התפתחויות טכנולוגיות רבות עוצמה והשלכותיהן והקשר שלהן לתחום קידום אתרים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 00:51 ● ערב ערב 2887
מה לא נאמר על ההתפתחות הטכנולוגית רבת העוצמה? אין אדם בכל רחבי העולם המודרני שלא חש על בשרו את השינויים והמגמות שחלו בשני העשורים האחרונים בזכות המחשוב שהשתלט על כל פינה וכל תחום בחיינו.
התפתחויות טכנולוגיות רבות עוצמה והשלכותיהן והקשר שלהן לתחום קידום אתרים

למה צריך קידום אתרים ממומן ? בתחילה עוד היה נדמה לפחות למראית עין, כי ישנן פעולות שהמחשב לעולם לא יוכל להחליף. אחד התחומים הללו הוא היחס האנושי הבלתי ניתן לשינוי בין מוכר לקונה, בין לקוח לקמעונאי. ואולם, הנה התפכחנו מהמחשבות שנשענו, ככל הנראה, על הרבה מאוד שנות היסטוריה ורשת האינטרנט שהפכה לקשר האולטימטיבי בין בני אדם- גם בתחום האישי אבל בהחלט גם בתחום העסקי. לאט ובהדרגה החל להתבסס שינוי מהותי בהשקפה של תפיסת העולם ובהיבטים הפיזיים לביצוע מסחר, שיווק ופרסום דרך רשת האינטרנט. השאיפה שבעתיד הלא רחוק פעולות נוספות יבוצעו רק על ידי הכלים הטכנולוגיים החדשניים היא כבר לא רק פנטזיה. אחד התחומים המרכזיים שיושפעו בוודאי בחלופות אלו הוא תחום השיווק. דווקא היכולת לפרסם מוצרים, למתג אותם ולוודא שהגולשים הרבים שעשויים להיות לקוחות פוטנציאליים. אמנם ברשתות האינטרנט ישנה תחרות עסקית עזה ומשמעותית.
קידום אתרים אורגני הוא הליך חשוב, אין כמעט אתר מידעי או חדשותי שלא מתבסס על עשרות פרסומות המזנקות על הגולש מכל צד, ואולם כאשר אנו עוסקים בחיפוש מדויק ואפקטיבי של גולש- צרכן דרך שורת החיפוש, הרי שתוצאות החיפוש שיהוו רשימה מסודרת – היתרונות של הקנייה באמצעות רשת האינטרנט ברורים: נגיש בהרבה, אפשר לרכוש דרך האתר 24/7 בכל מצב רוח, ללא צורך להחליף חלוק בית... פשוט יושבים על כורסת הסלון ומזמינים. אלא שאז ברור, שהגולש לא מעוניין לחפש אתר אופטימלי במשך זמן רב, מבחינתו מנועי החיפוש אמורים לעשות את העבודה ולהעניק לו רשימת תוצאות אופטימליות. אז ההשוואה בין החברות השונות, התחרות העסקית הקיימת שאולי מעלה רגשות חרדה ומוטיבציה בקרב החברות עסקיות טובה מאוד לצרכנים. ככל שהתחרות על תשומת לבם של הלקוחות – צפויים שינויים ומגמות חדשניות בהתפתחות האתרים. ואולם, רק מרכיב אחד יוכל להצליח להגיע אל הלקוחות באופן משמעותי – היכולת לנסוק אל אחד המקומות הראשונים בין רשימת תוצאות החיפוש. לגבי מיתוג, לא משנה כמה הטכנולוגיה תתקדם עוד בעתיד- בני אדם יחפשו תמיד בראש רשימת התוצאות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש