מגוון האפשרויות שיש למעשנים כיום לעומת מה שהיה לפני כמה שנים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/11/2018 11:17 ● ערב ערב 2889
אין ספק שאנחנו חיים בעידן שבו יש לנו הרבה יותר אפשרויות מבעבר, ביותר ויותר תחומים. גם עולם העישון התרחב במידה ניכרת בשנים האחרונות, ובפרט התווספה האופציה של סיגריה אלקטרונית. גם תחום הסיגריות האלקטרוניות התפתח והשתכלל, ואחת מקפיצות המדרגה המשמעותיות היא הופעתה של juul.
מגוון האפשרויות שיש למעשנים כיום לעומת מה שהיה לפני כמה שנים

 

למה זוכה juul לכזו פופולריות?

 

סיגריה אלקטרונית - שבז'רגון האלקטרוני נקראת מכשיר אידוי, שכן פעולתה מבוססת על אידוי של חומרים שונים - היא מוצר שקיים מזה מספר שנים. מוצר מתקדם שמספק מענה מדויק במיוחד לצרכי המעשנים היה רק עניין של זמן, ואך טבעי הוא שסיגריה חדשנית שכזו תכבוש את השוק (שוק שבארה"ב מגלגל יותר מ-2 מיליארד דולר בשנה!).

ה-juul נהנית מ-3 יתרונות משמעותיים על פני אופציות אחרות בתחום מכשירי האידוי: ראשית, היא יוצרת את התחושה הדומה ביותר לעישון של סיגריה "רגילה", זו שפעולתה מבוססת על שריפה של ניקוטין ועל כן מפיצה סביבה ריח שנתפש כלא נעים ואף דוחה ובנוסף פולטת עשן בעייתי. יצירת התחושה המשכנעת מבלי להידרש לשריפת ניקוטין חייבה מחקר מעמיק ופיתוח שנמשך כ-10 שנים. הפתרון שנמצא היה הוספה של חומצה בנזואית למלחי הניקוטין שבנוזלי המילוי של ה-juul, והתוצאה כאמור מרשימה.

היתרון השני הוא פשטות השימוש. מפתחי ה-juul הם בוגרים של מחלקת עיצוב מוצר באוניברסיטת הרווארד. בהתאם הם גם היטיבו להבין כי מוצר מצליח הוא כזה שהפעלתו אינטואיטיבית וקלה וגם יישמו את הידע - כל מה שצריך לעשות כדי לעשן הוא להכניס אל ה-juul את הפוד (מתוך מגוון האפשרויות של קפסולות juul), והמנגנון שמאדה את הנוזלים שבתוך הפוד ומייצר את חוויית העישון נכנס מיד לפעולה. מכניסים - מעשנים. כמה פשוט, ככה פופולרי.

 היתרון המשמעותי השלישי של סיגריות juul על פני מכשירי האידוי האחרים שקיימים בשוק הוא העיצוב שובה הלב שלה. ל-juul מראה היי-טקי דמוי דיסק און קי, חיווי הסוללה מזכיר אף הוא גאדג'טים מוצלחים וההטענה של המכשיר היא באמצעות כבל USB שתורם גם כן לתחושות החיוביות שמספקת עצם הבעלות על הסיגריה האלקטרונית החדשה. במידה רבה מזכירה ה-juul את המוצרים של אפל, וכפי שסטיב ג'ובס השכיל להבין מה באמת רוצים בני אדם (מכשיר שמאפשר להם להרגיש שהם עצמם בעלי ערך רב), כך גם ג'יימס מונסיס ואדם בואן, המפתחים של הג'ול, הצליחו לאפיין במדויק את קהל היעד שלהם. אגב, בארה"ב הסיגריה הזו כה פופולרית עד שגם הפועל ג'ולינג הפך לרווח מאוד.

 

הטעמים של ג'ול

 

ניתן כאמור למצוא מספר אפשרויות של קפסולות juul. הטעמים שישנם כיום הם טבק רגיל, טבק וירג'יניה, מנטה, מנטול, מנגו, פירות, מלפפון וקרם ברולה. בכל חבילה ישנם 4 פודים, כשאופציה אחת היא 4 פודים זהים ואופציה שנייה היא 4 פודים שלכל אחד מהם טעם אחר וכך ניתן לגוון את חוויית העישון.

את הטעמים מנטה וטבק וירג'יניה ניתן לרכוש עם 3 אחוזי ניקוטין. שאר הטעמים מגיעים עם 5 אחוזי ניקוטין. כמו כן ישנם פודים עם כמות מופחתת של ניקוטין - 1.7% בלבד. קפסולות juul מעוצבות גם הן ברוח המכשיר, ומשלימות את המראה המדויק והכובש.

כאמור, תוך זמן קצר מהופעתה על המדפים כבשה ג'ול חלק ניכר משוק הסיגריות האלקטרוניות בארה"ב - כשעל-פי מומחים בתחום נתח השוק שלה כבר הגיע ל-70%. ההצלחה הובילה את החברה להפיץ את מוצריה גם במדינות אחרות ברחבי העולם, וגם בהן באופן טבעי עורר המכשיר החדש שמרחיב במידה ניכרת את האפשרויות העומדות בפנינו עניין רב.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש