הקיץ ובשורתו

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/5/2018 11:03 ● ערב ערב 2861
רכיבה על אופניים חשמליות בעונת הקיץ עשויה לשפר את איכות החיים בכל מה שנוגע לניידות גמישות וכמובן להיטיב את מצב הרוח באמצעות אוויר משחרר וטוב.
הקיץ ובשורתו

לכל עונה יש את המאפיינים שלה, זה בא לידיד ביטוי בתחומים שונים, אומנם בגיל הגן מדברים על הביגוד כמהווה הבדלים בין עונות השנה,  ככל שהגיל עולה ניתן לראות שינויים משמעותיים יותר בתחום חילופי העונות וההבדלים ביניהם.

 נראה כי בעונת החורף אנשים נוהגים להתכנס בבתיהם, כאשר הם צריכים לצאת מהבית הם ייקחו את הרכב מהחניה מתחת לבית ולא יצאו אפילו לחנות בהליכה רגלית, ברגע שמשתנה מזג האוויר עונת המעבר בפתח כבר ניתן לראות את האנשים צועדים רגלית, בוחרים לרכב על אופניים, והרכבים נותרים לא אחת בחניות זמן ממושך יותר.

 בשנים האחרונות מה שרואים על הכביש ובכמות מרשימה  אילו הם אופניים חשמליות, אופניים  חשמליות נותנות מענה האידיאלי לימי הקיץ בהם הרכיבה על אופניים היא נוחה ונעימה, אבל לעיתים המרחקים הם גדולים והמאמץ הוא רב, זה בדיוק המענה באופניים חשמליות, באמצעותן ניתן לגמוע מרחקים.

 המיוחד ב אופניים חשמליים זה העובדה שהן נטענות בקלי קלות, הסוללה גם יכולה להיות מוחלפת אם וכאשר שיש צורך במהלך הנסיעה, אופניים חשמליים גם מגיעים בפורמט של קיפול, ניתן לרכוש אופניים חשמליים מתקפלים, כך ניתן לחסוך את מקום החניה והעלות היקרה שהיא חלק בלתי נפרד מחניה.

 חשוב לדעת כי לא בכל גיל ניתן לרכב על אופניים חשמליים, הרגולטור הגביל את הגיל ועל אופניים חשמליים ניתן לרכב רק מגיל שש עשרה ומעלה, ניתן לראות כי אנשים בכל הגילאים מנצלים את האפשרות המונחת לפתחם של אופניים חשמליות ומחליפים במקרים רבים את רכבם באופניים הללו שחוסכות להם זמן המתנה בפקקי ענק, חיפוש אחר מקום חניה וכמובן גם חיסכון בעלויות.

נראה כי הקיץ ברמה כזו או אחרת הוא בשורה לאופניים החשמליות, הן יוצאות ממקומותיהם ויוצאות לדרך, למרות שכבר בשנים האחרונות ניתן לראות אנשים רבים שבחרו נכון יותר לרכב על אופניים חשמליות גם בחורף, אילו הצטיידו כראוי ונהנו מנסיעה מהירה ובטוחה בכל זמן ובכל תוואי.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש