חברה לניהול ואחזקת מבנים – מגורים משותפים או משרדים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 11/6/2018 15:04 ● ערב ערב 2866
בין אם מדובר בבניין משרדים או מגורים, לכל משקיע ובעל נכס חשוב לשמור על ערכו של הנכס ולהשיג תשואה גובהה לאורך זמן. בעבור זאת, יש צורך בחברה לניהול ואחזקת מבנים מקצועית ואחראית. חברת ניהול ואחזקת מבנים טובה משלבת נאמנה את כל השירותים הנדרשים בכדי לנהל ולתחזק את המבנה באופן חסכוני ויעיל.
חברה לניהול ואחזקת מבנים – מגורים משותפים או משרדים

 

חברה לניהול ואחזקת מבנים – מגורים משותפים או משרדים

 

תחום ניהול משק הפנים של מבני מגורים משותפים ובנייני משרדים מתפתח בקצב מהיר מאוד בארץ; אנשים מבינים מרגע לרגע שהזמן שלהם יקר, בין אם מדובר בשכירים או עצמאיים, ובוחרים לנהל אותו ואת סדר הקדימויות שלהם אחרת. כך יוצא שתחזוקת מבנה המגורים או המשרד נדחקת לסוף הרשימה, עד כדי חוסר ביצוע לעיתים! לכן יותר ויותר בעלי עסקים או ועדי בתים פונים לחברת ניהול ואחזקת מבנים.

ניתן לתת כותרת גדולה לתחום ניהול ואחזקת המבנים, והיא מיקור חוץ, או בשפה עממית "אאוטסורסינג" (outsourcing); השם המפוצץ בעצם מציג שיטת ניהול וארגון משימות על ידי כוח עבודה חיצוני (קבלן), כך שלא נפגעת תפוקת העובדים האורגניים ועם זאת התחזוקה השוטפת של המבנה או המשרד מתבצעת במלואה לפי לו"ז מוקפד ומתוכנן מראש, בעלות ידועה ואיכות לא מתפשרת!

 

למה לשכור את שירותיה של חברה לניהול ואחזקת מבנים?

 

- חברת ניהול ואחזקת מבנים מאפשרת לכם כבעלי עסק להתמקד בתשואה הכלכלית של החברה, תוך שהיא דואגת לכל נושא של משק הפנים וניהולו; כך תוכלו להסיר דאגה מליבכם ולמקד את כל המשאבים שלכם בעיקר הכלכלי של העסק, לשם הצלחתו, ללא כל מחשבה על התפל.

- תוצאות ניקיון ותחזוקה טובות יותר מתקבלות על ידי ידיים מיומנות יותר; בואו נודה באמת: העובדים שלכם או דיירי הבניין ינקו פחות טוב מאשר חברה לניהול ואחזקת מבנים מקצועית, המעסיקה עובדים המוכשרים לכך בצורה הטובה ביותר. לכן, בעצם השכרת שירותיה, אתם מבטיחים לעצמכם תוצאות ברמה גבוהה.

 

ניהול ואחזקת מבנים – מעבר למה שחשבתם

 

חברה לניהול ואחזקת מבנים מספקת שירותים נרחבים שהמכנה המשותף להם הוא שמירה על נראות העסק או בניין המגורים, כיוון שמדובר ב'פנים' של העסק או הדיירים. העיקרון המוביל בעלי עסקים או ועדי בתים להשכיר את שירותיה של חברה המספקת אחזקה, ניקיון ושמירה ללא נשק הוא היכולת להבטיח לכם איכות חיים גבוהה ולא מתפשרת, ללא כל דאגות מיותרות.

 

השירותים המוצעים על ידי חברת ניהול ואחזקת מבנים

 

  • שירותי ניקיון למבנה מגורים משותף: אחזקה וניהול לבניין מגורים הכוללים שירותי אב בית, גביית דמי טיפול (ועד בית), ניהול וטיפול סרבני תשלום, שמירה על רכוש משותף בבניין, ניקיון המבנה והצבת צמחיה, פוליש וקס ועוד.
     
  • שירותי ניקיון למבנה משרדים/משרד יחיד: הצבת איש צוות תפעולי שעיקר תפקידו לדאוג לתחזוקה שוטפת במשרד, ניקיונו ובטיחותו;
     
  • בטיחות וחירום: בתור אמונה על שמירה וביטחון, תפקידה של חברה לניהול ואחזקת מבנים לוודא תקינות ושמישות ציוד החירום, כמו כן לבצע הכנות במבנה לביקורות כיבוי אש (בין אם מדובר בבניין מגורים ובין אם בבניין משרדים). מלבד בטיחות אש, חברתנו מספקת סיוע ותיחזוק מערכות אלקטרו-מכניות במבנה, ניקוי וחיטוי מאגרי המים המשותפים – דבר שאם לא יקבל את מלוא תשומת הלב עלול להסתיים בטרגדיה!

ניהול נכסים מצריך ידע במגוון רחב של תחומים, תוך יצירת קשרי עסקים עם בעלי מקצוע איכותיים שיכולים לסייע בעמידה בדרישות הלקוח. שימו לב שאתם בוחרים חברת ניהול ואחזקת מבנים שתעניק לכם את השירות הטוב ביותר שיש לשוק מיקור החוץ להציע; חברה שתנהל בהצלחה מגוון רחב של מבנים מסחריים/מבני הייטק ומבני מגורים משותפים כמו כן. עולם מיקור החוץ נמצא בעלייה מתמדת וחשוב לדעת מי הם המקצוענים והמובילים בתחום, אשר יספקו את התוצאות הרצויות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש