המדריך המלא לבחירת טבעות אירוסין

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/6/2018 14:09 ● ערב ערב 2867
הצעת נישואין היא אחד האירועים המרגשים שחווה כל זוג. החשיבה על תכנון וביצוע הצעת הנישואין, מיקומה ותרגיל ההסחה, גוזלים הרבה מאד שעות חשיבה ומדירים הרבה שעות שינה מעיניו של החתן המיועד. אחד המרכיבים העיקריים והמשמעותיים הוא בחירת טבעת אירוסין שתוגש לכלה לעתיד.
המדריך המלא לבחירת טבעות אירוסין

 

איזו טבעת אוהבת בת הזוג?

 

כשמדובר בגברים, המשימה הופכת לקשה שבעתיים כי הם אינם יודעים מה לבחור, איפה לרכוש, איזה סגנון טבעת אהובה על הכלה, אם היא מעדיפה טבעות אירוסין זהב צהוב משובצות או כסף עם אבני חן, ומהו גוון הזהב שנראה לה כמתאים לה ביותר ומה משתלב עם התכשיטים הקיימים שלה.

ריכזנו כמה טיפים שיעזרו לגברים לצלוח את המשימה ולזכות לא רק לשמוע את המילה כן בתום הצעת הנישואין, אלא גם לשמוע שהיא אוהבת מאד את טבעת האירוסין שנרכשה עבורה.

מתחילים בסבב בחנויות תכשיטים, אצל מעצבות ובאינטרנט. לראות אילו דגמים קיימים, מהו ההיצע ומהו טווח המחירים כדי לקיים מושג כללי וראשוני.

לאור העובדה שדי קשה לקלוע לטעמן של בחורות, רצוי להיעזר בחברה קרובה או אחות המודעת לטעמה של הכלה והיא זו שתוכל לכוון את החתן לסגנון הטבעות האהוב עליה.

הבחירה היא בין טבעות זהב בגוונים שונים לבין טבעות כסף . בשתי האופציות הטבעות היפהפיות מעוטרות באבני חן שקופות, צבעוניות או לחילופין ביהלומים בגדלים ובמשקלים שונים.

קבלת התמונה הכללית תסלול את הדרך ותצמצם את ספקטרום האפשרויות למבחר מצומצם יותר שיקל על מציאת הטבעת המתאימה ביותר.

כדי להיות ממוקדים ולא לבצע טעויות, כדאי לבדוק בהסתר אם בת הזוג הכינה במחשב תיקיה של טבעות אירוסין אופציונליות שנראות לה יפות מתוך אתר פינטרס. אם יש לה תיקיה כזו, או אולי שמרה זאת בדרך אחרת, מידע זה יעזור להתמקד באופציות ספציפיות שלבטח היא תאהב.

נתון חשוב הוא מידת הטבעת, הדרך הנכונה ביותר היא לקחת את אחת מטבעותיה הנוכחיות של בת הזוג לחנות תכשיטים שבה יאמרו לך את מידת האצבע כך שהטבעת שתוזמן לא תהיה טבעת גדולה או קטנה מדי.

 

קולקציה מרהיבה אצל מעצבים ישראלים

 

בשנים האחרונות עבר תחום התכשיטנות מהפכה והתווספו אליו כמה מעצבים ייחודיים המייצרים דוגמאות נפלאות של טבעות אירוסין. הגיוונים, הצבעים, שפע אבני החן והיהלומים וההיצע הנרחב בקולקציות המיוחדות מאפשר לרכוש טבעות יוצות דופן שלא נראות בכל מקום.

בסטודיו ישמחו לעזור לך מעצבי התכשיטים שעסוקים כל היום ביצירת טבעות אירוסין נפלאות שקולעות לטעמן של צעירות רבות. המעצבים ישמחו להעניק הכוונה וייעוץ כך שתגובש חשיבה משותפת על הדגם האולטימטיבי שיהיה אהוב על הכלה.

השיטה היא לראות את כל המודלים, מתוך המידע על נטיות ליבה של הבחורה לצמצם לאט לט את הקבוצה ובסוף המסלול יישארו כמה טבעות שמהן תתבצע הבחירה הסופית .

בחירה מוצלחת והמון מזל טוב !


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש