שאדי ונטלי עיצוב שיער

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: חיים דוד ● 17/9/2018 08:54 ● ערב ערב 2881
ברוכים הבאים למספרה התוססת במרכז העיר ● כאן תוכלו להנות מכל מה שחשקתם בו בנושא השיער תחת ידיהם המנוסות והמקצועיות של שאדי ושל נטלי שחברה אליו ● עם עשרות שנים של ותק בתחום – תהיו בטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר שיש
שאדי ונטלי עיצוב שיער

ממש במרכז העיר, ואם לדייק – במרכז 'שלום' – ליד בנק דיסקונט, פתח מעצב השיער הוותיק שאדי את מספרתו לפני כחודש, חלום שהתגשם עבור מעצב השיער בעל ותק של יותר מ- 17 שנה בתחום השיער, בהן למד, השתלם במספרות רבות, בין היתר גם במספרתו של אבי זיקרי, ואליו חברה נטלי המקצועית. המספרה נעימה וביתית, שמחה ותוססת, מלאה תמיד, וכולם מחייכים.
ב'מספרת שאדי' תוכלו לבצע את כל שחשקתם בו בתחום השיער, תספורות, גזירות מיוחדות, צבע, פסים, כימיה של השיער, שזירות והלחמות שיער, החלקות כל הסוגים, תסרוקות ערב, ובעצם מה לא, תחת ידיו המקצועיות של שאדי וגם של נטלי.

 


שאדי לא שוקט על השמרים ומאז ומתמיד עובר השתלמויות ומביא לכם את הטרנדים הכי חדשים, מקצועיים ויפים שיש בתחום, כי ככה זה כשאתה מקצועי ואוהב את הלקוחות שלך ורוצה לפנק אותם כמה שאפשר.
נטלי המקסימה, שחברה לשאדי, היא בעצמה ספרית ומעצבת שיער, אשר מתעסקת גם בתספורות, בצבעים, בפנים – ולוחשים לי כאן שהיא אלופת הפנים. כמו כן, היא מעצבת גבות ומסירה שיער מהפנים בעזרת שעווה וחוט. לנטלי ותק וניסיון של כ- 15 שנה בתחום, כאשר את לימודיה עשתה בירושלים והשתלמה במספרות רבות וטובות בירושלים, טבריה, תל אביב והגיעה לאילת לפני כשבע שנים לשמחתנו הרבה.
שניהם יחד הם צוות מנצח, סבלני, מקצועי, מנוסה, ופשוט כיף להגיע לכאן, והמחירים גם הם – נוחים עד מאוד.

 


המספרה נותנת שירות לנשים, לגברים ולילדים. כאן תמצאו את החומרים האיכותיים ביותר בשוק, למשל בתחום הצבעים – משתמשים במספרה בין היתר במוצרי – 'אינדולה', 'וולה' ו'לוריאל'. לרווחת הלקוחות, נמכרים כאן מוצרים מתקדמים לשיער ממיטב החברות, לדוגמה – תוכלו למצוא כאן חומר המגן על השיער לפני פעולה כימית מבית 'אולפלקס'. זהו תכשיר שיער פורץ דרך שמרחיב את טווח אפשרויות הטיפול בשיער, החל מצביעה לגוונים בהירים מאוד, דרך הבהרות שיער ועד טיפולי שינוי מבנה שיער, וכל זאת ללא נזק לשיער. ביכולתו לחזק את השיער ולבצע שיקום למבנה שלו כשמכניסים אותו כתוסף לטיפולי שיער. תוצאות טיפול התכשיר במבנה השיער נשארות קבועות. יתרון נוסף לשימוש בתכשיר הוא שיפור עמידות הצבע בשיער לאורך זמן.

ויש גם מתנות: על כל ההחלקות וטיפולי הקרטין – תקבלו כאן מתנה – מסכה  + שמפו.

שאדי עיצוב שיער, מרכז שלום (ליד בנק דיסקונט). שעות פתיחה: א-ה 09:00 20:00, שישי 08:30 – 15:00. טלפון: 08-8585828.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש