זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 13/6/2018 16:23 ● מה נשמע 552
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה-14-20/6/18
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


ההערכה העצמית שתתגבש ותגדל תביא לסלחנות, להכלה ולהבנת הזולת. הקץ לתלותיות, לתסכול ולחוסר האחריות. לא תמיד יש טעם בתגובה. צעד קדימה מוביל לשלוש פסיעות לאחור. זהו הקצב הראוי. אל תאיצו בניצן להיפתח. תתרכזו בשאפתנותכם המקצועית. בכל שאר התחומים הפתרונות בדרך אליכם.


שור


רגישות  יתר הופכת אתכם למטפלים בעלי היכולת הקיבולית הגבוהה ביותר. אתם מדובבים את הסביבה בזכות היותכם שומרי סוד ויועצים מעולים. עליכם להשתמש בחוויות אלו כמראות המשקפות את הדרך שאתם צריכים לבחור לעצמכם.

 

תאומים


הנכם בשיא השליטה העצמית וכמובן במרכז הבמה המקצועית, כיאה לאלו אשר שתלו את פריים במאמץ בלתי נדלה. בריאותם של ההורים יעיב על מצב הרוח. בעיה משפטית תבוא על פתרונה בימים אלו במהירות מפתיעה. הכוכבים לטובתכם, נצלו זאת לסיומות. 

 

סרטן


אפשרו לאלו שאוהבים אתכם להעניק לכם את תחושת הביטחון לה אתם כה משוועים. באותו תדר אתם מתנהלים גם בתחום המקצועי. 
במהלך התקופה הבאה, הביטחון העצמי יתחזק ועמו יכולת ההתמודדות עם מצבים חדשים. מסתמן ערוץ המלמד על התגבשות, אחריות ובגרות רגשית גבוהה מהרגיל.

 

אריה


הבעיות האישיות מהעבר, שהעכירו והכבידו, יחליפו את מקומם בפתיחות, שיתוף ואינטימיות. מפגש מיוחד עם אדם רוחני ויוצא דופן יציב את ההתלבטות שלכם באור חדש ושונה. הרוב יצטרכו לעבוד הרבה יותר ממוקד כדי לשמר את ההישגים מהעבר, ויתכן ויצטרכו לעשות שינויים בסדרי ההעדפות שלהם.

 

בתולה


שיפור איטי במצב הכלכלי יסתמן, אך כרגע המצב דחוק ולחוץ. חשוב לצרוך רק את ההכרחי ולא לקפוץ לפזרנות ובזבוז מפצה. מעבר ליכולות הקיימות בפועל, יותר מבעבר "הראש" פנוי ללימודים ולהעשרת הידע. אחדים יבינו סוף סוף כי מוטב  לשנות כיוון בקריירה ולעבור לעיסוק פחות תובעני.


מאזניים


התקשורת, ובכלל זה יכולת הביטוי החדה שלכם, תיצור בימים אלו ערוץ חדש אשר ישרת אתכם בעיקר בתחום הזוגי אישי. הפתעות חיוביות בענייני כספים. הנאות הקשורות לחיזורים ורומנטיקה. שינוי בתנאים יטיב עימכם בכל מקרה. חיזורים יוצאי דופן מלמדים על שינוי אנרגטי עצום במושגי הלב.

 

עקרב


הודעה משמחת פותחת את כל הערוצים אצל העקרבים. הקלפים מלמדים על מתיחות וצפייה לבשורה אשר תכריע בנושאים חשובים שאמורים להוביל בצעדי ענק מערכת יחסים. נסיעה לא מתוכננת תתברר כמיותרת. תקלה בכלי הרכב תגרום לעייפות נפשית ורוגז. קלפי הטארוט ממליצים לכם בשבוע זה לאמץ גישה רכה ולוותר על החשדנות.

 

 קשת


מובטח לכם שבוע רומנטי במיוחד. הצעות נישואין, אהבה וחיזורים. פעולות הנולדות מתוך אמיתות שצמחה בבטנכם מזה זמן רב. אתם מוציאים לפועל ולעשייה את מה ששמרתם כרעיון בלבד. הקלפים מלמדים על התלבטות בתחום העבודה בין שני נושאים שאתם עוסקים בהם בו זמנית ולמרבה הפתעתכם תתכן היוולדות של נושא שלישי. 

 

גדי


המוטיב המוביל את הגדי החוצה מתוך המסגרת הביתית בא מתוך צורך לחופש וחוסר רצון להתמודד עם בעיות פשוטות. הקלפים מספרים על בעיות הקשורות לצנרת. נזילות בבית או ברכב ולחלקכם אפילו תתכן מחלת השפעת. האנרגיה שלכם ירודה מפאת עייפות. מומלץ לכם בימים אלה לצאת להתבודד במקום מפנק. זה יכול לחסוך את כל ההתמודדות עם הדברים הקטנים.

 

דלי


בימים אלו מלווה את הדלי תחושה נהדרת הנובעת בעיקר מתוך התא המשפחתי. ישנו מוטיב חזק של שליטה בחיי היום יום ורצון מדויק להיאחז בקיים. תמיכה מצד המשפחה פותחת עבורכם ערוץ חדש לקראת פעולות שילוו את חייכם שנים רבות. הקהילה המשפחתית התומכת תהווה קרקע פורייה להיערכות מחודשת ברוב התחומים. 

 

דגים

 

סולחה וטיהור המתח ביחסים האישיים הרומנטיים ילמד אתכם שיעור חשוב בתקשורת הבינאישית. תגלו שאי הבנה ניתנת לפתרון אם רק נביא את היכולת הוורבאלית לפעולה ונשוחח בנעימות על הדברים. הצעות נישואין ורומנטיקה. בעבודה יתכן פירוד ונטישה. אל תהססו. עם רגישות כשלכם האינטואיציה תובילכם לצעד הנכון.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש