מועדון צלילה פלמה - מועדון בוטיק במחירים של מועדון גדול

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/11/2018 09:33 ● ערב ערב 2891
מועדון הצלילה 'פלמה' של רפי פרשט ואיגור ליבוביץ' אינו דומה למועדונים אחרים ● המועדון הוא בהחלט מועדון בוטיק ומיועד ללקוחות המעדיפים איכות ויחס אישי ● ורפי ואיגור הם מדריכי צלילה בים האדום מזה כעשור, והצוות המצוין שלהם מכיר כל ריף וכל פינה בים ויקחו אתכם לצלילות במקומות היפים ביותר
מועדון צלילה פלמה - מועדון בוטיק במחירים של מועדון גדול

“אם אתם מחפשים יחס אישי, מדריכים מעולים וציוד צלילה מצוין בצלילות שלכם", אומרים רפי פרשט ואיגור ליבוביץ' - מדריכי צלילה ותיקים, "הגיעו אלינו ותמצאו מה שאתם מחפשים, אצלנו במועדון הופכים הלקוחות לחברים ומרגישים חלק ממשפחה והצלילה הופכת לחוויה בלתי נשכחת". 

במה אתם שונים ממדריכי צלילה אחרים?
"אנחנו נותנים שירותי צלילה לאנשים המחפשים יחס אישי ולא מועדון מסחרי גדול. ההבדל בינינו והמדריכים שלנו לבין מדריכים במועדונים אחרים הוא כמו ההבדל בין מורה פרטי שנותן שיעורים פרטיים בבית לבין מורה המלמד בבית ספר בכיתה גדולה. ההבדל הנוסף בינינו לבין מורה פרטי בבית ספר הוא המחיר - המחירים אצלנו הם הגיוניים וסבירים".

לאיגור, לרפי ולמדריכים שלהם ניסיון רב בעבודה עם אנשים שהם צוללים מתחילים וגם עם צוללים שמאחוריהם שנות צלילה רבות. כל צולל  - ותיק או מתחיל - מקבל ב'פלמה' ציוד חדש ברמה גבוהה של החברות המובילות בתחום, ואם זו לכם צלילת היכרות, תקבלו בסופה צילומים איכותיים של החוויה הראשונה הזו שלכם, אותם מצלם איגור באמצעות ציוד צילום חדיש ביותר לצילום מתחת למים.

 

צלמים: סשה טרושבסקי, עדי קוצן ויוליה מסלובה

 

ב'פלמה' תוכלו ליהנות מצלילות היכרות וגם מקורסי צלילה ברמת כוכב אחד ורמת כוכב שני, ואת כל הקורסים מעביר צוות של מדריכים מנוסים שברזומה שלהם שנות צלילה והדרכה רבות.

"יש לנו מאגר לקוחות חוזרים גדול מאד, גם אילתים, גם ישראלים ממרכז ומצפון הארץ וגם תיירים -  כאלה שהתחילו אצלנו בצלילה הראשונה שלהם ולא יצללו עם שום מדריך אחר - גם בשל הקשר האישי שנוצר החל מהפגישה הראשונה, קשר שלעתים הופך ליחסי חברות של ממש, וגם בשל המקצועיות והציוד המעולה שבו משתמשים אצלנו במועדון. אצלנו לא מסתכלים כל הזמן על השעון ובצלילות היכרות למשל מקבלים הרבה יותר זמן ממה שכתוב בספר, שכן אנו רוצים שצולל שעובר חוויה כזו בפעם הראשונה לא ישכח אותה, ואולי גם יהפוך אותה לדרך חיים. אנחנו משתדלים במועדון לבחור מתוך הפונים אלינו את הלקוחות שאנו מרגישים כבר בשיחת טלפון ראשונה איתם שהם אנשים עימם אנו יכולים ליצור קשר טוב ושהצלילות יהיו מהנות וחווייתיות גם למדריך וגם ללקוח".

צוללנים המבקשים בנוסף לקורסי צלילה גם מקום נוח ללון בעת שהותם באילת, יכולים להזמין מקום לינה בווילה שבה נמצא משרד המועדון ברחוב האלה 30. הווילה שוכנת בסביבה שקטה, החדרים נעימים  והמחירים בחדר משותף ובחדרים פרטיים נעים בין 80 ל- 400 ₪. 

ליצירת קשר עם פלמה: 08-6341221 , נייד 0586341221 או 0504888058 בין השעות 08:00-18:00.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש