אופטיסטור - כל משקפי השמש והראיה מכל המותגים במחירים מצוינים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 28/9/2018 08:57 ● ערב ערב 2882
בין אם אתם אילתים ובין אם אתם אורחים – אם אתם מחפשים משקפי שמש, משקפי ספורט ומשקפי ראיה מכל סוג שהוא, כדאי מאד להגיע ל'אופטיסטור אילת’
אופטיסטור -  כל משקפי השמש והראיה מכל המותגים במחירים מצוינים

הסניף הגדול במרכז הטיילת מציע מגוון ענק של מותגי משקפי שמש וראיה במחירים נמוכים משמעותית ממחירי השוק המקובלים (כל הדגמים מוצעים במחירים נמוכים ב-30-50% מהמחירים הרגילים).

 

מבחר המותגים הוא הגדול ביותר שנראו באילת:

 

חצי מהחנות מוקדש למשקפי שמש וראיה ספורטיביים כמו אוקלי, בולה, סרנגטי, רודי פרוג'קט ואחרים, וחצי חנות מוקדש למותגי אופנה כמו רייבאן, פראדה, ארמאני, סלין ועוד. כמובן שכל המחירים הם ללא מע"מ (ויש אפילו הנחה נוספת לתושבי אילת).

'אופטיסטור אילת' היא החנות השניה ברשת 'אופטיסטור' הפועלת גם באינטרנט. החנות הראשונה והגדולה ממוקמת ברחוב דיזינגוף בתל אביב והיא כוללת שתי קומות גדושות משקפי שמש וראיה מכלל המותגים. 'אופטיסטור' פועלת גם באינטרנט (בארץ ובחו"ל) ולכן המחירים שלה מתחרים במחירי חו"ל – והקהל הישראלי נהנה מכך כאן בבית. הרשת עובדת ישירות מול היצרנים והיבואנים הרשמיים בהיקפים גדולים ומכאן המחירים המצויינים. כמובן שכל רכישה מוגנת באחריות יבואן רשמי מלאה.

 

 

מה בחנות?


קודם כל – מדובר בתצוגת ענק של מעל 4,000 דגמי משקפי שמש ומשקפי ראיה. 

כאמור, קיר אחד בחנות מוקדש למשקפי ספורט וספורט אתגרי של המותגים הנחשבים בעולם. מאות דגמים של OAKLEY, SERENGETI, CEBE, BOLLE, RUDY PROJECT, EXTREME, ARNETTE המוצעים בהנחות גדולות (על דגמי 'רודי פרוג'קט' קיימת אפילו הנחה נוספת למשרתי כוחות הביטחון). 

רוב הדגמים מאפשרים גם הרכבת עדשות ראיה אופטיות (עם מרשם) – מקוריות של היצרן. 

קיר נוסף בחנות מוקדש כולו למותג RAY-BAN  והוא מציג מבחר אדיר של דגמים של המותג האמריקאי. הקיר השלישי בחנות מציג מאות משקפי שמש ממותגי האופנה המובילים בעולם:
PRADA, DOLCE&GABBANA, MIU MIU, PERSOL, ARMANI, CELINE, TOM FORD, FENDI, VOGUE ועוד ועוד. מבחר אדיר – במחירים מצויינים.

אבל אל תתנו לשפע מותגי השמש להטעות אתכם. החנות מתמחה לא רק במשקפי שמש ומשקפי ספורט:

במרכז החנות תמצאו מתקני תצוגה גדולים עבור מסגרות ראיה מכל המותגים. בדיקות ראיה (חינם) נערכות במקום על-ידי אופטומטריסט מוסמך (כדאי ורצוי לקבוע תור מראש).

אם כבר מדברים על משקפי ראיה, אחת ההתמחויות העיקריות של צוות 'אופטיסטור' היא משקפי ראיה עם עדשות 'צייס' – במחירים שמתחרים עם משקפי ראיה עם עדשות רגילות. כידוע, חברת 'צייס' הגרמנית נחשבת לטובה בעולם בתחום עדשות הראיה, וב'אופטיסטור' ניתן להשיג אותן במחיר של עדשות רגילות ואף מתחת לכך – ולקבל לא פחות מ-5 שנות אחריות לעדשות.

אגב, ב'אופטיסטור' מדגישים את ה'אחריות להתאמה' שלהם -  המשמעות היא שאם אתם לא מרוצים ממשקפי השמש או אפילו ממשקפי הראיה שלכם והחלטתם שהם לא מתאימים לכם מסיבה כלשהי – תוכלו לקבל החזר כספי מלא. פשוט וקל.

התמחות שניה של 'אופטיסטור' היא משקפי המולטיפוקל. הרשת עובדת עם מיטב היצרנים העולמיים בתחום –  HOYA היפנית, ESSILOR הצרפתית, ZEISS או RODENSTOCK הגרמניות, 'שמיר' הישראלית ועוד. כל עדשות המולטיפוקל מתומחרות גם הן במחירים סופר-אטרקטיביים ביחס למחירי השוק המקובלים (30%-50% הנחה), וניתן לצאת עם עדשות מולטיפוקל מושלמות החל מ-419 ₪ (לזוג עדשות עם כל הציפויים). נדמה לנו שזה המחיר הנמוך ביותר שאנו מכירים עבור מולטיפוקל.

 

 

זקוקים לעדשות מגע?


בחנות תמצאו מגוון עדשות מגע רגילות או צבעוניות, גם כאן המחירים הם סופר אטרקטיביים וכמובן ללא מע"מ. מי שמחפש עסקה שנתית לעדשות המגע שלו – ככל הנראה ימצא כאן את המחיר הטוב ביותר בארץ. 

ב'אופטיסטור' גאים במחירים שלהם ומקפידים לפרסם אותם בצורה ברורה וגלויה באתר האינטרנט שלהם (לסניף האילתי יש אתר מיוחד משלו –www.optistore-eilat.net – בו אפשר לראות את כל המחירים של כלל המוצרים).

המחירים נמוכים באופן קבוע ממחירי השוק בזכות היקפי הקניה הגדולים של הרשת מהיצרנים השונים מאחר וכאמור 'אופטיסטור' מוכרים גם באינטרנט בארץ ובחו"ל וחייבים להיות אטרקטיביים במחירים מול מחירי המתחרים בחו"ל. 

 

אז מה היה לנו כאן?


חנות משקפי שמש וראיה הגדולה ביותר באילת, שפע מותגים במחירים סופר-אטרקטיביים, צוות מקצועי ויחס חם ואישי. לכל זה תוסיפו עוד דובדבן בצורת קיר מבצעים מיוחד בו תמיד תמצאו מותגים בהנחה ענקית של 50% וקיבלתם מקום שמחייב ביקור (ואם אתם אילתים – מחכה לכם הנחה נוספת).

כתובת: טיילת צפונית בחזית מלון 'ליאונרדו פלאזה'.
החנות פעילה שבעה ימים בשבוע בין 11:00 לחצות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש