איך מתאימים את הריהוט לבית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 10/4/2018 10:06 ● ערב ערב 2857
אחרי לא מעט דילמות ומחשבות החלטתם שהגיע הזמן לעזוב את הדירה השכורה שלכם ולקנות לעצמכם בית? אם כך, בהחלט אפשר להבין את ההתרגשות שאוחזת בכם, כי מי יכול להישאר אדיש לכזאת חוויה? עם זאת, כדאי שתדעו שיש עוד הרבה משימות שעומדות בפניכם לקראת המעבר לבית החדש, כי מעבר לרכישת הבית צריך גם לקנות רהיטים מתאימים. חשוב שתדעו: הרהיטים לבית החדש צריכים לא רק להיות נוחים אלא הם מהווים גם סוג של אמירה ומסר שאתם מעבירים לכל מי שנכנס אליכם הביתה
איך מתאימים את הריהוט לבית

לכן, אם חשוב לכם שכולם יתרשמו מכם לטובה, בהחלט כדאי יהיה לבדוק איך אתם בוחרים את הרהיטים החדשים שלכם. האם מבחינתכם כאשר מדברים על רכישת ריהוט לבית מדברים על הריהוט היקר ביותר שניתן לרכוש היום? או שאולי כל מה שתרצו זה לקנות רהיטים פשוטים וכמה שיותר זולים? האם זה משנה לכם באיזו מדינה בעולם יוצרו הרהיטים שלכם? או שאולי אתם רוצים את הרהיטים הכי ישראלים שיש?

 

שימו לב לנוחות וליופי של מערכת הישיבה הנבחרת

 

בבואנו לראות איך רוב האנשים בוחרים רהיטים שונים לבית, אנחנו רואים שיש כמה דברים שמנחים אותם בדרך כלל. ראשית, יש להתייחס לשאלת הנוחות כי לפני הכול הרהיטים שלכם צריכים להיות נוחים לשימוש. שנית, כאשר מדובר על רכישת ריהוט לבית, יש משמעות גם לעיצוב ולכן כדאי שתבדקו האם אתם רוצים רהיטים מעור? או אולי מבד? האם יש צבעים מסוימים שיכולים להתאים יותר לעיצוב הבית שלכם לעומת צבעים אחרים? האם אתם מעדיפים שהריהוט יהיה כמה שיותר חלק או שאתם רוצים דווקא שיהיו בו שילובי צבעים? רק אם תדעו לענות על כל השאלות הללו תוכלו להתחיל לעשות סינון בין כל האפשרויות הקיימות. שימו לב, בין היתר, למספר מקומות הישיבה כי ניתן לקנות מערכת של 3+2 אך ניתן גם לקנות מערכות ישיבה גדולות או קטנות יותר.

 

החליטו על סכום שממנו לא תחרגו

 

עוד דבר קטן שאתם חייבים לדעת על קניית ריהוט לבית, זה שבימינו השמיים הם הגבול מבחינת הסכום שאתם יכולים להוציא על העניין הזה. לכן, אם חשוב לכם לא להיכנס להוצאה כלכלית שאח"כ לא תדעו איך להתמודד איתה, כדאי שתחליטו מראש על התקציב שלכם. זו הדרך היחידה להבטיח שגם אם לא תשלמו מעט – לפחות תדעו למה אתם נכנסים. בנוסף לכל אלה, אנחנו גם מאוד ממליצים לכם לבדוק איך מנקים את מערכת הישיבה וחשוב מכך, בדקו האם אתם מקבלים עליה אחריות. לכמה זמן היצרן נותן לכם אחריות על המוצר? האם ניתן גם לעשות איזשהו ביטוח לרהיטים? יש היום רהיטים שעולים גם עשרות אלפי שקלים כך שבהחלט כדאי לבדוק האם אתם יכולים לקבל עליהם אחריות לכמה שנים טובות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש