מדוע אופניים באילת עולים יותר?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/3/2018 14:27 ● ערב ערב 2855
תבדקו את רמת המחירים של אופניים חשמליים באילת, תגלו שמחירן לא כולל מע"מ, גבוה יותר ממחיר אופניים חשמליות הנמכרות במרכז כולל מע"מ. האם שאלתם את עצמכם כיצד זה יכול להיות? אם כן התשובה כמו השאלה היא מתחום השיווק וקוראים לה תחרות. במקום שיש יותר ביקוש, מתקיימת תחרות שבדרך כלל גורמת לירידת מחירים, וכנראה שזה לא המצב באילת.
מדוע אופניים באילת עולים יותר?

אם מחירי האופניים החשמליות, נעות בין 2500 ל-25,000 ₪. כאשר רוכשים אופניים יש לשים לב לאיכות עליה אתם רוכבים לא למראה ולא ליופי, ולהתייחס לרכישה הזו כמו שאתם מתייחסים לרכישת רכב. אופניים חשמליות איכותיות יעניקו לכם איכות נסיעה, תחזוקה והנאה הרבה יותר גדולים מאופניים חשמליות פשוטות ולא איכותיות ובמאמר זה, ננסה לשים דגשים על החלקים האיכותיים שהופכים אופניים למותג.

 

תל אביב היא עיר האופניים

 

בתל אביב יש יותר רוכבי אופניים חשמליות מכל מקום אחר. כידוע היא אחת הערים הכי צפופות בארץ, והמצאתן של האופניים החשמליות מהווה סוג של נס לאנשים שגרים או עובדים בעיר הזו, ומצאו את עצמם כבר מבזבזים שעות על חנייה (לעיתים גם אין מקומות בשום חניון). הפסידו את הסרט, החתונה, המסיבה ועוד ועוד. זאת הסיבה שהרבה מאוד אנשים שמגיעים לתל אביב ולא גרים בה, מעדיפים להגיע בתחבורה ציבורית, כי אין שום סיכוי שהם יצליחו להיות ניידים עם הרכב שלהם.

תל אביב היא גם עיר בילויים משום כך, הרבה אנשים שגרים בה אימצו אופניים חשמליות ככלי התחבורה היחידי שלהם, והם נוסעים עליהם לכל מקום החל מביקור בחדרי בריחה ועד יציאה לבר. תמיד אפשר לקפל אותם ולהיכנס אתם פנימה, או לקשור אותם לידכם ולחזור כמו שיצאתם בביטחון ובהנאה. חלקם של האנשים שגרים בתל אביב, עובדים באחד מן הברים או המסעדות הקיימות והנסיעה אליהם עם אופניים חשמליים, חוסכת להם זמן של הליכה או נסיעה, מהנה לאוטובוס, פקקים וכל תסריט האימה של הנסיעה בכבישי תל אביב העמוסים לעייפה. גם ביקור אצל חברים נעשה באמצעות נסיעה על הדו-גלגלי הזה, כמו שנעשה קודם על אופניים לא חשמליות, עריכת קניות, טיול בעיר או כל משימה אחרת שאפשר לעשות אותה על אופניים חשמליות. אין ספק כי הביקוש הכי גדול לאופניים חשמליים הוא בערים הגדולות באזור המרכז, וזוהי הסיבה שהמחירים של אופניים חשמליים במרכז זולים מאשר באילת.

 

למה לשים לב?

 

רוצים לרכוש אופניים חשמליים? למה לשים לב כדי שתוכלו לרכב באמת על מותג נוח ומהנה ולהגיע לכל מקום בקלות ובביטחון. מכירים את הביטוי הזה הזול עולה ביוקר? לנוכח כמות וסוגי האופניים החשמליים המיובאים לארץ, אם אתם מתכוונים לרכוש לכם זוג, דעו לעשות את האבחנה בין אופניים חשמליים זולים לבין מותג איכותי.

  • השלדה של האופניים חייבת להיות מחומר איכותי כמו למשל אלומיניום הוא חומר אצילי וחזק. היא לא אמורה להעלות קורוזיה אחרי הגשם הראשון, וכל איזה דפיקה עליה לא אמורה למעוך אותה. זה מעיד על שלדה מחומר זול ולא איכותי בכלל.
  • בשוק יש כל מיני סוללות, אבל רק סוללות של מותגי על כמו סוני, בוש, סמסונג ועוד מעידים על איכות. סוללה כזו אומנם תעלה לכם יותר, אבל היא גם תחזיק מעמד יותר זמן. אתם צריכים לשים לב שהסוללה של האופניים היא מליתיום או ניקל מטיאל אבל לא עופרת- זו סוללה זולה מאוד נעדרת איכות. בנוסף לכך, ככל שקיבולת הסוללה יותר גדולה, כך מחירה יהיה גבוה יותר.
  • מנוע של אופניים חשמליים יכול להיות מורכב מאחור, מקדימה או במרכז שלדת האופניים. הוא יכול להיות עם גיר או בלעדיו, אבל מנוע איכותי הוא סך כל הרכיבים האיכותיים שיש בו. מינימום הוואט של מנוע באופניים חשמליות הוא 250 וואט. וואט נמוך מזה עלול להתברר כמוצר זול ונחות.
  • רמת הצמיגים של האופניים החשמליים, חייבת להיות גבוהה. אם הם נשחקים מהר סימן שמדובר בחומר נחות. גם מתח המערכת החשמלית באופניים חייב להיות איכותי, והוא זה שמרחיב את יכולת ביצועי האופניים ומאפשר אותם.

תחזרו בשלום!

 

איך להגיע אלינו מאילת? – דרכי הגעה מאילת באתר שלנו.

http://www.hobbynitro.net


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש