טיב אינסטלציה – מקצוענות, אמינות, מחירים סבירים ועמידה בלוח זמנים

מאת: אביבה דקל ● 5/9/2018 10:30 ● ערב ערב 2879
איך בוחרים אינסטלטור? יש שתי דרכים ● הראשונה, אם הוא כבר עבד אצלכם והייתם מרוצים מעבודתו, והדרך השנייה היא אם שמעתם עליו מאחרים שאצלם עבד, והם משבחים אותו וממשיכים לשכור את שירותיו שוב ושוב ● אלו שתי דרכים לדעת למי לצלצל ואת מי להזמין כשאתם זקוקים לאינסטלטור, בין אם לעבודה גדולה או למשהו קטן ומטריד בבית
טיב אינסטלציה  –  מקצוענות, אמינות, מחירים סבירים ועמידה בלוח זמנים

צילום: רונן שמש

למה אתם מצפים מאינסטלטור? – שלא יתקע אתכם ימים עם נזילות, סתימות ושאר תקלות אחרות, שישתמש תמיד רק במוצרים ובחלפים הטובים ביותר, שיעמוד בלוח זמנים, שלא תצטרכו להזעיק אותו שוב אחרי זמן קצר לתקן שוב את מה שתיקן בעבר.

אם לאינסטלטור כזה אתם מצפים - איציק הוא האינסטלטור בשבילכם.   

איציק, אינסטלטור מוסמך, כבר כמעט 30 שנה שנה בתחום. באמתחתו ניסיון וידע מקצועי אותם רכש בעבודות שונות במרכז ובצפון הארץ ואף באילת. את הסמכתו בתחום עבר איציק בקורס מתקדם ב'מכללת אריאל'. בין עבודות האינסטלציה הגדולות בהן היה שותף: עבודות בפאבים באזור התעשיה ורשות שדות התעופה, תחזוקת בארים, פאבים ומסעדות ברחבי העיר, ובתים רבים באילת נהנים משך שנות עבודתו בעיר מעבודות האינסטלציה הפרטיות שביצע. 

 

 

אחרי שנות ניסיון רבות, החליט איציק לפני 23 שנה לצאת לדרך עצמאית ומאז ועד היום, נהנים משירותיו לקוחות פרטיים ומוסדות רבים, וכולם מעידים בפה מלא על העבודה המקצועית אותה הוא מבצע. אצל איציק עבודה היא עבודה והיא מתבצעת על הצד הטוב ביותר ובזמן – הוא עומד בלוח זמנים, השירות שלו מהיר, והמחירים סבירים ביותר.

'טיב אינסטלציה' מתעסק בכל סוגי בעיות והתקנות האינסטלציה: תיקוני פיצוצי צנרת מים וביוב, פתיחת סתימות, זיהוי ותיקון מקור נזילה, התקנת כל סוגי הצנרת קומפלט, תיקוני ניאגרה סמויה, התקנות של כלים סניטריים ועבודות אינסטלציה מקיפות בבית. בנוסף, מתקינים ב'טיב אינסטלציה' דוודי שמש וחשמל וגם מנפיקים אישורים.

'טיב אינסטלציה' נותן לכם שירות מהיר 24 שעות ביממה.

ליצירת קשר: איציק: 050-5512313, 050-6874795.
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש