עולם קידום האתרים- העתיד כבר כאן...

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/4/2018 10:13 ● ערב ערב 2859
עולם העסקים- הרכישות והקניות עבר מהפכה חסרת תקדים בעידן החדש. ככל שהעולם נעשה טכנולוגי וממחושב- כך גם ביצוע רכישה של מוצרים כבר אינו מתבצע כבעבר דרך חנויות ומרכזי שיווק בהכרח, אלא ברוב המקרים מדובר דווקא על רכישות אינטרנטיות דרך רשת האינטרנט.
עולם קידום האתרים- העתיד כבר כאן...

 

אם כן, מה צריך לדעת בהקשר זה? מה השתנה ביחס לרוכשים או/ ו למוכרים?

 

על מנת להבין את הפוטנציאל העצום הגלום בתהליך קידום האתרים באינטרנט- יש להפנים את העובדה הבאה- הידיעה שהאתרי האינטרנט ורשתות מנועי החיפוש מלווה אותנו היום ותשרת אותנו לנצח היא עמוקה ושורשית.

כאשר הגולשים הרבים מחפשים את האתר הרצוי והרלוונטי עבורם במנועי החיפוש- הם עתידים לגלות מאות ולפעמים אף אלפים של תוצאות. על מנת למיין או להחליט לאיזו תוצאה להתייחס- בדרך כלל כדאי לחברה או לעסק המפורסם להיות באחד המקומות הראשונים ולהילחם על העמוד הראשון או לכל היותר השני. רוב הגולשים כלל לא יבדקו את שלל התוצאות שמופיעות לאחר מכן. הנכונות של בני האדם לחפש את האתר המשמעותי והמותאם ביותר – מוחלש ונעלם ככל שהאתר מתפרסם בעמודים שאינם מהעמודים הראשונים והבולטים ביותר.

בהתאם לסימפטומים אלו ובהמשך להבנה הקשורה להתנהגות הגולשים ביחס לאתרים המפורסמים ומשווקים ברשת האינטרנט בכלל ובמנועי החיפוש בפרט- ניתן להבין, כי חייבים למצוא את נותן השירות המקצועי והמיומן ביותר- שיוכל לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש. לנותן שירות כזה- קוראים- מקדם אתרים.

מקדם האתרים אמור לספק באמצעים שונים יכולת ראויה לטפס במעלה תוצאות החיפוש לכל עסק או חברה. ניתוח פסיכולוגי של התנהגות הגולשים ומעקב נבון ויעיל המעיד על הרגלי צרכנות שלהם עשוי בהחלט לתרום למקדם האתרים. בנוסף, עיבוד של מילות מפתח רלוונטיות ושל ביטויי קוד- הוא שלב חשוב בעת קידום אתרים.

למה זה חשוב? מה תורמת למעשה עבודתו של מקדם האתרים? קידום החברה ושיפור מיקומה במנועי החיפוש הוא הכלי האפקטיבי והיעיל ביותר על מנת למצוא דרך לכניסתם של גולשים רבים יותר.

קידום בגוגל יכול בהחלט לספק מענה יעיל ומהיר לפרסום חברות, מאמרים ועסקים ולהביא אותם לשלב מתקדם יותר בשיווק חד ובמגוון אפשרויות ראויות של פריסה והיכרות עם הציבור הרחב של הגולשים.

המאמר בחסות חברת  seo-google.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש