המנוע שנותן מנוחה לרגליים שלך.

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2018 22:44 ● ערב ערב 2859
אופניים חשמליים הם כלי רכב שפרץ אל תוך חיינו בשנים האחרונות אולם מאז הוא הופך להיות פופולארי יותר ויותר וכובש את הכבישים ושבילי האופניים בהתמדה.
המנוע שנותן מנוחה לרגליים שלך.

אין נהג שלא נהיה מתוסכל כאשר ראה אופניים חשמליים שעוברים לשמאלו בשעטה מהירה על הכביש בעוד שהוא תקוע בפקק שלא ניתן לראות את סופו, מלבד ההנאה והספורט שאופניים חשמליים מעניקים למי שמשתמש בהם, הם מסוגלים לחסוך זמן רב שהיה מתבזבז אם הייתה מתבצעת בכלי רכב אחר המחויב לחוקי התנועה ולא מסוגל לפרוש כנפיים ולעוף למקום ריק שמאפשר נסיע רציפה, נסיעה באופניים חשמליים היא פרקטית למרחקים לא גדולים ומהירה יותר כאשר האזור צפוף ומלא ברכבים.

 

כל מה שאתם צריכים לדעת על רכישה ושימוש באופניים חשמליות

 

לשימוש באופניים חשמליות אין צורך ברישיון נהיגה ואף לא בביטוח חובה או ביטוח מקיף, מלבד ההנאה שבנסיעה והמרחקים הגדולים שאתם יכולים להגיע אליהם באופניים, העובדה שהם קלים להשגה ופשוטים לנסיעה, מאפשרים לכל אחד באשר הוא, גם למבוגרים או לאנשים עם מוגבלויות פיזיות ליהנות מהיתרונות הרבים שהם מוסיפים לחיי הנהג שלהם.

בעת רכישת אופניים חשמליות  חשוב לוודא שאתם מבצעים את הרכישה ממוכר אמין ובעל רישיון, לא כל אחד בארץ מורשה למכור כלי רכב לתושבים, נוסף על כך, אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם הנאה לטווח ארוך מהאופניים החשמליים שרכשתם, דרשו לקבל תעודת אחריות על האופניים שאתם רוכשים, כך, במקרה של תקלה תוכלו לפנות למוכר ממנו רכשתם את האופניים החשמליות שנשברו לכם, המוכר יהיה זה שיתווך בינכם ובין היצרן או היבואן, כך תוכלו להעניק לעצמכם את הביטחון שהאופניים ישרתו אתכם למשך זמן רב.

רכיבה על אופניים חשמליים מותרת לפי החוק של מדינת ישראל רק מגיל שש עשרה, הרכיבה מותרת על שבילי אופניים ואם אין באזור שביל כזה ניתן לנסוע על המדרכה בצורה איטית וזהירה.

אופניים חשמליים יכולים להוות אלטרנטיבה נהדרת לכלי רכב ממונעים אחרים, אם עוד אין לכם זוג כזה משלכם, מומלץ בחום שתיגשו עוד היום לאחת החנויות המורשות ותתחילו לדווש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש