מטבח אולה-מי

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 4/9/2018 10:03 ● מה נשמע 564
אתר האוכלZAPREST : מסעדת 'אולה' היא המסעדה הטובה ביותר, הכשרה הטובה ביותר, והמסעדה הבשרית הטובה ביותר באילת לשנת 2017/18
מטבח אולה-מי

כששלושה כתרים על ראשה, ממשיכה מסעדת 'אולה' בעיר לקחת אתכם למסע קולינרי חובק עולם של טעמים וניחוחות.  
עונת החגים היא  לא רק הזמן לנסוע לחו"ל ולארח בבית. עונת החגים היא גם הזמן לצאת למסע עולמי של טעמים וניחוחות עם מסעדת 'אולה'. בחג עצמו המסעדה סגורה, אבל בין לבין, כדי לנוח מהבישולים והכלים, היכנסו ל'אולה', ובלי כל מאמץ תיהנו אתם ואורחיכם מארוחת גורמה מדהימה וכשרה. ויש גם אפשרות להזמין מנות בשריות כשרות 'חלק למהדרין'. 
בשורה לטבעונים: 'אולה' היא המסעדה היחידה בעיר, המציעה תפריט טבעוני מלא ועשיר. 

 

למה ’אולה’?

 

משום ש’אולה’ היא מסע עולמי מרהיב של טעמים ושל עיצוב. כל פינה במסעדה מעוצבת בקפידה, בהתאם לאחת המדינות אותה תעברו במסע הטעימות שלכם. הכניסה למסעדה היא בסגנון בריטי, הפינה היוונית מעוצבת בסגנון יווני ומצוידת באביזרים שנאספו בקפידה, בפינה המרוקאית תוכלו להתרשם מהאוסף המרשים של טז'ינים, קומקומים ודרבוקות, הפינה הצרפתית מעוצבת בריהוט לבן בסגנון לואי ה- 14, ואילו החדר הפרטי, שבו ניתן לערוך גם אירועים פרטיים, מעוצב בסגנון ספרדי. על הקירות הלבנים תלויות בכל פינה תמונות וצילומים השייכים למקום אליו תגיעו על פני הגלובוס, ומעל הדלת המפרידה את הכניסה מהחלל המרכזי, תלוי אוסף מרשים של כלי עבודה עתיקים של ארץ ישראל הישנה והטובה.

תפריט לטבעונים: 'אולה' היא המסעדה היחידה באילת המציעה לאורחיה הטבעונים תפריט טבעוני מלא ועשיר. רוצים לבדוק מה בתפריט הטבעוני? הגיעו ל'אולה' והתחילו ליהנות.

 


בתפריט הבינלאומי: מנות ראשונות 
מאיטליה: פוקצ'ה על לבנים אפויה בתנור אבן ופיצה אנטיפסטי ירקות קלויים. מספרד: אנסלדה עלה עלה. מתורכיה: באדנאגאן  - חציל תורכי. מישראל: פלאפל מפרחי כרובית, מצופה בעשבי תיבול ופנקו. מצרפת: פטריות שמפיניון קסרול, קרפצ'יו סלק בורדו. מאורוגווי: קרפצ'יו סינטה של עגלה פרוס דק דק. מצרפת: קרפצ'יו פילה בקר פרוס דק דק. מפרו: סביצ'ה סלמון טרי,  קרפצ'יו פסארי. מטורקיה: שיש קבב טלה טרי -אסלי על הגריל. ממרוקו: שקדי עגל חלוויאת צרובים בגריל, מוקפצים. מצרפת: פוואה גרה -  כבד אווז.
עיקריות - מיפן: סושי ומוקפצים.
דגים ופסטות: מהודו: פסטה לינגוויני בהרטי, פסטה לינגוויני טיקה מסאלה. מספרד: פנה פילטו די מנזו - פסטה פנה עם נתחוני פילה בקר טרי. מצרפת: דגים טריים - פילה סלמון דה פיסק- סלמון טרי אפוי בתנור אבן . מישראל: דניס או לברק אפוי שלם בתנור אבן.  
בשר-בקר- טלה- מלבנון: דאג'אג'ה ירכי פרגית טריה, טחינה, חציל קלוי, בצל סגול וטבעות פלפל חריף. מניו יורק:  אמריקן בורגר  -    250גרם בשר אנטריקוט טרי משובח, על לחמניה. מטורקיה: שיש קבב קציצות טלה וחציל בטחינה. מישראל: אנטריקוט  קצבים, סינטה של עגלה, ומדליוני פילה בקר מרמת הגולן.
המיוחדים מהגריל -מדרום אמריקה: מניפת סינטה טריה, אנטריקוס טרי מזן אנגוס, וגם סטייק פילה בקר טרי מזן אנגוס. מצרפת: טורנדו רוסיני. מישראל (רמת הגולן): צלעות טלה צעיר טרי על הגריל. מאוסטרליה: אנטריקוט פריים ריב פרימיום טרי -  או אנטריקוט פריים ריב עגל חלב טרי פרימיום.
לאלה הרוצים לטעום מעט מכל מנה: ב'אולה' אפשר להזמין מתפריט הקצביה העשיר מכל מנה - מנה קטנה במשקל של החל ממאה גרם במחיר מיוחד. 

והקינוחים, אוי הקינוחים- מצרפת: קרם ברולה צרפתי או סופלה שוקולד חם  צרפתי. מטורקיה: מלבי קוקוס ופיסטוק. מספרד: סמיפרדו - פרפה חלבה וצ'ורוס. 


ילדים- ב'אולה' יש גם מנות לילדים עד גיל 12: שניצלונים וצ'יפס, נקניקיות וצ'יפס או ספגטי ברוטב עגבניות.

בחזית המסעדה, לכל אורכה, מחכה לכם מרפסת נעימה בסגנון ספרדי שתענוג לשבת בה בערבים נעימים של קיץ או בימים חמימים של החורף.אז אל תהססו, היכנסו ל'אולה' והצטרפו למסע קולינרי מדהים ברחבי הגלובוס.

כתובת: תרשיש 7.
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 13:00 עד אחרון הסועדים. שישי סגור. מוצ"ש - מצאת השבת עד אחרון הסועדים.  ראש השנה:סגור. יום כיפור: פתוח במוצאי כיפור. סוכות: פתוח כל חול המועד.
טלפון להזמנות: 08-6325566
המסעדה כשרה ויש אפשרות לארוחות כשרות למהדרין. חניה יש כולל חניית נכים. ויש גם קומה שלמה נגישה לנכים כולל שירותים. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש