מלון בוטיק בירושלים- איך מתפנקים באווירה הקסומה ביותר?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:51 ● ערב ערב 2887
בירושלים קיימים בתי מלון, חדרי אירוח ואכסניות רבים. העובדה שמדובר לא רק בעיר בירה , אלא יותר מכך בעיר מלאה באתרי מורשת ומרכזים המקודשים לשלוש הדתות המרכזיות מעניקה לעיר הזאת את הצורך הברור להכיל מקומות אירוח למאות אלפי הנופשים המגיעים אליה מדי שנה. בעידן המודרני ישנם מספר רב במיוחד של בתי מלון במגוון מרשים של סוגים וסגנונות. אורחים רבים מעתיקים את מגוריהם למספר ימים לבית מלון המצוי בטבע, במרכז ערים או בפריפריה- בעיירות קטנות וציוריות.
מלון בוטיק בירושלים- איך מתפנקים באווירה הקסומה ביותר?

 

מהם בעצם בתי מלון מסוג בוטיק?

 

המילה "בוטיק" היא מונח ידוע השאול מהשפה הצרפתית, בשפה זו המילה מוכרת בעיקר מתחילה מתחום הצרכנות. במקור החל להיות משומש המושג "חנות בוטיק" כהגדרה שמתארת חנות קטנה וייחודית המספקת סחורה חד פעמית, אישית ולרוב על פי סגנון אישי. מאז עבר המונח לייצג גם מלונות בירושלים קטנים, אינטימיים וחד פעמיים. רוב בתי המלון המכונים מלונות בוטיק חולקים מספר מאפיינים משותפים. ברוב המקרים ישנו מוקד חד פעמי של עיצוב אדריכלי, בניין היסטורי בעל ערך של מורשת או/ ו תרבות  ובכל מקרה, ברור, כי בבתי מלון מסוג זה ישנו סטנדרט יוצא דופן באופיו וגבוה במיוחד של שירות. אם כן, בעיקרון ניתן למנות את סוגי בתי מלון הבוטיק לשלושה עיקריים: מלון בוטיק מודרני, מלון בוטיק היסטורי ומלון בוטיק כפרי. למה ישנם מספר סוגים שונים כל כך של מלונות יוקרה אקסקלוסיביים כאלו? התשובה היא ברורה. משום שהרצון להעניק שירות מושלם ולמלא את צרכיהם של האורחים ולספק את דרישותיהם, הרי שיש להתחשב בכל סגנון ובכל סוג. בהחלט גם בין הנופשים שאוהבים להתפנק ומחפשים בתי מלון מסוג ייחודי ישנן אופציות שונות ודעות מגוונות. כך, יודעי דבר מחלקים את סוגי בתי המלון המכונים בוטיק לשלושה סוגים, כאמור: בית מלון מודרני- המוגדר באסתטיקה של עיצוב מודרני, מלא הדר ויוקרה. עיצוב אדריכלי במלונות אלו יופקד בידי מעצבים ייחודיים ובעלי יכולת להפיק יצירה מודרנית ככל האפשר. בנוסף, ישנם מלונות בוטיק היסטוריים- המשלבים קסם היסטורי ברוב המקרים על בסיס בניית המלון על בניין מלא טעם של מורשת ועבר מכובד. הסוג השלישי והאחרון של בתי המלון הללו קשור דווקא לאווירה הכפרית מלאה בעצי פרי וניחוח פתוח ואוורירי.

 

חגיגת נופש של שילוב בין מסורת לאווירה

 

אז איך זה לחגוג חופשה בת מספר ימים בבית מלון באוויר צלול כיין ובאווירה שמשלבת באופן המושלם ביותר את מסורת העבר, מורשת מרהיבה של אתרי קודש, אטרקציות ייחודיות ומקומות מבוקשים בעיני נופשים ישראלים ותיירים רבים מכל רחבי העולם? לטייל בירושלים: בין סמטאות מצוירות, בין שווקים מלאי רגש- טעמים וצלילים מרשימים, בין טחנות רוח ואתרי קודש או במילים אחרות להגשים חלום של חופשה מרתקת בעלת תחושה נעימה לנפש ונוחות והרבה מאוד קסם לגוף ולנשמה.

בעיר ירושלים דווקא בשל היותה עיר מרכזית במזרח התיכון וכמובן עיר הבירה של מדינת ישראל ישנם שפע מגוון של בתי מלון בוטיק מסוגים שונים. ישנם חדרי אירוח ואכסניות נינוחות המותאמים בעיקר לנופשים צעירים שעורכים סיורים דלי תקציב ומחפשים בעיקר מקום לשים בו את הראש בלילה. ישנם מנגד גם בתי מלון משפחתיים המציעים חדרי אירוח גדולים ומרווחים במיוחד המותאמים למשפחות עם ילדים. בבתי מלון אלו ישנם ברוב המקרים בריכות גדולות ומזמינות, מועדוני ילדים, תפריט מותאם לילדים ולמשפחה כולה. וכמובן, במקביל ישנם גם בתי מלון יוקרתיים וייחודיים, מלונות המיועדים לחופשה זוגית רומנטית, בתי מלון אלו הם מלונות בוטיק. בהם הארוחות מוגשות לרוב בידי שפים ידועי שם ומדופלמים במיוחד, החדרים מפוארים ובעלי נינוח רומנטי ומרשים.

 

אז מה מיוחד בבתי המלון המבוקשים יותר בירושלים?

 

מלונות אלגנטיים ומרשימים במיוחד מפוזרים כמו סוגי מלון בוטיק ירושלים, כאמור, על פני רחבי העיר הקסומה והייחודית הזאת. ואולם, אחד המדדים המרכזיים שסוחפים את התיירים ואת המבקרים הישראלים הוא המיקום של המלון או ליתר דיוק הקרבה שלו למרכז העיר. אין ספק, כי בעיר ירושלים ישנם מונומנטים עתיקים ובעלי חשיבות היסטורית וטעם של מורשת עתיקת יומין. סיור בין המקומות המרשימים הללו תוך טיול דרך סמטאות קסומות המלוות הליכה על אבנים ירושלמיות עתיקות, בטיול בין דוכנים מיוחדים בשווקים ציוריים מלאי ריחות, טעמים ומראות קסומים וייחודיים. הקרבה לאותם מיקומים מרשימים לא רק מעניקה את האפשרות לסיורים נוחים ומרתקים, אלא גם לנוף קסום ומרשים מחלון חדר המלון. כך, גם לאחר ההגעה למנוחה בחדר האירוח- ניתן להמשיך ולחוש את האווירה הייחודית דרך נוף מרהיב שנשקף דרך החלונות...


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש