מה עושים שיש נזילה בבית?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/4/2018 23:05 ● ערב ערב 2857
אולי אתם מכירים את הסיטואציה הזאת, אתם בדיוק מארחים, נמצאים בלחץ בטיפול במשפחה או אפילו עוסקים בפעילות שאתם אוהבים ולפתע אתם מגלים שיש נזילה משמעותית בבית.
מה עושים שיש נזילה בבית?

במקרים כאלה אינכם מבינים מהיכן בוקעת הנזילה: האם היא מהכיור? האם מהאסלה? או שאולי היא מגיעה בכלל מהמרצפות או מהחלונות. אז מה עושים במקרים כאלה?

במקרים של נזילה בבית יש לבצע כמה וכמה פעולות שיכולות לסייע לכם למנוע נזק נוסף למבנה:

סגירת ברז המים – כאשר יש לכם נזילה בבית חשוב בתחילה להגיע את הברז הראשי שבבניין ולסגור אותו. אם אתם גרים בבניין משותף שימו לב כי השכנים מודעים לסיטואציה תוך שאתם מוודאים כי סגרתם את המים בכל מקום. לאחר מכן חשוב לנסות לאתר את הנזילה ולטפל בה.

איתור נזילות מים – כעת חשוב לבצע גילוי נזילות מים. בדקו מהיכן בוקעת הנזילה האם היא מגיעה מהמקלחת? מהדווים, מהכיור? או אולי היא בכלל מגיעה מהשירותים?  אם אינם מצליחים לבצע את האיתור חשוב לפנות אל חברות המתמחות באיתור נזילות ובכך ליהנות משירות מקצועי שיכלול גם את איתור הנזילה וגם את הטיפול הממוקד בנזילות.

שיפוץ ואיטום – אם גילתם כי הנזילה מגיעה ממקורות של חלונות, דלתות כי היא נובעת מקירות שאינם אטומים או מהגג: חשוב גם במקרה זה לקרוא לאיש מקצוע על מנת שזה יאתר את מקור הנזילה באופן ממוקד ויוכל להקנות לכם איטום מקצועי למבנה. בכך תוכלו למנוע נזילות בעתיד.

 

אבל כיצד מתבצעת עבודה של איתור נזילות?

 

איתור נזילות נעשה על ידי המומחים אשר משתמשים באמצעים מתקדמים על מנת לאתר את מקורן וזאת מבלי להרוס קירות או צינורות. באמצעות איתור מקצועי הנעשה עם כלי וטכנולוגיות מתקדמות,  ניתן להגיע אל מקור הנזילה ומשם לבצע תיקון ממוקד של הנזילה והפיכת המבנה לאטום ובטוח יותר.

כיום ישנם שלל אנשי מקצוע העוסקים בתחום כאשר יש לבחור אנשי מקצוע אמינים, מקצועיים וכאלה אשר יכולים להגיע במהרה ולתקן את הבעיה.

אז אם אתם מאתרים נזילה בכל מקום, בין אם מדובר בנזילה קטנה או אפילו רטיבות - זה הזמן לבחור את החברה המתאימה ואת אנשי המקצוע המתאימים ביותר לצורך איתור נזילות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש