אינסטלטור מקצועי או חברת ביובית ראויה- לתיקון מערכות המים והצנרת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/5/2018 14:18 ● ערב ערב 2861
בעיות ברשת הצנרת, האינסטלציה או הביוב הן תקלות נפוצות ושגרתיות שעלולות להתרחש באופן שכיח בבתים פרטיים ובכל בניין ציבורי או מוסדי. מערכת זו- של המים היא אחת ממערכות התשתית החשובות ביותר, אחת מהמערכות המספקות את האפשרות לניהול חיים תקינים ונורמטיביים. כאשר מרחשת בה תקלה- יש צורך לתקן אותה בדחיפות על מנת להחזיר את המערכת לתפקוד רגיל, וכמובן על מנת למנוע הידרדרות של מצבה.
אינסטלטור מקצועי או חברת ביובית ראויה- לתיקון מערכות המים והצנרת

 

האם כדאי לנסות לתקן את המערכת בעצמנו?

 

אז אולי יש תקלות קלות שהאזרח הפשוט יוכל לטפל בהן ללא קושי או סיבוך מיוחד, ואולם ראוי להבין, שרוב הבעיות שמקושרות לצינורות הביוב או מערכת האינסטלציה- הן בעיות מורכבות שעלולות להסתבך ולגרום לעוגמת נפש ולטרדות ממשיות שיובילו גם לשיבוש של אורח החיים התקין ובוודאי להוצאות כספיות גבוהות ומיותרות.

 

אז מה עושים? מי אמור תטפל במערכת זו?

 

התשובה לכך היא מורכבת. מערכת האינסטלציה מורכבת מחלקים המצויים בתוך המבנה עצמו- אלו מגיעים עד נקודות המים שבתוך המבנה- חדר השירותים, כיור המטבח ועוד.

מערכת זו, כידוע, מסתעפת לרוב מתחת לרצפות ובתוך הקירות. לכן, כאשר ישנה בעיה במערכת האינסטלציה והמים- הבעיה היא בעיקר לאתר את מקום התקלה העיקרי ובעיקר להבין מהו המיקום שאותו צריך לפתוח על מנת להחזיר את המערכת לתפעול תקין ושגרתי. ברוב המקרים לאדם הפשוט יהיה קשה מאוד לאתר את מיקום התקלה ולטפל בה בעצמו ללא פגיעה נוספת והידרדרות משמעותית בצנרת. אם כן, מה כדאי לעשות? כדאי כמובן להזעיק את שירותיו של אינסטלטור מומחה ומקצועי. רק אינסטלטור כזה יוכל לוודא, כי אכן התקלה במערכת האינסטלציה ניתנת לטיפול ולתיקון ללא שבירה של מרצפות, קירות ועוד. הוא ישתמש בדרך כלל במצלמות זעירות בעלות סיבים אופטיים וכך יוכל לזהות היטב את מיקום הפגיעה. כמו כן, יוכל אינסטלטור מיומן להחליט באילו מכשירים ואביזרים כדאי להשתמש עבור כל תקלה.

 

ומה עושים אם הבעיה היא במערכת הביוב?

 

אם התקלה במערכת הצנרת לא מתרחשת בתוך המבנה, אלא דווקא במערכת הביוב היישובית- בצינורות או בבורות הניקוז-   כזה בדרך כלל לא מספיק להזמין את האינסטלטור. במקרה שעיקר הבעיה שהתהוותה מצויה דווקא במערכת הביוב רק שירותיה של משאית ביובית יוכלו לפתור את הבעיה- לפתוח סתימות, לנקז הצפות וכו'.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש