מכוניות חשמליות בדומה ל קלנועית - המצאת המנורה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/11/2018 15:30 ● ערב ערב 2889
לפני כמה מאות שנים הומצאה המנורה על ידי תומאס אדיסון. כיום ללא חשמל ניתן לומר כי לא היה ניתן לבצע פעולות שנראות לנו כל כך בסיסיות כיום. לא היה אור חוץ משעות היום. בשעות היום בלבד אנשים היו פועלים, עובדים או עושים את כל עיסוקיהם ואילו כאשר השמש הייתה שוקעת האנשים היו פשוט חוזרים אל ביתם והולכים לישון
מכוניות חשמליות בדומה ל קלנועית - המצאת המנורה

לפני כמה מאות שנים הומצאה המנורה על ידי תומאס אדיסון. כיום ללא חשמל ניתן לומר כי לא היה ניתן לבצע פעולות שנראות לנו כל כך בסיסיות כיום. לא היה אור חוץ משעות היום. בשעות היום בלבד אנשים היו פועלים, עובדים או עושים את כל עיסוקיהם ואילו כאשר השמש הייתה שוקעת האנשים היו פשוט חוזרים אל ביתם והולכים לישון. דברים בסיסיים מאוד כמה רכבים על מנת להתנייד ממקום למקום, טלוויזיה על מנת להעביר את הזמן בבית או אפילו אור לא היו כלל בעבר. נראה כי המצאת המנורה והשימוש בחשמל היא אחת מפריצות הדרך הטובות והגדולות ביותר של האנושות כולה.

 

פריצת דרך חשובה ביותר

 

חשוב לציין כי כיום כולנו משתמשים בהמצאה זו על בסיס יומיומי וחיוני מאוד. תארו לעצמכם הפסקת חשמל כללית בשעות הערב, ללא אפשרות להדליק אור בשביל לראות לאן הולכים, להדליק טלוויזיה בשביל להעביר את הזמן, אפילו לפתוח פלאפון אין אפשרות בעקבות סוללה ריקה שלא ניתן למלא, מה הייתם עושים? נראה שרק במצב כזה היינו מבינים באמת מה חשיבות ההמצאה הזו וכמה היא פורצת דרך וחיונית עבורנו. חשוב לומר כי כיום בעקבות השיפורים הרבים כל עולם החשמל בפרט בתחום קלנועית ורכב תפעולי חשמלית השתפר מאוד לתחומי עניין שונים. אחד מהתחומים היותר בולטים בשנים האחרונות הוא תחום התחבורה בשל פריצת הדרך של המכוניות החשמליות. המכוניות החשמליות פרצו אל חיינו לפני מספר שנים ללא הצלחה. רוב הציבור לא הצליח להבין כיצד על ידי חשמל בלבד יהיה ניתן להניע רכב גדול ועוצמתי במהירויות שונות לטווחי נסיה שונים ועל כן פשוט לא הביע התעניינות יתר בתגלית החדשה. אך בשנים האחרונות כאשר המכוניות החשמליות מוכיחות את עצמן ואת היכולות שלהן, הציבור מתחיל אט אט לעכל את גודלה של פריצת הדרך. רכבים שקטים מאוד אשר לא זקוקים כלל לדלק על מנת להצליח לנוע. לא קיימת תלות בנפט שהולך ואוזל מכדור הארץ מה שגורם להעלאות אדירות במחירי הדלק מידי כמה חודשים. על כן חשוב לומר כי המצאת החשמל גרמה לשינוי אורח החיים הגדול ביותר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש