א.מ.גלס - זגגות וריפוד רכב

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/9/2018 08:48 ● ערב ערב 2882
שמשות הרכב מקולקלות, שרוטות, זקוקות לתיקון או החלפה? ● הגעתם למקום הכי נכון שיש - מוסך א.מ.גלס ● כאן תיהנו מכל סוגי עבודות הזכוכית וגם – במקום מחלקת ריפודים איכותיים ותיקוני ריפודים לרכב ●רוצים עוד? – כנסו לכתבה
א.מ.גלס - זגגות וריפוד רכב

מוסך א.מ.גלס הוא מוסך ותיק, מקצועי ועם הרבה ניסיון בתחומו. ברזומה של מוסך א.מ.גלס 16 שנות ותק - מה שמבטיח שבמקום יעניקו לכם ארטיום בעל המקום וצוותו המיומן את השירות הטוב, המקצועי והאמין ביותר.
 
במוסך א.מ.גלס מתבצעות עבודות זכוכית לרכבים פרטיים ולרכבי חברות, והן רק חלק ממה שמבצעים כאן. השירות כולל בין היתר: החלפת או תיקון שמשות לכל סוגי הרכבים, ציפוי חלונות וחידוש פנסים, ובעצם כל הקשור בזכוכית לרכב עושים כאן על הצד הטוב ביותר. יש לציין, כי המוסך עובד עם כל חברות הביטוח.

בנוסף, במוסך א.מ.גלס פועלת מחלקת ריפודים תוצרת חברות מובילות ישראליות, וכמו כן – מתמחה המוסך בריפודים בהזמנה אישית דמויי עור ומכל סוגי הבדים המיובאים בייבוא אישי מגרמניה וגם ריפודים מעור אמיתי תוצרת איטליה. על הריפודים תקבלו שנתיים אחריות. 

 

 

כאן יבצעו עבורכם החלפה, התקנה או תיקון ריפודי פנים. במוסך א.מ.גלס מרפדים רכבים פרטיים, מוניות וגם משאיות, מיניבוסים ואוטובוסים. 

כמו כן תמצאו כאן כיסויי הגה במגוון צבעים, כיסויים ללוח שעונים, שטיחי פי.ווי.סי לתא המטען ועוד. במקום - מתקנים מנגנונים ומנעולים לרכב, תקרה פנימית וגם דלתות פנים של כל סוגי הרכב. שירות נוסף שתקבלו במוסך א.מ.גלס הוא שירות תיקון ריפודים, תקרות ושטיחים ליאכטות ולסירות.

האני מאמין של מוסך א.מ.גלס כולל: ביצוע עבודות מקצועי ביותר בעזרת כלים ומכשירים האיכותיים ביותר בתחום על ידי צוות מקצועי ומיומן. עוד מתחייב המוסך על - עמידה בלוח זמנים, שירות אישי ותשומת לב לכל בקשות הלקוח, מחירים גמישים ונוחים (גם נהגי מוניות נהנים כאן ממחירים מיוחדים). שמו הטוב של המוסך עובר מפה לאוזן, ועל כך יעידו מאות לקוחות חוזרים מרוצים בעיר.

א.מ.גלס, כתובת: רחוב הנגר 1, אזור התעשיה. 
טלפון ליצירת קשר: 053-4915136. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש