פפרוני פיצה - פיצה מיוחדת ומצוינת

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 29/8/2018 17:26 ● ערב ערב 2878
שנה וחודש עברו מאז פתחה קורנליה רוזנטל את המסעדה - פיצריה שלה, וכל מי שהגיע לכאן הופך ללקוח חוזר ומכור לפיצות המיוחדות, למנות הנפלאות ולקינוחים המצוינים שמכינים כאן
פפרוני פיצה - פיצה מיוחדת ומצוינת

במקום מרכזי בעיר, בין 'שופרסל' והמעדנייה הרוסית, מול מעונות 'מכבי', שוכנת 'פיצה פפרוני' - מקום שכדאי מאד לאכול בו. 

אפשר לשבת על אחד ממקומות הישיבה המוצלים ברחבה שלפני הפיצריה שרוצפה מחדש או לקחת פיצה הביתה ואפשר כמובן גם להזמין בטלפון. שירות המשלוחים עובד קשה כדי לעמוד בדרישה. בכל רגע נתון תמצא כאן מישהו שיושב לפני הפיצריה ואוכל,  או עומד לפני הדלפק ומחכה לפיצה היוצאת מהתנור כדי לקחת אותה הביתה, כשברקע הטלפון למשלוחים לא מפסיק לצלצל.

 

 

המקום אינו כשר, ובשל עובדה זו יכולה קורנליה לגוון את הפיצות שלה כיד הדמיון הטובה עליה, או כיד הדמיון של הלקוח היכול להרכיב פיצה משלו, במקרה שלא מצא פיצה שתתאים לו בין 45 הפיצות שבתפריט. בין הפיצות שבתפריט - פיצה עם קלמארי, פיצה עם שרימפס, עם בייקון, עם שינקן, עם עוף או אווז, פיצה עם סלמון ופיצה עם אנשובי, פיצה בולונז ופיצה הוואי עם אננס, פיצה יוונית ופיצה מקסיקנית,  והכל על מצע של רוטב עגבניות ועליו מצע של גבינות המורכב משתי סוגים של מוצרלה וגבינה צהובה ביניהן גם גבינות תוצרת חוץ. גם רוטב העגבניות וגם תערובת הגבינות מיוחדים ל'פפרוני' ולא דומים למצע הגבינות ורוטב העגבניות שבפיצריות אחרות. 
 
לא ממש כשר? נכון, אבל טעים מאד מאד.
מחירים? אם בחרתם פיצה או מנה מהתפריט, מחירה מצוין על התפריט, אם לא המחיר יהיה בהתאם לפיצה שבחרתם ובמה שבחרתם לשים עליה.

למרות שקורנליה הגיעה אלינו מהונגריה ולא מאיטליה, הפיצות שלה הן הכי קרובות שאפשר לפיצות האיטלקיות - גם בבצק הדק להפליא וגם בטעמים הנימוחים בפה. 
קורנליה עושה פיצות שנים רבות, ובבודפשט עיר מוצאה הייתה במשך שש שנים מנהלת המטבח של רשת 'פיצה האט' - כך שאין ספק שהיא מבינה בפיצות.

 

 

אבל לא רק פיצות תוכלו לאכול ב'פפרוני', בתפריט תמצאו סוגי שונים של פסטות, ספגטי, רביולי, המבורגר, מרק גולש ולקינוח - גלידה נפלאה וגם את מה שמכונה בפי יודעי דבר 'המחלה ההונגרית' - ה'קורטוש' - עוגה אישית עגולה בטעמים של קינמון, סוכר, שקדים, קוקוס או סוכר וניל שאי אפשר להפסיק לאכול אותה. 

כל מה שתזמינו כאן הוא "טעם גן עדן",  והיתרון הנוסף של המקום - פתוח שישי-שבת. 

אז אל תפספסו, בואו ל'פפרוני' או הזמינו פיצה שתגיע אליכם על ידי שליח והתחילו ליהנות.

פיצה פפרוני, כתובת: אילות 23ב', פתוח שבעה ימים בשבוע: א-ה 11:00-24:00, שישי-שבת 11:00-01:00. טלפון להזמנות: 050-2883838.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש