למה חשוב לשים לב לפני שמזמינים כריכים לאירוע?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/9/2018 13:06 ● ערב ערב 2878
תכנון אירוע – בין אם פרטי ובין אם עסקי – מחייב תשומת לב לשורה ארוכה מאוד של מרכיבים ואחד החשוב שבהם הוא הפן הקולינרי. בתחום זה התפתחה בשנים האחרונות מגמה מעניינת מאוד של העדפת כריכים טעימים ומזינים על-פני ארוחות כבדות ויקרות. בחירה נכונה של כריכים לאירוע מבטיחה נחת רבה של כל אורחי האירוע, ובכדי להבטיח בחירה מיטבית חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:
למה חשוב לשים לב לפני שמזמינים כריכים לאירוע?

 

מגוון אפשרויות

 

המרכיב הראשון בבחירת כריכים לאירוע הוא מגוון האפשרויות. אנחנו חיים בעידן שבו ההעדפות הקולינריות רבות ומגוונות, כשבנוסף לסוגיית הטעמים האהובים על כל אדם – שמן הסתם משתנים מאורח לאורח – ישנן גם העדפות נוספות: ישנם מי שנמנעים ממזון מהחי, ישנם מי שלא אוכלים בשר, ישנם כאלה שמקפידים על כשרות, ישנם מי שמתאפיינים ברגישות לגלוטן ולכולם כולל כולם חשוב מאוד לספק אפשרויות כך שאף אורח לא יישאר רעב ולא יסיים את האירוע עם טעם מר בפה.

להבטחת מגוון רחב חשוב להקפיד שיהיו מספר סוגי לחמים (ג'בטה, לחם קסטן, בייגל מקמח מלא, לחם דגנים וכו') וכמובן שלל מילויים שונים לאותם כריכים.

 

בריאות

 

עוד סוגיה שחשוב לתת עליה את הדעת כשמזמינים כריכים לאירוע היא בריאות. עידן המידע שבו אנחנו חיים הפך את רובנו ככולנו למומחי תזונה ולמודעים היטב לקשר ההדוק בין מאכלים מסוימים לבין בריאות, ולמרבה הצער גם לקשר בין מאכלים אחרים לבין סיכון מוגבר ללקות במחלות שונות.

אמנם באירועים אנחנו נוטים לעתים "לוותר" לעצמנו ולאכול גם מאכלים שהם "רק" טעימים ואולי לא הכי בריאים, אולם גם כך חשוב מאוד לוודא שתפריט הכריכים שמוזמן לאירוע כולל גם אופציות בריאות לטובת המקפידים על כך.

 

טריות

 

חלק מהשמירה על בריאות ההמלצה היא לשלב ירקות בכל מנה ובוודאי שבכל תזונה. באופן טבעי נרצה כל הירקות שמעשירים את הכריכים יהיו טריים לחלוטין – החסה, המלפפון, העגבנייה (שמבחינה פורמלית היא פרי אבל רובנו מתייחסים אליה כחלק בלתי נפרד מקבוצת הירקות, האבוקדו וכו'.

גם מרכיבים אחרים חייבים להיות טריים ובפרט כך הדבר כשמדובר על כריכים שיש בהם דגים.

 

כל היתרונות של כריכים לאירוע

 

יתרון משמעותי אחד של הזמנת כריכים לאירוע הוא שמדובר מצד אחד במנה מזינה שכוללת את כל מה שצריך כדי שבלוטות הטעם יזכו לגירוי מוצלח (ובפרט אם בחרנו את שירות הקייטרינג באופן מושכל) ומצד שני לא מדובר בארוחה כבדה מדי – מה גם שכיום המודעות ליתרונותיה של האכילה הקלילה שלא מפילה עלינו תרדמה גבוהה.

יתרון שני הוא העלות הכספית הנמוכה יותר, כך שניתן להקדיש את מסגרת התקציב למרכיבים אחרים באירוע (וכאמור ישנם מרכיבים רבים חיוניים לאירוע מוצלח). בנוסף כריכים לאירועים לא מצריכים התעסקות רבה מדי עם האוכל, כך שהם מספקים חוויה קולינרית מוצלחת מבלי להשתלט על האירוע.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש