החלפת ברז מטפטף – למה חשוב לטפל בזה מיד וכיצד עושים את זה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/4/2018 22:52 ● ערב ערב 2857
לפעמים הדברים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדל, הם אלה שיוצרים את השינוי לטוב או לרע. זה נכון לגבי כל דבר בחיים, אחת כמה וכמה זה נכון כשמדובר על דברים שמותקנים אצלנו בבית או בנכס. הדברים הקטנים יכולים להשפיע על איכות חיינו ועל שגרתם, לא פעם הרבה יותר מאשר דברים גדולים. בין אם בגלל שהם מתרחשים לעיתים תכופות יותר ובין בגלל שהם יכולים להציק לנו בצורות שונות
החלפת ברז מטפטף – למה חשוב לטפל בזה מיד וכיצד עושים את זה

אחת הדוגמאות הכי טובות לכך זו החלפת ברז מטפטף. כולנו מכירים את זה, אנחנו הולכים למטבח או לשירותים, ומגלים שגם אחרי שסגרנו את הברז היטב, הוא עדיין מטפטף, אומנם טיפות קטנות ובכל זאת, זה יכול להיות מאוד מציק ולא נעים.

צריך לומר, יש דרכים שונות להתמודד עם ברז מטפטף, אנחנו יכולים לעשות את זה בעצמנו, ואנחנו יכולים לחפש אינסטלטור תל אביב יצאת צדיק, כלומר אינסטלטור מומחה שמידת האמינות שלו איננה עומדת בספק, וגם לא מידת איכות השירות שהוא מעניק ללקוחות שלו. לפני שאנחנו נסביר כיצד מטפלים בברז כזה, חשוב להבין, מדוע זה משמעותי לטפל בבעיה כמה שיותר מהר.

 

החלפת ברז מטפטף – אסור לדחות את זה

 

כשאנחנו מגלים שיש לנו ברז אשר לא מפסיק לטפטף, זה יכול להיות בעייתי עבורנו מכמה כיוונים. ראשית, זה מטריד. בוודאי עבור מי שרגיש לרעשים. הטפטוף של המים הוא לא נעים, בטח כשהוא מתרחש בלילה.

שנית, זה העניין המשמעותי יותר, אנחנו משלמים על המים האלה. מדובר במים שלא נעשה בהם שימוש, הם הולכים לאיבוד, ואנחנו משלמים על כך. לא מעט אנשים מגלים במהלך הזמן, שחשבון המים שלהם צמח והם אינם מבינים מדוע, זה הסבר טוב למה זה קורה.

שלישית, ייתכן מאוד שמדובר בבעיה חמורה יותר. אם אנחנו לא נטפל בה בברז בהקדם, אנחנו נמצא את עצמנו מתמודדים עם בעיה שהפתרון שלה עלול להיות יקר יותר ולהימשך הרבה יותר זמן.

 

כיצד מחליפים ברז מטפטף?

 

כאמור, אנחנו יכולים לעשות את זה בעצמנו, אך ההמלצה היא לחפש אינסטלטור במקום מגורינו שיבצע זאת עבורנו, למשל, אנחנו יכולים למצוא אינסטלטור בתל אביב יצאת צדיק, והוא יבצע עבורנו את העבודה. עדיף לבחור אינסטלטור מקצועי, גם בגלל שהוא מתמחה בסוג עבודות שכזה, אך חשוב לא פחות, הוא ידע להתמודד עם מצבים שאנחנו לא נדע לזהות אותם.

בשלב הראשון הוא יבחן את מקור הבעיה, לאחר מכן בשלב השני, הוא יבצע את ההחלפה של הברז. הוא ינתק את הברז הישן מהמקום ויחליף לברז חדש. הברז צריך להיות תואם לגודל הצינור שממוקם בכיור.

על מנת לוודא שהתהליך מתבצע כמו שצריך, יש לוודא תחילה שהברז סגור וכמובן שלאחר החלפתו בחדש, יש לוודא שהחדש עובד כמו שצריך.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש