קורסים שיעיפו את העסק שלכם קדימה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 11/4/2018 08:49 ● ערב ערב 2857
ישראלים רבים מכירים את אילת כעיר הנופש שבה ניתן לאכול במסעדה מפוארת או לעבור קורס צלילה באחד מבתי הספר לצלילה הטובים שלה. בזכות התיירים הרבים הפוקדים את אילת מדי שנה בשנה, פורחים בה עסקים שונים המציעים לאורחי העיר מגוון אטרקציות ושירותים חיוניים. כתוצאה מכך התחרות בין העסקים רק הולכת וגדלה, ונוצר צורך לשווק את העסק בצורה יעילה ולטווח ארוך. כל בעל עסק יכול לעשות זאת באמצעות כמה קורסים בקידום אתרים.
קורסים שיעיפו את העסק שלכם קדימה

 

מי צריך קורס על אינטרנט

 

נרשמתם ללימודי אינטרנט והחברים שלכם מרימים גבה? קורס אינטרנט נשמע ממבט ראשון כקורס תמוה, שכן מי מאתנו אינו גולש באתרים דרך קבע. אך תחום האינטרנט, כמו כל דבר בחיינו כמעט, דורש הבנה מעמיקה, בייחוד אם יש לכם עסק ואתם מעוניינים לשווק אותו באמצעות אתר אינטרנט. קורס איכותי שכזה מוצע על ידי חברה מקצועית בתחום והוא נוגע בנושאים כמו קידום בעזרת רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם), קידום אורגני וממומן, שיווק נכון באינטרנט, בדיקת אתר אינטרנט לפני העלאתו לאוויר ובנייה נכונה והדרגתית של האתר.

 

בונים פרופיל בפייסבוק

 

עבור רבים מאתנו הפייסבוק הוא המקום שבו אנו משתפים באמצעות פוסטים אישיים את שעבר עלינו במהלך היום, אך עבור בעלי העסקים מדובר באמצעי פרסום יעיל. סטטוס איכותי אחד בפייסבוק יכול להוביל ללקוחות רבים, ולכן כל בעל עסק מוכרח ללמוד לשלוט בעמוד הפייסבוק העסקי שלו. כמו כן, לקידום בעזרת הרשת החברתית יתרונות נוספים: העמוד העסקי קל לתפעול (גם עבור מי שאינו מבין בתחום המחשבים), הוא מאפשר לבצע רימרקטינג, ניתן להוציא דוחות מעקב אחר גולשים והמחיר עבור הפרסום זול יחסית.

קורס פייסבוק באילת מוצע הן למתחילים והן למתקדמים וכולל שורה ארוכה של כלים חשובים ומשמעותיים. הקורס עונה על שאלות כמו כיצד ניתן לצבור כמה שיותר שיתופים לפוסט? מתי כדאי לעשות לייקים לפוסטים של עסקים אחרים? או כיצד אוספים נתונים על הגולשים? נוסף על כך, מבין הנושאים הנלמדים ניתן להזכיר עריכת תמונה כך שהיא תתאים לפוסט בפייסבוק, פילוח קהל היעד לפי מגדרים, הטמעת פייסבוק אנליטיקס, חיבור עמוד הפייסבוק העסקי לאינסטגרם ועוד.

 

אורגני או ממומן?

 

כאשר מדברים על קידום אתרים בגוגל, מתייחסים בדרך כל לשני סוגי קידום: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן. קורס קידום אתרים באילת מציג לבעל העסק את שתי האפשרויות, בעוד בעל העסק מצדו יכול לבחור באת מבין האפשרויות או בשתיהן. אך לפני הכול, חשוב לעמוד על ההבדלים שבין סוגי הפרסום.

במסגרת קידום אתרים ממומן, ניתן למקם את המודעה של המפרסם בעמוד הראשון (בחלק העליון או התחתון של מנוע החיפוש), ובכך לפנות לכמה שיותר גולשים. בעל העסק משלם לגוגל תמורת כל קליק על המודעה, כך שבכל פעם שהגולש נכנס לאתר, גוגל גובה כסף מבעל האתר. ניתן להגדיר את המודעה הממומנת עבור מילות חיפוש אחדות. כמו כן, מודעה זו יכולה להיות סרטון יוטיוב, תלמונה, מודעת טקסט, מודעה רספונסיבית (מותאמת לנייד) או באנר.

קורס גוגל באילת מתמקד רבות בקידום אתרים אורגני ולא בכדי. קידום זה נחשב לאטי יותר, הוא דורש השקעה רבה יותר מהקידום הממומן, אך הוא גם משתלם לטווח הארוך. כדי להצליח בקידום אתרים אורגני, יש צורך להתמקצע בתחומים רבים. אלה כמה מהבולטים שבהם:

  • אתר מלא בתוכן – כתיבת תוכן איכותי חשובה לקידום כל אתר. ראשית, ככל שיש לכם יותר כתבות מעניינות באתר, כן האתר שלכם נראה ייצוגי יותר וימשוך אליו גולשים רבים. שנית, גוגל בוחנת אתכם לפי התוכן שאתם כותבים, ומדרגת בהתאם. משום כך, זה הזמן ללמוד לכתוב נכון ולהבין את ההבדל שבין כתיבה שיווקית וכתיבה אינפורמטיבית.
  • להתאים את האתר לגולשים – או במילים אחרות, אופטימיזציה. חשוב להתאים את עיצוב האתר לקהל היעד, להעביר מסר ברור ולבנות את האתר כך שישתלב עם הקוד של מנוע החיפוש. פלטפורמה טובה לבניית אתרים מספקת תוספים המאפשרים לבצע אופטימיזציה יעילה.
  • מהי מילת החיפוש המתאימה לכם – חקר מילות מפתח חיוני לחיפוש נכון. יש לבדוק אילו מילים יקליד הגולש בשורת החיפוש כדי למצוא את העסק שלכם, ולשלב אותן בעת ביצוע האופטימיזציה ובתוכן.

 

לומדים להשתמש בוורדפרס

 

פלטפורמת וורדפרס היא אחת ממערכות התוכן הנפוצות ביותר הקיימות היום. במסגרת קורס בניית אתרים באילת מקצועי ומתקדם תוכלו ללמוד את סודותיה של המערכת הזו ולהתאים אותה לשימושכם. בוני אתרים רבים אינם טועים כאשר הם בוחרים בוורדפרס. ראשית, מדובר במערכת המספקת תבניות עיצוב רבות, כך שאתם יכולים לבחור את התבנית שתשקף את אופי העסק שלכם. שנית, וורדפרס בנויה על קוד פתוח, כך שאם יש לכם ידע טוב בתכנות או אם אתם עובדים עם מתכנת מקצועי, תוכלו לשלוט באתר שלכם ללא תלות כלשהי בחברה חיצונית. שלישית, גוגל אוהבת מאוד את וורדפרס, ולכן אם אתם מעוניינים בכך שהאתר שלכם יעלה לתוצאות החיפוש הראשונות כמה שיותר מהר, זה הזמן להכיר את הפלטפורמה הזו. כמו כן, תגלו עד מהרה כי וורדפרס היא מערכת ידידותית למשתמש. ולבסוף, גם אם סיימתם את הקורס והתחלתם לבנות אתר בעצמכם, זכרו שאתם לא לבד. לוורדפרס יש קהילה חמה ותומכת ואנשיה ישמחו לסייע לכם בדרככם.

 

להכיר את התוספים של וורדפרס

 

התוספים של וורדפרס נועדו לייעל את העבודה על האתר ורבים מהם יכולים לחסוך בזמן ולהביא לקוחות איכותיים. אלה כמה מבין התוספים שכדאי להכיר:

  • Yoast – נחשב לאחד התוספים הנפוצים והאהובים יותר על ידי מקדמי אתרים רבים. בעת העלאת התוכן לפוסט כשלהו בוורדפרס הוא מאפשר לבצע אופטימיזציה – בוחן את איכות התוכן, מעיר לגבי חוסר או עודף מילות מפתח, מאפשר למנוע תוכן כפול ואף משבח את בעל האתר אם מדובר בתוכן איכותי.
  • זוטה בוקס – תוסף המאפשר לכם לקדם את האתר מבחינה חברתית. התוסף כולל כלים שונים דוגמת טופס רישום, כפתורי שיתוף, קישורי עמודים או האפשרות להוסיף צ'אט לפייסבוק.
  • אלמנטור – התוסף שמבצע את האופטימיזציה לתוכן ומתאים את העמוד לאתר האינטרנט.
  • WP Rocket – כל מקדם אתרים יגיד לכם שמהירות הטעינה של העמוד חשובה מאין כמותה. הגולשים המוצפים במידע רב בלאו הכי, יחכו רק 2-3 שניות כדי לראות אם העמוד שלכם נטען. אם לא, הם פשוט ימשיכו הלאה. התוסף WP Rocket יסייע לכם להאיץ את העמוד.
  • וורדפנס – דואגים לעניין האבטחה של האתר שלכם? לוורדפרס יש פתרון בדמות התוסף וורדפנס. תוסף זה מאפשר לכם לזהות פעילות חשודה ולהגן על האתר מפני קוד זדוני, בוטים או הפצות של ספאם.

 

שיווק נכון באילת

 

קורסים לשיווק באילת מציעים לכם כלים חשובים שבאמצעותם ניתן להגיע לרמת שיווק גבוהה, כך שעוד לפני שתבינו זאת, תהיו מוצפים בפניות אלקטרוניות ובטלפונים מכל עבר. אז בין אם אתם מציעים וילה באילת להשכרה ובין אם יש לכם דוכן פלאפל נודע בעיר, חשוב לבצע שיווק מחוכם. הקידום מתבצע לא רק באמצעות קידום אתרים ממומן ואורגני או שיתוף פוסטים בפייסבוק, אלא גם בעזרת גוגל מפות, שכן גוגל מפות מציגה לגולש את המיקום המדויק של בית העסק שלכם וחוסכת, כך שהוא יוכל לאתר במהירות את מיקומכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש