אולה - פנינה קולינרית שאסור להחמיץ

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 16/4/2018 09:40 ● מה נשמע 546
הגעתם ל'אולה' בפסח ולא הצלחתם להיכנס כי לא היה אף מקום פנוי? לא נורא! המסעדה הזו לא הולכת לשום מקום, וכעת, משנגמר פסטיבל פסח הגדול, אתם מוזמנים להגיע ולהתחיל ליהנות מארוחה מצוינת וכשרה. אבל גם בימים השקטים שאחרי הפסח, כדאי להזמין מקום - כי אם לא תזמינו מקום, יתכן שגם אחרי שההמונים שהציפו את אילת בפסח עזבו, לא תמצאו ב'אולה' מקום פנוי
אולה - פנינה קולינרית שאסור להחמיץ

'אולה' היא מסעדה מיוחדת במינה, שמה שמייחד אותה הוא המטבח הבינלאומי המביא למבקרים במסעדה מנות מצוינות מכל העולם. התפריט, למרות שכלולות בו מנות מכל קצווי תבל, הוא כשר ואפשר גם להזמין ארוחות כשרות למהדרין. אבל לא רק האוכל, גם עיצוב המסעדה הוא מושקע מוקפד ומיוחד ביותר - כל פינה במסעדה מעוצבת בסגנון של מדינה אחרת, וביקור במסעדה הוא מעין מסע של ניחוחות וטעמים על פני הגלובוס. הוסיפו לכל אלה את האווירה המיוחדת, השירות המצוין והיחס החם הגורם לכל אחד להרגיש בבית למרות שהוא נודד עם המנות בכל רחבי תבל -ותקבלו מקום מקסים וטעים שבו תוכלו ליהנות הנאה מלאה.

 

 

מה בתפריט?


בימים אלה, מככבת בתפריט מנה חדשה 'טיקה מסאלה' - מנה מצוינת שהגיעה ל'אולה' היישר מהודו: נתחוני פרגית על מצע חציל, עגבניות שטח, צ'ילי טרי, בצל סגול, קונפי שום, עלים ירוקים, זילופי טחינה וקארי בליווי לחם קלוי בתבלינים - והטעם טעם גן עדן.
בנוסף למנה ההודית החדשה, מחכות לכם בתפריט מנות ראשונות רבות ומנות עיקריות - כולן טעימות ואת כולן ליקטו עבורכם ב'אולה' ממקומות שונים בעולם. ביניהן לדוגמה:
מנות ראשונות: פוקצ'ה נפוליטנית בתנור אבן, קרפצ'יו סינטה האופייני לסביליה שבספרד וגם קרפצ'יו פילה בקר בסגנון מרסיי שבצרפת, שקדי עגל מרוקאים, שישקבאב טורקי אסלי, פטריות פריזאיות ועוד.
מנות עיקריות: מנות מהמטבח האיטלקי כמו פפרדלה ורדורס, ומהמטבח ההודי - לינגוויני בהרטי, נתחוני פילה מובחרים, צ'יקן טיקה מסאלה ועוד.
מנות דגים: סלמון נורבגי שייקח אתכם לנורבגיה, דג חריימה מרוקאי שיקפיץ אתכם היישר למרוקו, ומשם לישראל שבה תיהנו מדניס או לברק אפויים בסגנון ישראלי.
ויש גם מנות עוף, בקר וטלה: כמו פרגית לבנונית, חזה עוף נוסח טוסקנה, המבורגר נוסח ניו יורק, מניפת סינטה נוסח ארגנטינה, אנטרקוט נוסח ברזיל ומדליוני פילה בקר בנוסח פריזאי, ומהגריל הדרום אמריקאי: סינטה אנגוס, אנטרקוט אנגוס, סטייק פילה בקר, צלעות טלה צעיר, פריים ריב פרימיום ופריים ריב עגל חלב פרימיום, וקינוחים נפלאים כמו מקפא חלבה טורקי, צ'ורוס ספרדי, סופלה שוקולד בלגי או מלבי קוקוס.

 

 

בנוסף לתפריט העשיר והמגוון, מציעה 'אולה' גם ארוחות עסקיות שהן לדברי רבים הטובות בעיר במחיר של החל מ- 69 ₪, וגם  לילדים עד גיל 12 מחכות מנות שהם אוהבים - שניצלונים וצ'יפס, נקניקיות וצ'יפס או ספגטי ברוטב עגבניות.
אז למה אתם מחכים? בואו ל'אולה' והצטרפו למסע קולינרי מדהים ברחבי הגלובוס.

כתובת: תרשיש 7. 
שעות פתיחה: א-ה 13:00 עד אחרון הסועדים, שישי סגור, מוצ"ש - מצאת השבת עד אחרון הסועדים.
טלפון להזמנת מקומות: 08-6325566.
המסעדה כשרה ויש אפשרות לארוחות כשרות למהדרין.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש