ביובית מצילה את המצב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:47 ● ערב ערב 2887
אז שוב זה קורה. מערכת הביוב שוב נסתמה ושוב יש לנו מים מצחינים שזורמים להם מעדנות (?) על הכביש, על המדרכה, בחניה ולמעשה ללא כל מעצור או גבולות... אז מה עושים? פונים אל אינסטלטור אשר מציע גם את שירותיה של הביובית.
ביובית מצילה את המצב

כולנו מכירים את התקלות השונות אשר מתעוררות מעת לעת במערכת הביוב. מודבר בתקלה שהיא מאוד לא נעימה, בתקלה שהיא מעיקה ומפריעה מאוד ויוצרת אי נעימות גדולה מאוד. במקרים מעין אלו אנחנו נוטים לנסות לבדוק אולי אנחנו יכולים לעשות משהו בכוחות עצמנו. אולי מונח משהו במעבר המים וזה מה שגורם לסתימה, אולי אנחנו יכולים לשחרר אות הסתימה בעזרת כלים ביתיים, או לחילופין בעזרת מים רותחים. לפעמים הפומפה היא זו שתצליח איכשהו לעשות משהו אך ברוב המקרים, כאשר התקלה היא גדולה ומערכתית, אנחנו חייבים לפנות אל אינסטלטור. הוא יברר ויבדוק את מצב בצנרת ויקבע האם יש צורך בשירות של ביובית.

 

ביובית – המענה המושלם

 

אז יהיו מקרים אשר בהם יוכל השרברב שהזמנתם, לשחרר אץ הסתימה באמצעות הכלים אשר נמצאים באופן קובעי ברשותו. בדרך כלל זה יהיה הקפיץ אותו הוא משחיל פנימה ובעזרתו מושך החוצה את גורם הסתימה. ישנם כאלה אשר עושים שימוש במכשיר חשמלי אשר יפעיל ויסובב את הקפיץ בעוצמה ובאופן כזה מצליח הפקק להשתחרר.

אך כאשר כל אלו לא ממש מצליחים להשתלט על הבעיה ולפתור אותה, יש צורך בשירות של ביובית. כי ביובי היא זו שאמונה לתת את הפתרון המושלם לכל בעיה שכזו.

 

ביובית – מה היא עושה?

 

אז מה היא עושה משאית ביובית ? אז ככה. ראשית היא מתחברת אל בור הביוב. היא שואבת באמצעות כוח יניקה עצום את כל מה שנמצא בתוך הצנרת הסתומה. באמצעות העוצמה האדירה היא מצליחה לנקום לגמרי את הצנרת. לאחר מכן היא שוטפת במים את כל הצינור והתוצאה המתקבלת היא צינור נקי שנראה כמו חדש וגם יתנהג כמו חדש.

אז אם גם אתם נקלעתם לסיטואציה המביכה אשר בה מי הביוב מקדמים אתכם 'בברכה' או שלא ממש בברכה, הזמינו את הביובית.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש