זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/9/2018 08:46 ● מה נשמע 567
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה-27/9-03/10/18
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


השבוע מהות הקלף המכריע מעניקה לטלאים שלווה ושקט נדירים, דבר המהווה מיקוד מופלא בהשגת היעדים תוך הושטת יד אלגנטית לקבל את המגיע לכם מכולם. התמדה עיקשת בעבר מאפשרת השבוע תגמול רווי הנאות.

 

שור


כסף הניתן בנדיבות מציע קלף המרשרשים המתיישב בטבעיות על בני מזל שור. התלבטות אשר גנבה את דעתכם לאחרונה באה לידי פתרון והבנה, כך שמסתמנת מגמה של "להותיר את העבר מאחור".

 

סרטן


קלף הנזיר מוצע לסרטנים ומלמד כי בימים אלה על בני המזל להסיר פחד ולוותר על שריון כיוון שאין בו צורך. יש לבדוק כמה מהחרדות נשענות על עובדות ולא על יראת שווא. הדריכות מקשה על התנועה הטבעית. הסירוה!

 

אריה


מצב המשקף מנוחת לוחמים. זהו מצב בו האריות צוברות אנרגיה. זהו כוח ההמתנה. מדובר במצב בו קיים ריכוז כוחות הנפש להקשבה לרצונות הפנימיים של הלב כמעט בכל התחומים.

 

בתולה


קלף השוטה מושט לעבר הבתולה ומגיש ברוב הדר ובדיוק רב את אותו רגש הרפתקני שכה חסר לבני מזל זה. אנרגיית שובבות וקלילות תוליד החלטה הרת גורל בימים אלה במיוחד בתדרים הזוגיים.

 

מאזניים


הגשמת משאלות הוא דבר שכל אחד רוצה. אנרגיית השיתוף, הדואליות והשפע מבטיחים הקלפים. צפויים מגעים נינוחים והחלטות ממקום של שפע רוחני וחיבור לציר הכוח, מתוך אמת פנימית ומיקוד. אתם תמגנטו את כולנו אליכם בלבביות ואירוח מופתי.

 

עקרב


חרבות המתלבשות על העקרב ומשלימות את האינטואיציה הגבוהה הטבעית שניחנתם בה. קלף שבעת החרבות בא להזהיר ולחזק את החשד שמתעורר בכם. במהלך קטן ופשוט תסירו מסכה מעיקה מפניו של אדם קרוב.

 

קשת


כל העולם שרוע בפניכם ואתם זזים בתוכו כראוי לחץ הנורה מהקשת ועובר על פני החיים בקלילות חסרת משקל ומבלי להתעכב. קלף המטות מלמד שהיכולת להפוך אוהל לבית תבוא לידי ביטוי אצלכם בכל התחומים.

 

גדי


נטישה הבאה מהלב ומההבנה ששינוי מתבקש מוכרח להתקיים. אנרגיית הקלפים מעניקה את הכוח לפעול ללא היסוס וללכת עם הלב והבינה. בזמן הקרוב תוכלו לעזוב כל דבר ללא קושי ומבלי להביט לאחור.

 

דלי


קלף הכוח מביא עוצמה אנרגטית המועילה לקידום כל מאמץ שביצעתם בכדי להשיג דבר מה. קלף זה מסייע לכם לקבל את מבוקשכם בעוצמה רכה ונועם הליכות. התגברות על מכשולים.

 

דגים


לגדושי הרגש קלף הנסיכויות בא למזל דגים ופותח את ערוצי התקשורת הפרסום וגם את אפשרות אומנות המכירות והשיווק. אנרגיה של שיחות בפתיחות לב, אך עם זאת הימנעו מליפול בלשונכם ולומר דבר אשר תתחרטו עליו בעתיד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש