טיפולי חומצה היאלורונית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:50 ● ערב ערב 2887
במרכזים שונים ברחבי הארץ מוצעים טיפולים בחומצה היאלורונית, טיפולים אשר נועדו להשיב את המראה הצעיר והרענן לעור הפנים שלכם. חומר החומצה ההיאלורונית הינו חומר בו משתמשים במרכזי אסתטיקה רבים
טיפולי חומצה היאלורונית

החומר הינו חומר טבעי המיוצר בגופנו, החומר נחשב כמולקולה אלסטית, אשר מסוגלת ליצור נפח גדול. החומצה ההיאלורונית הינה חומר דמוי ג'ל הסופח מים, מיועד לשמירה על עור גמיש וחיוני, מחדש ומזין את העור. החומצה ההיאלורונית שומרת על לחות העור והשיער ומשמשת לעיבוי ונפח לפנים ולריפוד למפרקים. היא מיועדת בעיקר לקמטים באזור המצח, בין הגבות, בצדי הפה והאף, באזור השפתיים ולעור יבש. טיפולי חומצה היאלורונית נועדו לתקן קמטים קלים עד עמוקים, לתקן שקעים בפנים ובגוף ואי סימטריות, להקנות נפח לאזורים שונים בפנים, למלא צלקות אשר נותרו כתוצאה מאקנה וכו'.

 

הרדמה, חיטוי והזרקה

 

בכדי ליהנות מטיפולים נכונים עבורכם, חשוב להגיע אל אחד המרכזים האסתטיים ברחבי הארץ, שם תיקבע לכם פגישת ייעוץ עם צוות המטפלים. אשר יאבחן את הפנים שלכם, את הפגמים המאפיינים את עור הפנים ויוכל להתאים לכם טיפול אשר יהיה לו את האפקט הטוב ביותר על עור הפנים שלכם. לאחר שקבעתם תוכנית טיפולים מסודרת, אתם מגיעים לטיפול הראשון, שם המטפל יחטא תחילה את האזור המטופל, לאחר-מכן יעזור להרדים או לאחלש את העור באמצעות משפחות או הרדמה מקומית. כך ניתן למנוע מכם אי נעימות במהלך הטיפול או כאב באזור המטופל. לאחר ההרדמה, מתחילים בתהליך הזרקת החומצה ההיאלורונית, אשר אורכת מספר דקות, אז המטפל מסיים, מעסה מעט את האזור על-מנת שהחומר יתפזר בצורה שוויונית באזור המטופל וסיום התהליך.

 

הליך הטיפול

 

הזרקת החומצה ההיאלורונית אינה מלווה בכאבים, היא אינה מחייבת תופעות לוואי. החומר מוזרק באמצעות מחט עדינה אל מתחת לעור באזור הבעייתי באור הפנים, שם אם מעוניינים לטפל. הזרקת החומצה ההיאלורונית מסייעת לעור שלכם להיראות כמו חדש, העור המקומט נעלם וסימני הגיל מתחילים להיעלם מכיוון שעור הפנים מלא בחומר אשר גורם למראה האסתטי של הפנים לזהור. הזרקת חומצה היאלורונית מעניקה לכם את ההזדמנות להיראות זוהרים מבלי לבצע שינויים כירורגיים אשר מצריכים החלמה ארוכת טווח.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש