השכרת שירותי מעצב פנים- מומלץ או לא?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/7/2018 14:37 ● ערב ערב 2871
רכשתם נכס חדש או החלטתם שהבית צריך עיצוב פנים מחדש ולא יודעים איך להמשיך מכאן? המאמר הזה בדיוק בשבילכם.
השכרת שירותי מעצב פנים- מומלץ או לא?

כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של חללי הבית השונים, השכרת שירותי מעצב פנים מומלץ היא בהחלט האופציה הטובה ביותר. אז נכון, כל אחד יכול לקרוא באינטרנט על עיצוב פנים, לא חסרים חומרים ומאמרים בנושא, אבל לא ייתכן שתקבלו כך ידע מספיק כדי לעצב את הבית כאשר מעצב פנים לומד בין 3 ל4 שנים. באינטרנט תוכלו לקבל רעיונות לעיצובים של בתים ואפילו לבחור מעצב פנים מומלץ לפי דברים שתוכלו לראות אצלו באתר, אבל לא תוכלו ליצור לעצמכם הדמיות ולתכנן את העיצוב כמו שרק מעצב פנים יודע לעשות.

 

איך בוחרים מעצב פנים?

 

לא תמיד יהיה מי שייתן לכם שם של מעצב פנים מומלץ  וגם אם כן, מה שטוב לקרוב משפחה, חבר, או מישהו מהעבודה- לא תמיד יהיה טוב גם לכם. חשוב שתהיה בינכם לבין המעצב כימיה כבר מהמפגש הראשון. איך ניתן למצוא מעצב פנים? כמו שכבר ציינו בפסקה למעלה, האינטרנט הוא מקום מצוין לחפש מעצב פנים. לכל מעצב פנים שמכבד את עצמו יש אתר בו הוא מספר על עצמו, על הסטודיו שלו, על הניסיון שלו והכי חשוב- מציג פרויקטים קודמים לדוגמה. דרך מעולה לראות את סגנון העיצוב של המעצב היא להסתכל על הפרויקטים שלו ובנוסף לראות עם מי עבד, איפה ואיך יצא. במקרה הכי גרוע, קיבלתם כמה רעיונות מעניינים לבית שלכם.   כדאי לשים לב האם הוא מתמחה בסוג מבנה כמו שלכם: בית קרקע, דירה (קטנה או גדולה), מגורי יוקרה וכד'. הטיפ הכי חשוב: אל תתפשרו! אתם לא רוצים לגור בבית שהוא לא לטעמכם ויש שינויים שאי אפשר להחזיר אחורה, פיזית או כספית.

 

מה לשאול בזמן פגישה ראשונה עם מעצב פנים?

 

תקציב- חשבו מה התקציב שאתם יכולים להוציא על עיצוב הבית עוד לפני הפגישה, ובפגישה עצמה הציגו זאת גם בפני המעצב בזמן המתאים.

מה כולל השירות- כל מעצב מציע שירות שונה. אחד יכול להציע רק תכנון ועיצוב, ואחר יכול להציע גם אנשי מקצוע נוספים שעובדים אתו וחייבים להיכלל גם בתהליך (הצעה כזו יכולה לחסוך לכם זמן וכסף בחיפוש אחר אנשי המקצוע).

מידע על המעצב/ הסטודיו ועל הפרויקט עצמו- שאלו שאלות שנראות לכם רלוונטיות- ניסיון, מספרי טלפון של אנשים שימליצו, תהליך העבודה, לוח זמנים משוער, מי יהיה בפועל מנהל הפרויקט בשטח, האם ניתן להכניס גם הום סטיילינג לשירות, וכל מה שעולה במוחכם.

בסופו של יום, הכי חשוב לבחור מישהו שיבין אתכם, את צרכיכם, ואת החלום שלכם- וידע לבצע אותו על הצד הטוב ביותר, בלי לנסות "להשתלט" על החלום הזה ולהגשים את הרעיונות שלו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש