קידום עסקים בתחום הנופש - הכיצד?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/11/2018 06:44 ● ערב ערב 2886
אחד התחומים שעברו שינוי אדיר מאז שרשת האינטרנט נכנסה לתמונה, הוא תחום הנופש והתיירות. אם בעבר, בכדי להזמין חופשה, טיסה או חבילת נופש בין אם בארץ ובין אם בחו“ל, בין אם התחשק לנו חופשת בטן גב, טיול מאורגן ביפן או מסע בספארי ובג‘ונגלים, היינו צריכים לפנות אל סוכן הנסיעות, כאשר היום פני הדברים השתנו לחלוטין.
קידום עסקים בתחום הנופש - הכיצד?

היום, כל אחד מאיתנו, צעיר או בוגר, יכול בלחיצת כפתור להזמין בדיוק את החופשה עליה הוא חולם. בנוסף, הרשת מאפשרת לנו לאתר תקופות בהן ניתן להזמין את חופשת החלומות במחיר מדהים וכך גם להוזיל את העלויות.

אז אם פעם, בעלים של בתי מלון, צימרים ואכסניות, חברות תעופה וסוכנויות נסיעות היו מפרסמות את החופשות וההצעות שלהם ברדיו, בטלוויזיה, בשלטי החוצות ובעיתונות, היום מרבית העסקים בתחום הנופש והתיירות מפרסמים את עצמם ברשת. קידום עסקים בתחום הנופש - הכיצד? דניאל זריהן, הבעלים של האתר danielzrihen.co.il, נותן כמה טיפים בנושא.

 

ובכן, יש כמה דרכים לקדם את העסק שלנו בכל מה שקשור למדיה דיגיטלית…

 

1. גוגל פלוס וגוגל לוקאל - שימוש חכם בשתי הרשתות הללו או שילוב שלהן יכול לסייע לנו למגנט לקוחות וגולשים פוטנציאליים אשר מחפשים פתרונות לינה בהתאם למיקום הנוכחי שלהם. למשל, החלטנו לצאת לטיול לאזור הדרום וים המלח כל המשפחה …היה לנו כל כך שהחלטנו להישאר ללילה ואנחנו מחפשים פתרון לינה יצירתי לכל המשפחה. אחד מאיתנו שולף את הסמרטפון ומחפש ”צימרים בים המלח“… מי שהשכיל לפרסם את עצמו בגוגל לוקאל, מאפשר לאותם אנשים להגיע לבית העסק שלנו בצורה פשוטה, מהירה ונוחה, בלי מאמץ ולקבל את המידע לו הוא זקוק אונליין.

2. פייסבוק - ניתן לפתוח דף עסקי בפייסבוק, להשתלב בקבוצות העוסקות בתיירות, חופשות ונופש, להציע דילים ומבצעים לגולשים וכך להגדיל את הנוכחות שלנו גם ברשת החברתית פייסבוק.

3.   אתרי תיירות ונופש- יש היום כל כך הרבה סוגים של אתרי תיירות ויש כל מיני דרכים שאפשר להשתלב בהם. למשל, אפשר להיות חלק מבלוג העוסק בתיירות וטיולים, אפשר לפרסם את עצמנו באמצעות מודעות ממומנות, פרסומות פופ אפ ואפילו להשתלב באתרים המציעים חבילות נופש, לינה במלונות ואכסניות ברחבי הארץ והעולם.
יש היום כל מיני אתרים שמשווים מחירים בהתאם לסוג החופשה והמיקום שלה כמו hotels.com, booking.com אתרים ישראלים כמו הדקה ה-90, אתרי צימרים, אתרים של חופשות משפחתיות, טיולים ומסעות רגליים בישראל ועוד…

 

לסיכום, גם בתחום התיירות והנופש, שווה להשתלב במדיה הדיגיטלית הן במטרה להגדיל את הנוכחות שלנו ברשת והן במטרה למגנט אלינו לקוחות פוטנציאליים. היום, בתקציבים לא גבוהים, כל בעל עסק בתחום התיירות- קטן, בינוני או גדול יכול לשווק את עצמו בצורה האופטימלית הקולעת לצרכים של קהל היעד שלו.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש