מרכז הרכב – חנות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 7/11/2018 20:02 ● ערב ערב 2888
'מרכז הרכב' – מקום שמרכז עבורכם הכל לטובת רכבכם תחת קורת גג אחת: סניף ראשי של מצברי 'שנפ' האיכותיים וחנות עם מגוון חלקי חילוף ואביזרים
מרכז הרכב – חנות

צורי זגדון, גמלאי בדרגת רב סרן, לקח תחת חסותו לפני 13 שנה את 'מרכז הרכב' הוותיק והמוכר, ומאז הוא מנהל את העסק כמו מבצע צבאי ופותר כל בעיה ביעילות מרבית, עם חיוך ואהבה ללקוחותיו.
חנות
'מרכז הרכב' הינו חנות המציעה מגוון רחב של חלקי חילוף ואביזרים לרכב, ביניהם: בלמים, גומיות, ציריות, בולמים, סטרטרים ואלטרנטורים - קיים מלאי גדול ובעצם יש פה כל דבר הדורש החלפה ברכב. כמו כן, תמצאו במקום את כל סוגי האביזרים - מערכות שמע ומולטימדיה, רמקולים, רדיו דיסק, מגבים, נורות, כבלים להתנעה ועוד ועוד אביזרים רבים.

 


אלוף המצברים


'מרכז הרכב' הוא סניף ראשי של מצברי 'שנפ' בעיר ומתקיימת בו מכירה, התקנה ושירות של המצברים האיכותיים באילת. מצברי 'שנפ' ידועים כמצברים הטובים ביותר עם שירות משפחתי של ממש בפרישה ארצית גדולה מאוד (מאות נקודות שירות) וותק של יותר מ- 70 שנה. כאן, אצל צורי, מוכרים את המצברים, מתקינים אותם ונותנים שירות לרכבים, ליאכטות, לספינות, לאופנועי ים, לטרקטורונים, למשאיות, למכונות שטיפה, למערכות גיבוי וגם לקלנועיות (מחיר מצבר לקלנועית הנמוך ביותר בעיר). צורי: "אנחנו נותנים שירות עד הבית. נתקעת ואתה צריך מצבר חדש? אנחנו מגיעים למקום בו אתה חונה ומתקינים את המצבר. גם יאכטות וספינות מקבלות כאן 'שירות עד הבית'. לרוכש מצבר חדש - התקנה במקום העגינה".


מרכז הרכב, כתובת: המלאכה 4, א.ת. אילת
טלפונים: 08-6378566, 053-5558808


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש