מהם היתרונות של פולד מעוצב עבור עסק?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/8/2018 18:19 ● ערב ערב 2875
כידוע פולדרים הינם תיקיות העשויות בדר''כ מקרטון בכירכה עבה ומיועדים לנשיאת דפים על פי רוב מסוג A4 (ובמקרים יוצאי דופן בגדלים שונים אחרים). השימושים הנפוצים ביותר עבור פולדרים הם לצורך יצירת אוגדן פורספקטים בכנסים מקצועיים כשלהם ו/או דפי מידע אודות העסק. לפי סוג הצורך / השימוש בפולדר המעוצב, כך יותאם המראה הויזואלי שלו, הגרפיקה שתופיע עליו ולעיתים אפילו צורתו.
מהם היתרונות של פולד מעוצב עבור עסק?

 

משדרים יוקרה, רצינות ומקצועיות

 

בעת פגישה עסקית חשובה (ובעיקר אם היא אמורה להניב שיתופי פעולה ורווחיות לעסק), השלב הראשון יהיה שלב ההיכרות. וברור שניתן לעשות זאת בכל מיני דרכים. ניתן רק לספר בע"פ, אפשר להכין מצגת קצרה, אפשר להגיש עלון בודד (ללא פולדר כלל) ואפשר גם לשלב את הכל יחד. כל אלה טובים ועשויים להספיק, אבל במידה ותאגדו מספר מסמכים מקובצים יחד בפולדר מעוצב, ההרגשה היא אחרת לגמרי. ראשית סביר להניח שהפולדר לא ישאר על שולחן הישיבות כמו עלון פשוט. שנית, תוכלו לקבץ מעט יותר חומר לקריאה נוספת של האורחים שלכם. בנוסף הרושם שתשאירו על האורחים שלכם הוא מאוד ברור - בחרתם להשקיע בהם!
 

חשיבות עיצוב הפולדירים

 

בכל מקרה שקשור למראה ולעניין של עיצוב פולדים חשוב מאוד לדעת מספר דברים. ראשית זכרו את המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים". זאת אינה קלישאה - במבט אחד הפולדר שלכם יכול לשדר בדיוק את המסר שאתם רוצים להעביר. וזהו בדיוק העניין: "העברת מסרים" סמויה, ללא דיבור! למשל, אתם רוצים להעביר מסר ולשדר שאתם "תאגיד ענק"? תמונה בגוונים של כחול עם תמונות של בניינים גבוהים מזוגגים וממבט תחתון כלפי מעלה יעשו את העבודה.  רוצים לשדר חברת סטארט-אפ קלילה? משהו קצת יותר ציבעוני, עם גרפיקה מאויירת בגוונים של צהוב או ירוק (גוונים שמעבירים תחושה של יצירתיות ואופטימיות) יכולים להתאים. כמובן שתמיד צריך להתאים את הכל ולחבר את החלק העיצובי ללוגו של החברה ולחזון הראשי שלה.
 

שלל אפשרויות למראה ועיצוב הפולדר
 

מרבית הפולדרים כמאמור עשויים קרטון, אך גם כאן ישנה בחירה בסוג הקרטון - ישנם קרטונים בציפוי לימינציה שקוף ומבריק (מה שמתאים יותר למי שרוצה לשדר יוקרה), ויש אפשרות כמובן למראה מט (שמתאים יותר עבור מראה קלאסי, פשוט וגובה העיניים). בנוסף מלבד קרטון ישנם עוד חומרים נוספים אחרים להפקת הפולדר. גם החלק הפנמי של פולדר מעוצב מכיל מספר אפשרויות - מכיס בודד, לאפשרות חוצצים, חריץ להוספת כרטיס ביקור ועוד. כמובן שהדבר אולי החשוב מכל הוא העיצוב הגרפי על גבי הפלודר המעוצב. ישנה חשיבות גדולה לקוהרנטיות ושפת עיצוב אחידה בין לוגו החברה, צבעי הלוגו הפונטים ואפילו הסלוגן של החברה.

כשכל המרכיבים הנ"ל מתחברים יחד ויוצרים מעטפת שלמה אחת וייצוגית, המיתוג של העסק והרושם שהוא משאיר על הלקוחות והאורחים הוא ברמה אחרת לגמרי.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש