תמונות קנבס

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/11/2018 17:18 ● ערב ערב 2890
עיצוב פנים הבית הוא תחום רחב, כאשר חלק בלתי נפרד ממנו הוא "הלבשת" הבית בפריטי נוי שונים. תמונות קנבס הפכו בשנים האחרונות לפריט מועדף על ידי מעצבי בתים וכל מי שמעוניין לקשט את דירתו, במיוחד בשל היכולת הפשוטה להציג תמונה על גבי בד המקנה לה מראה יוקרתי יותר, ושנשמרת במצבה המיטבי לאורך שנים. תמונת קנבס שנבחרה בקפידה, המכילה תצלום מעניין - יכולה להעניק נופך נוסף של יופי לסלון, למסדרון ולמעשה לכל חדר בבית, והיא צריכה להשתלב בצורה נעימה עם שאר הפריטים והריהוט שנבחרו ולייצר מראה הרמוני.
תמונות קנבס

 

תמונות קנבס – אומנות ותיקה ומוערכת

 

תמונות המצוירות על בד קנבס הן יצירות אומנות עתיקות, כאשר הטכנולוגיה מאפשרת כיום לייצר תעתיקים של אומנות מקורית המודפסים על גבי בדים זהים, ולהעניק לרוכש הרגשה כי יש בידיו יצירת אומנות אמיתית. תמונות קנבס מייצרות תחושה מיוחדת מעצם המרקם של הבד, לעומת הדפסה על נייר, והן נראות יוקרתיות הרבה יותר מכל פוסטר.

יש שיעדיפו לבחור ביצירה מוכרת על גבי התמונה, ויש שיעדיפו אומנים אנונימיים שאת יצירותיהם ידפיסו על גבי תמונה עם בד קנבס, שתיתן עוד נופך לציור או לתצלום הנבחר.

טכניקה שניתן להשתמש בה בעת בחירת תמונות כאלה, היא "חלוקה" של היצירה לכמה חלקים, והצבת שלושתם זה לצד זה כאשר הרווחים מגלים חלק צר מן הקיר הנושא עליו את התמונות. באופן כזה התמונה מקבלת ממד נוסף ועומק אומנותי חדש, כאשר תמונות קנבס מהסוג הזה תמיד יהוו אטרקציה ויגרמו למתבונן בהן לחשוב עוד קצת על המסר שהאומן ניסה להעביר בציור או בתצלום.

 

תמונות מודפסות על קנבס – להיכן הן מתאימות?

 

בניגוד לציור שמן שהיו בעבר, שנחשבו ל"כבדים" מהבחינה האמנותית, הדפסת תמונות קנבס בטכניקה של היום מאפשרות התאמה מושלמת בין הטעם האישי של הרוכש, לבין התמונה עצמה. ניתן לבחור בתמונה המודפסת על בד הקנבס, שמצד אחד היא אמנות קלילה או תצלום נעים של נוף, המקבל את תוספת התחושה היוקרתית מעצם היותו מודפס על חומר גלם איכותי שכזה.

תמונות קנבס יכולות להתאים, אם כך, לדירות מגורים, כאשר בחירת התמונה עצמה יכולה להשתנות בין הסלון, חדר ההורים וחדרי הילדים, וכן גודלה של התמונה – ולהוסיף חן ויופי בכל אחד מסוגי החדרים הללו. תמונות על קנבס יכולות להיות פריט נוי נהדר גם בחללי משרדים, קליניקות של רופאים או כל מקום אחר שאיננו בית, ולייצר אווירה המותאמת למה שמנהלי המקום מעוניינים לשדר.

תמונות מעניינות ומלאות בפרטים שכיף להתבונן בהם, תמיד יעניינו את השוהים במקום שבו הן יהיו תלויות, ולכן השאלה "האם התמונה הזו מתאימה לחדר הזה" היא מאוד אינדבדואלית. זה היופי שטכניקת הדפסת התמונות על הקנבס מאפשרת – נגיעה אומנותית בכל מקום, שניתן להציב אותה באופן מסוים ולקבל חוויה אמיתית לעיניים ותוספת מבורכת לוויזואליות של הקיר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש