מרינה דיוורס - ספורט ימי לכל הגילאים וגם מקום מושלם לסתלבט על הים

מאת: אביבה דקל ● 30/3/2018 11:50 ● ערב ערב 2857
העולם התת ימי הקסום של הדגים והאלמוגים מחכה לכם - אל תחמיצו את החווייה המסחררת של פגישה עם העולם המופלא הזה הנמצא במרחק נגיעה מאיתנו ● עולם תת מימי עשיר באלמוגים ודגים ונגיש לכל אחד מגיל שמונה ועד 88
מרינה דיוורס -  ספורט ימי לכל הגילאים וגם מקום מושלם לסתלבט על הים

צילום: אמיר שטרן

תושבי אילת רבים כבר מכירים את העולם הזה ומבקרים בו לעתים קרובות, ואורחים רבים המגיעים לאילת מהצפון וגם מחו"ל כבר גילו אותו ומגיעים לאילת כדי ליהנות שוב ושוב מחוויה זו. ואתם? אם אתם לא מודעים לחוויה המיוחדת המחכה לכם מתחת לפני הים האדום, הצטיידו בבגד ים, מגבת ובמצב רוח והתקשרו למועדון הצלילה המוביל באילת 'מרינה דיוורס' מ'קבוצת הריף' והשער לעולם הזה ייפתח גם בפניכם.

הצוות במועדון הצלילה מרינה דיוורס הוא מקצועי ומנוסה וכל צולל מקבל כאן יחס אישי וחם - בין אם הוא צולל ותיק ובין אם זו לו הצלילה הראשונה. 
 
לצוללים חדשים מצפה חוויה שלא ציפו לה. אחרי שיקבלו את הציוד ויאזינו לתדריך מפורט מפי המדריך, ייסעו לאתר 'המערות' - היפה שבאתרי הצלילה במפרץ אילת ושם יחוו את הצלילה הראשונה. ב'אתר המערות' יפגשו בפעם הראשונה את העולם המופלא והצבעוני המסתתר במעמקי הים האדום. צלילת ההיכרות היא לעומק מקסימלי של ששה מטרים. תוך כדי צלילה יצלם המדריך את הצוללים במצלמת GoPro כדי שתישאר להם מזכרת מחוויה ראשונית ומהממת זו, ואת התמונות ידאג המועדון להעביר להם בסוף הצלילה על גבי דיסק DVD.

מבצע לפסח: צלילת היכרות כולל צילום במצלמתGoPro  200 ש"ח בלבד! במקום 340 ₪.

כל הסיכויים הם שתתאהבו בעולם המופלא הזה ותרצו להמשיך ולצלול. ב'מרינה דיוורס' תוכלו ליהנות מקורסי צלילה רבים ומגוונים.

 

 

מדי יום ראשון, נפתח ב'מרינה דיוורס' קורס צלילה בסיסי – 'כוכב ראשון'- הנמשך חמישה ימים בו לומדים פיזיקה ופיזיולוגיה של צלילה, שימוש בציוד צלילה וסביבה ימית. בקורס זה צוללים עשר צלילות, ועם סיומו מקבלים בוגרי הקורס תעודה בינלאומית המסמיכה אותם לצלול עד 20 מטר בכל מקום בעולם. מרבית הצוללים ממשיכים ישר לקורס הבא, שני כוכבים -  במהלך הקורס השני מסיימים עוד שש צלילות כשלכל צלילה - נושא: צלילת עומק, צלילת ניווט, צלילת איזון, צלילה בעזרת מחשב צלילה וצלילת הצלה.
החוויה המהנה ביותר והייחודית רק ל'מרינה דיוורס' היא צלילה מתוך סירת צוללים באתר נוסף המתחרה על התואר 'האתר היפה ביותר באילת' - 'הגנים היפניים' - הממוקם בצמוד למצפה התת ימי ואפשר להגיע אליו רק בעזרת סירה.

בסופו של קורס כוכב שני, מוסמכים החניכים לצלול עד עומק של 30 מטר.

קורסים נוספים המתקיימים ב'מרינה דיוורס' הם קורסים מתקדמים כגון: 'דייב מאסטר', 'קורס עוזר מדריך' ו'קורס מדריכי צלילה'. ולמי שלא רוצה לעסוק בהדרכה -, מגוון התמחויות כמו צלילה עם סקוטרים, התמחות עומק, התמחות הצלה, התמחות צלילה לספינות טבועות ועוד.

'מרינה דיוורס' הנו המועדון הראשון שהביא לארץ צלילה עם תערובת נייטרוקס - תערובת מכילה אחוז חמצן גבוה יותר ואחוז חנקן נמוך יותר - הנותנת יתרונות של צלילה בטוחה יותר.

ב'מרינה דיוורס' מתקיימים קורסים טכניים וקורסי מערכות סגורות המאפשרים לגלות ולחקור לעומק את אוצרות הים האדום - את האלמוגים, את הדגים ואת הספינות הטבועות.

'מרינה דיוורס' שייך ל'קבוצת הריף' המונה שלושה מועדוני צלילה - שניים מהם באילת: 'מרינה דיוורס' ו'ריף הדולפינים'. השלישי, 'אוקטופוס', ממוקם במרינה של תל אביב. ל'קבוצת הריף' שייך גם מלון 'בלו' במרכז העיר, מלון ביתי קטן שהוקם במטרה לתת מענה למחפשים בית חם ושקט במחיר הוגן כשהם מגיעים לאילת לצורך פעילות אתגרית.

מיקום: חוף 'אלמוג', צמוד למסעדת 'המפלט האחרון' ומלון 'אורכידאה הריף'.
שעות וימי פעילות: המועדון פועל שבעה ימים בשבוע.
ימים ראשון עד שבת: 08:30-17:00, ביום שישי 07:30-19:00.
טלפון:08-6376787 או 052-6021026.
אתר WWW.GOSCUBA.CO.IL.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש