ריהוט משרדי – הכל על בחירת ריהוט משרדי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/9/2018 11:08 ● ערב ערב 2881
בחירת ריהוט משרדי משפיעה על עיצוב המשרד, רווחת ותפוקת העובדים, מיצוב ומיתוג העסק. לריהוט המשרדי יש חשיבות מכרעת על נראות המקום והסגנון העיצובי משפיע גם על הלקוחות המבקרים במשרד. בעת בחירת ריהוט משרדי לעסק חדש או קיים חשוב לשים לב לפרמטרים רבים כמו מחיר, פונקציונליות, מראה, תחזוקה, עמידות ונוחות. לכן, מומלץ לרכוש את פריטי הריהוט מחברה מוכרת ואמינה המציעה פתרונות מתקדמים וריהוט איכותי בעיצוב מרהיב וחדשני.
ריהוט משרדי – הכל על בחירת ריהוט משרדי

 

השיקולים החשובים ביותר בבחירת ריהוט משרדי

 

אין למהר ולרכוש ריהוט משרדי כמו כסאות עבודה למשרד או שולחן מנהלים, חשוב לקחת מידות מדויקות, לבחור קונספט עיצובי המותאם למאפייני העסק, ויש לבדוק את התאמת הרהיטים למאפייני העובדים ולצורת העבודה. השיקולים העיקריים לבחירת ריהוט משרדי הם:

  • עיצוב – מומלץ לבחור חברה מובילה ואמינה המספקת פתרונות מתקדמים וחדשניים לעיצוב משרדים קטנים או גדולים חברה שמציעה קונספט עיצובי בהתאמה למאפייני העסק.
  • איכות ועמידות – חשוב לבחור ריהוט משרדי באיכות גבוהה המיוצר מחומרי גלם עמידים ובטיחותיים. איכות גבוהה מבטיחה עמידות לאורך זמן ותמורה מלאה למחיר.
  • מידות – יש לקחת מידות מדויקות של חללי המשרד על מנת להתאים ריהוט משרדי במידות הנכונות וכדי לשמור על מרחבים פתוחים במשרד. בעת בחירת ריהוט לחדר ישיבות יש להתחשב במידות החדר כדי להתאים את מידות השולחן והכסאות, וכדי לאפשר ישיבה נוחה, תנועה ללא הפרעה וכדומה. עיצוב מקורי בהתאמה לחזון החברה וצורכי המיתוג מבטיח חדר ישיבות מעוצב המציע תנאים אופטימליים לישיבות חשובות, לשיחות עם לקוחות וספקים ולעבודת הצוות.
  • פתרונות אחסון – אין לשכוח פתרונות אחסון חכמים ומודרניים בהתאמה לצורכי העסק, יש מגוון רהיטים הכוללים פתרונות אחסון מתקדמים, למשל כונניות עם מדפים, ארונות אחסון עם דלתות, מדפים מעוצבים ועוד.
  • פונקציונליות – שולחן משרדי מעוצב חייב להתאים לעובד או למנהל גם מבחינה פונקציונלית, הריהוט המשרדי נועד לשימוש על ידי העובדים והמנהלים בארגון, לכן יש לוודא את התאמתו למאפייני העובדים ולצורת העבודה.
  • ארגונומיה – כדי למנוע מחלות וסיבוכים רפואיים חשוב לבחור ריהוט משרדי בעיצוב ארגונומי. סביבת עבודה ארגונומית מבטיחה שיפור בתפוקת העובדים, שביעות רצון גבוהה מצד העובדים והמנהלים בארגון, מניעת מחלות ושירות טוב יותר ללקוחות.
  • מיתוג – ריהוט משרדי נועד להעביר מסרים שיווקיים ולחזק את מיתוג החברה. יש לבחור רהיטים המתאימים לגווני הלוגו ולצורכי המיתוג של העסק, כך ניתן ליצור בידול ממתחרים, להעביר מסר שיווקי מסוים, להגדיל מכירות ולהשפיע על לקוחות החברה המבקרים במשרד.
  • אחריות – חשוב לשים לב לנושא האחריות ויש לברר מראש מהי תקופת האחריות של היצרן, האם יש חלפים זמינים במלאי, עלויות תחזוקה ועוד.  
  • מחיר – מעבר לעיצוב ולפונקציונליות של הריהוט המשרדי, חשוב לשים לב לנושא המחיר ולמגבלות התקציב.

יש הבדל משמעותי בין בחירת ריהוט למשרד בסגנון אופן ספייס לבין בחירת הריהוט המתאים למשרד עורכי דין, לחברת הייטק, למשרד אדריכלים או לחברת פרסום. לכל עסק יש צרכים שונים, יש לאפיין את דרישות הלקוח ולהבין מהם צרכיו הייחודיים, ובהתאם לכך לגבש קונספט עיצובי ולרכוש את פריטי הריהוט.

 

משרד מעוצב השומר על בריאות העובדים

 

בעת בחירת ריהוט משרדי יש לקבל החלטה חשובה ולבחור ברהיטים נוחים ומעוצבים השומרים על בריאותם של העובדים. חשוב להקפיד על עיצוב נקי ואלגנטי בהתאמה לחזון ולערכי העסק, ויש לשלב בין פונקציונליות לעיצוב ולנוחות, כיום נהוג לבחור רהיטים ארגונומיים מעוצבים כדי להבטיח סביבת עבודה נוחה לעובדים ועיצוב מקורי וחדשני המסייע לעסק להצליח.

לכן, כאשר בוחרים שולחן מנהלים או שולחן משרדי מעוצב, חשוב לבדוק כי מידות השולחן מתאימות לחלל המשרד ולצורת העבודה, ויש לבחור ריהוט אלגנטי ועמיד המתאים לעובדים. ראוי לציין כי עיצוב משרדים קטנים או גדולים מומלץ לבצע בעזרת אנשי מקצוע מנוסים ויעילים. יש לקבל החלטה חשובה המשפיעה על סביבת העבודה ועל מיתוג העסק, לכן כדאי לפנות לחברה המציעה מגון רחב של כסאות עבודה, שולחנות מנהלים, ריהוט לפינת המתנה, דלפקים, כונניות, ארונות אחסון ועוד.

חשוב לזכור כי המשרד מהווה מעין בית שני לעובדים ולמנהלים, לכן חשוב לבחור ריהוט משרדי נוח ומעוצב, וכמובן עמיד. לאחר בחירת קונספט עיצובי קל יותר לבחור את הרהיטים השונים, יש להקפיד על שפה עיצובית אחידה למראה הרמוני ולאווירה הרצויה בעסק.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש