר זהר הובלות' מבצעת הובלת עבור דירות, בתים ומשרדים, ובין היתר מובילה רהיטים, מוצרי חשמל, וכאשר יש לאנשים מוצרים מיוחדים להוביל – תמיד פונים אליה, כי היא שוס בתחום, ובעצם החברה יכולה להוביל כל דבר שתחפצו בו. 
’אשר זהר– הובלות' מבצעת הובלות באילת ולכל חלקי הארץ. כמו כן, מבצעת איסופים מחנויות במרכז לפרטיים וגם לעסקים.

ההובלות כוללות פריקה, טעינה, ביטוח מטען וסבלות.

 

 

לרשות חברת 'אשר זהר– הובלות' עומדות שתי משאיות, אחת להובלות באילת ואחת – לתל אביב. צוות העובדים מונה מובילים קבועים ומיומנים, מקצועיים ואחראים שיודעים היטב את העבודה ואוהבים אותה.

אצל 'אשר זהר הובלות' מבטיחים: "אנחנו נענים לרצון הלקוח והולכים לקראתו עד כמה שאפשר, שהרי הובלה היא דבר גדול ומשמעותי וכאב ראש לא קטן, אז כדי שזה יעבור חלק, אנחנו זורמים כמה שיותר עם הלקוח, עם יחס חם, נענים בחיוב לבקשות מיוחדות של לקוח ומשתדלים לתת מענה לכל אחד בהתאם לכיסו. בעבודתנו אנחנו מקצועיים, זהירים ועומדים בלוח זמנים", אומר אשר זהר.

והנה טיפ לעוברים דירה: "כדי שתהיו בטוחים שההובלה תעבור על הצד הטוב ביותר, כדאי ואף מומלץ שאריזת הדברים, הצד שלכם בהובלה, תהיה טובה, וזהו עוד מקדם בטחון לכך שהדברים שלכם יגיעו בבטחה. על הצד שלנו בהובלה אתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות", מסכם אשר זהר.

לא מיותר לציין כי תעריף שעת משאית כולל נהג הוא 250 ₪ באילת בלבד.

אשר זהר הובלות, ליצירת קשר: 
משרד 08-6331025, 
דיבורית במשאית 050-5310490, 053-3313311.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש