קלפי הטארוט חוזים: ''שינוי צפוי באילת''

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 4/9/2018 09:29 ● מה נשמע 564
מה צופה השנה החדשה לעיר? ● האם הבחירות הקרובות יביאו לשינוי מגמה? ● האם שדה התעופה החדש 'רמון' יזכה לעדנה? ● ומה קורה במישור הארצי? ● ביקשנו מרחל ארז, הפותחת בקלפי הטארוט, לבדוק בקלפים ולעשות לנו סדר רגע לפני השנה החדשה
קלפי הטארוט חוזים: ''שינוי צפוי באילת''

כדי לקבל תמונת מצב על השנה החדשה, רחל ארז מונבלט עורכת בכל פעם מחדש פריסה של קלפים המצביעים על השאלה המתבקשת. היא מתבוננת על הקלפים ומנתחת את הצפוי לקרות לנו בשנה החדשה.

כלכלה
"הקלף המייצג את מצב הכלכלה באילת הינו קלף של הגשמת משאלות מלאות וסיפוק. העיר תמשיך להיות אטרקטיבית כמו בשנה החולפת. תיירים רבים יגיעו לעיר וינפשו בה. בתי המלון ובתי הארחה יהיו מלאים. עסקני העיר יגלו שהשנה האוכלוסיה שמגיעה לאילת היא בעלת אמצעים יותר מאלה שבאו בעבר".

בחירות
"למרות שרבים יחשבו שלראש העירייה המכהן, מאיר יצחק הלוי, אין מתחרה ראוי, כיוון שהוא הוכיח עצמו בניהול הכללי ובנראות של העיר, הקלפים מבטיחים שינוי חד משמעי, כך שצפויה הפתעה. האיש שיבחר להוביל את אילת בשנים הבאות יוסיף ויתן לטובת העיר. מדובר באדם שישקיע את כל כולו לטובת קידום העיר, וכן את כספו לטובת אילת".

שדה התעופה החדש
"קלף היריון ופריון מייצג את המקום החדש. נראה כי מכל קצוות תבל ינהרו תיירים ליהנות בעיר. דבר שכאמור יוסיף ויביא הרבה טוב לאילת. הכלכלה תפרח ותשגשג, והפעם המגמה התיירותית תהייה כזו שמרבית מהתיירים שיגיעו לעיר, ישארו בה ולא ישתמשו באילת לשם מעבר לירדן או למצריים".

הביטחון המדיני
"קלף הכוהנת מלמד על ידע נסתר וחוכמה קדומה, כך שהצבא שלנו ערוך לסכל כל התקפה. הקלפים מבטיחים שקט משני מוקדים שלא היו שקטים בשנים האחרונות. אך גם השנה הזו לא תהיה חפה מתרחישים ביטחוניים בכל הגבולות. בעיקר יהיה פעיל הגבול הצפוני. אסד מסיים עבודתו בסוריה וחיזבאללה שבים ללבנון. בגבול הדרומי מתיחות קבועה עם חמאס, כאשר כל אירוע קטן עלול לגרור אותנו ללחימה בעזה.
הגבול עם סיני יהיה מתוח אף הוא, בדיוק כמו בשנה החולפת, ללא תרחישים דרמתיים.
מבחינה מדינית ישראל חותרת יותר מתמיד לקדם את השלום עם מדינות ערב. בשנה זו צפויים להיחשף הרבה מגעים והסכמים שכרגע מוסתרים מעיני הציבור". 

ראש הממשלה בנימין נתניהו
קלף הנטישה מלמד על כך שביבי השנה יוותר בלית ברירה על מקומו, מאחר שצפויה להיפתח נגדו חקירה גדולה יותר ממה שידענו עד כה.

ספורט 
ללא שינויים משמעותיים וללא הישגים מיוחדים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש