טיפולי פיגמנטציה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:54 ● ערב ערב 2887
כתמי עור ידועים במיוחד בקרב נשים ובמיוחד בארצנו בשל האקלים החם. הכתמים משפיעים לרעה על הגוף ולא תמיד ניתן להסתיר אותם עם איפור. רוב הבנות שמטפלות בפיגמנטציה עם כרמים ותכשירים שונים יחוו תסכול רב לאחר שיבינו שזה לא עזר להן, אולי עזר במעט. את חוששת שכתמי הפיגמנטציה לא יעברו? את חוששת להישאר עם זה כל החיים? אין לך ממה לחשוש אבל כדאי לך לגשת לרופא, עם השנים מתפתחות טכנולוגיות ושיטות חדשות אשר יאפשרו לך לא לחוות יותר את התסכול שאת חווה בגלל הכתמים אלא להפך יתנו לך נחת מהכתמים ואף יעלימו לך אותם.
טיפולי פיגמנטציה

 

למה הפיגמנטציה נוצרת?

 

הפיגמנטציה היא בעיה אסתטית אשר נוצרת מחיפה ממושכת לשמש, הריון, שימוש בגלולות ז"א שינויים הורמונליים. אלו הם הסיבות העיקריות לכך שאת רואה את הפיגמנטציה על עורך. כתמי פיגמנטציה יכולים להופיע על עורך בכל גיל והיא מופיעה בעיקר אצל נשים עם עור כהה. אם הנך משתזפת בלי סוף וכל הקיץ דעי לך שזה גורם עיקרי ביותר לפיגמנטציה  ואם את רוצה למנוע את המצב ולא להגיע לרגע שבו את תראי את הפיגמנטציה על גופף ועל עורך ואם את יודעת שאת הולכת להיחשף הרבה לשמש בשעות הקרובות כדאי לך למרוח קרם הגנה על גוף ועל פניך כדי שזה יגן עלייך מהשמש וכך לא תצטרכי לחוות ולראות את הכתמים האלה על גופך.

 

איך מעלימים את הפיגמנטציה?

 

ברגע שנוצרת לך הפיגמנטציה כדאי מאוד לגשת לרופא מומחה שיבדוק זאת וייתן לך תכשיר מתאים, אם כבר היית אצל רופא מומחה, הוא נתן לך תכשיר או ג'ל ניסית זאת ובכל זאת זה לא עזר אלא רק הפחית את כמות הפיגמנטציה ואת הצבע שלה וזה עדיין לא מוצא חן בעינייך וקשה לך לראות את זה כל הזמן מומלץ ללכת לרופא מומחה ולהיוועץ עמו בקשר לפיגמנטציה ומה דרכי הטיפול בה. ישנם כמה סוגי טיפולים להעלמת פיגמנטציה כגון לייזר טיפולי, פילינג כימי עמוק וכדומה. את הטיפולים מומלץ לעשות רק אצל רופא מומחה כדי שתצא לך התוצאה הטובה ביותר כמובן ללא כתמים מיותרים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש