לפנות את העיר מהלכלוך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2018 22:53 ● ערב ערב 2859
לכל תושב יצא אי פעם להיתקל בבור ביוב שאיבד שליטה, הריח נורא והתחושה מזעזעת, הזמנת שירותי שאיבות ביוב בראש העין, תפתור את הבעיה.
לפנות את העיר מהלכלוך

מול ערי השומרון שוכנת העיר ראש העין, העיר הזו הוכרזה כעיר ב – 1994, השם של ראש העין מגיע מעובדת היותה צמודה למקורות המים של הירקון, למרות שהעיר רגילה בדרך כלל לנוף פסטורלי של ערי השומרון יחד עם זרימת מעיינות לירקון, גם אליה עלולים להגיע תקלות כמו הצפות ביוב ברחובות מגורים, גם בראש העין תוכלו להיתקל בבור ביוב ששחרר את המכסה שלו ונתן למים להשתחרר החוצה ולהציף את הרחוב בריח מחניק ולא נעים, אם נתקלתם בתופעה כזו, הזמינו שירותי קבלן שאיבות ביוב בראשון לציון בהקדם.

 

מה צריך לדעת כשמחפשים קבלן שאיבות ביוב בראש העין?

 

למרות מערכות הביוב הפועלות בכל בנין בצורה תקינה בדרך כלל, אף אחד לא חסין מפני תקלות, סתימה קטנה בצנרת הביוב עלולה לגרום לתופעות לא נעימות כלל לתברואה בעיר, לכל בנין מערכת ביוב משל עצמו שנבנה על ידי קבלן ביוב, המערכת מזרימה את מי השופכין של כל הדיירים היישר לצנרות של העירייה, טעות קטנה של אחד התושבים, עלול לסכן את שלוות רוחם של שאר תושבי העיר, במקרה כזה של סתימה, יש לחפש אנשי מקצוע המתמחים בשאיבות ביוב בראש העין.

הביובית היא כלי רכב המיועד לתחום שאיבות ביוב, בשונה מפעם, הביובית מעניקה את כל הפונקציות שנדרשות כדי לתקן כל מה שתקול במערכת הביוב, הביובית כוללת מיכל גדול אליו נשאבים מי השופכין, את המים שופכים קבלני הביוב למקומות המיועדים.

אם ההצפה קרתה בגלל סימה במערכת הביוב, יערוך הקבלן סריקה בכל הצנרת ויקבע אילו בורות יש לפתוח כדי לשחרר את הסתימה, הבורות יפתחו בהתאם ומי הביוב יישאבו בהם בעזרת הביובית.

 

ביוב שמציף את פני הרחוב הוא תופעה לא נעימה כלל, הלכלוך יחד עם הריח הנורא מפר את שלוות התושבים, כדי לפתור את העניין, יש להיעזר בשירות של שאיבות ביוב בראש העין.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש