פתרונות שילוט חוץ ופנים לעסקים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/9/2018 11:03 ● ערב ערב 2881
כל עסק חייב לדאוג למיתוג מנצח ולשילוט איכותי בתוך ומחוץ לעסק, מעבר לשלטי הכוונה ואזהרה. חשוב להתקין שלט מחוץ לעסק כדי לפרסם את החברה ולסייע ללקוחות למצוא בקלות את המקום, כמו כן חשוב להתקין שילוט פנים בעיצוב מרהיב ובאיכות גבוהה. יש מגוון פתרונות שילוט חוץ ופנים לכל סוגי העסקים, מומלץ לפנות לחברה מקצועית ואמינה בתחום השילוט כדי לבחור בפתרונות המתאימים ביותר לצורכי העסק ולמיתוגו.
פתרונות שילוט חוץ ופנים לעסקים

 

תכנון מקצועי של אמצעי השילוט לעסק

 

כדי לבחור את אמצעי השילוט לעסק חשוב לקבל ייעוץ מקצועי, כך ניתן לקבל החלטות נכונות ולחסוך בעלויות. יש לתכנן במקצועיות את פתרונות השילוט לעסק, חשוב לזכור כי שילוט חוץ מחייב אישורים שונים מהרשות המקומית, כמו כן השילוט חייב להתאים לחזית המבנה, לסוג הפעילות העסקית, לחזון החברה ולאסטרטגיית המיתוג והפרסום של העסק.

יש פתרונות שילוט המיועדים לעסקים גדולים ומובילים וישנם אמצעי שילוט זולים יחסית המתאימים לעסקים קטנים ובעלי תקציב נמוך. בין פתרונות השילוט המומלצים לכל העסקים:

  • קופסאות תאורה – פתרון מושלם לשילוט חוץ, מתאים גם לשילוט פנים. קופסאות תאורה ניתן לתכנן ולייצר בגדלים שונים, אלו שלטים עמידים המיוצרים במידות מדויקות לפי תכנון קפדני, בפנים מותקנת תאורה חסכונית. השלט עמיד בפני נזקי מזג האוויר ולמעט ניקיון שוטף אין צורך בתחזוקה מיוחדת, למעט החלפת נורות שנשרפו.
  • שלט ניאון – פתרון שילוט איכותי ומרשים ביופיו, שלטי ניאון מיוצרים בטכנולוגיות חדשניות ובאיכות גבוהה, ניתן ליצור שלט בעיצוב מקורי ובשלל גוונים לבחירה. השלט אפקטיבי ביום ובלילה, זהו שלט עמיד וחסכוני המיועד בעיקר כאמצעי לשילוט חוץ. השלט מושך את תשומת הלב של העוברים והשבים באזור בו ממוקם העסק.
  • שילוט אותיות בולטות – שלטי אותיות בולטות נחשבים לפופולריים בגלל המראה המרשים, העיצוב המקורי ועמידות השלט. ניתן לשלב תאורה פנימית וחסכונית כך שהשלט ייראה היטב גם בשעות הערב והלילה.
  • שילוט פנים – מגוון פתרונות לשילוט פנים, לצורך מיתוג, בידול ממתחרים, מיצוב העסק, הכוונה, אזהרה ועוד. ניתן לתכנן ולייצר עמודי שילוט הכוונה מודולריים המאפשרים להחליף את שמות העסקים בבניין בקלות, וללא הוצאה כספית גבוהה.
  • שילוט דיגיטלי – באמצעות שלט דיגיטלי ניתן למתג את העסק כמודרני ומצליח, השלט הדיגיטלי ניתן לתכנות, אפשר לפרסם באמצעותו מבצעים ולקדם מכירות. השלט נראה היטב ביום ובלילה, הוא מושך את העין ומחזק את מיתוג העסק.
  • שילוט הכוונה, בטיחות ואזהרה – כל עסק מחויב להתקין שלטי הכוונה ואזהרה, למשל שלטים המתריעים על סכנת התלקחות, שלט להכוונת השוהים במבנה בעת חירום, שלטי הכוונה המסייעים ללקוחות למצוא את העסק במבנה או להגיע אליו בנוחות ובמהירות מהחניה.
  • שלטי זכוכית – שלטים בעיצוב יוקרתי המיוצרים מזכוכית, השלט מתאים לשימוש פנים וחוץ, אפשר להדפיס ישירות על הזכוכית, לחרוט עליה או להדביק מדבקה עמידה.
  • אותיות תלת מימד – שלטי אותיות תלת מימד נחשבים לבחירה מצוינת עבור העסק, זהו שלט בעיצוב מרהיב ומקורי שקל לראות גם מרחוק. השלט המעוצב מסייע ללקוחות למצוא את העסק בקלות, כמו כן השלט תורם למיתוג מנצח של העסק. ניתן לשלב תאורת לד פנימי וחסכונית כדי לראות את השלט גם בשעות החשכה.
  • דפוס דיגיטלי – מגוון פתרונות שילוט חוץ ופנים לעסק, באיכות גבוהה ובמחירי משתלמים ושווים לכל כיס. באמצעות דפוס דיגיטלי ניתן להדפסי שלטי הכוונה ובטיחות, לשטים למיתוג העסק ועוד. דפוס דיגיטלי מאפשר לייצר שלטי פנים וחוץ, למשל מדבקות לדלתות זכוכית ולקירות העסק לצורך מיתוג והכוונה, שלטים מרהיבים לרצפת העסק לקידום מכירות ולהכוונה, מדבקות לעיטוף רכבים, שמשונית למשאיות ולרכבי הובלה, דגלים וכיוצא בזה.

 

תדמית מנצחת לעסק

 

שילוט פנים וחוץ נועד בן השאר לחזק ולשפר את תדמית העסק ולשדרג את המותג. שלט מושקע בעיצוב מקורי וחדשני מושך את תשומת הלב ותורם להצלחת העסק. יותר לקוחות יגיעו לבית העסק בגלל השילוט המתקדם והאיכותי, לכן זו השקעה משתלמת המחזירה את עצמה תוך זמן קצר.

חשוב לבחור פתרונות שילוט פנים וחוץ בעזרת מומחים לנושא. יש שלל פתרונות ואמצעי שילוט, אך אין להתפשר על איכות ועיצוב השלטים. כמו כן, חשוב לייצר את השלטים מחומרי גלם איכותיים ועמידים, במיוחד שלטי חוץ. כדאי לשלב בין כמה סוגי שלטים לנראות גבוהה ולחיזוק המותג ותדמית העסק, למשל שלט עם אותיות בולטות בחוץ ושלטי הכוונה ומדבקות לשילוט פנים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש