משפחתון לימור - המקום שכיף לגדול בו

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 28/2/2018 13:50 ● ערב ערב 2852
מחפשות מקום שבו הילד שלכן יהיה מוגן, אהוב ובטוח? מקום שבו יאהבו וייפנקו אותו ויאהבו אותו כמו בבית עם אמא ואבא? 'משפחתון לימור' הוא המקום בשבילכן.
משפחתון לימור - המקום שכיף לגדול בו

לימור היא מטפלת מוסמכת שמאחוריה שנים של טיפול בפעוטות, מקצוע שבו בחרה משום שאין דבר שהיא אוהבת יותר מילדים, לכן אין פלא שכאשר עברה עם משפחתה לאילת, החליטה לפתוח משפחתון, שיהיה לאמהות האילתיות מקום מושלם להפקיד בו את התינוקות והפעוטות שלהן. 

המקום שהקימה לימור הוא מקסים. החצר מכוסה דשא סינטטי ועליו שטיחונים של פו הדב ואלזה היפה, צעצועים ומשחקים, כולם נושאי תו תקן, צבעוניים ומשמחים את לבם של ההורים והפעוטות. חדר המגורים המרווח מבריק מניקיון ומותאם לפעוטות – כסאות תינוק צבעוניים, מיטות, צעצועים, משחקים ושער המונע מהם מלטפס על המדרגות המובילות לקומה השנייה. לימור ובתה הבכורה בת ה- 24 נמצאות כל הזמן עם הילדים, משחקות, מאכילות, מטפלות, מחבקות, אוהבות ומשגיחות, והילדים לא רק אהובים ומטופלים, כי אם גם בטוחים. 'המשפחתון של לימור' חבר באיגוד הגנים הפרטיים בישראל 'חיבה' – חינוך ילדים בגיל הרך - והכל כאן מתנהל על פי התקן וכל ילד מבוטח בביטוח אישי.

 

 

ב'משפחתון של לימור' אין תינוק שבוכה כשמוסרים אותו לידי לימור, ואי אפשר לטעות בחיוך הגדול ובשמחה בה הוא מגיע למשפחתון. במשפחתון הזה לא בוכים – כאן צוחקים, משחקים ונהנים מהאווירה הטובה ומהמוסיקה המתנגנת ברקע.

את האוכל שהילדים מקבלים כאן מכינה לימור במו ידיה מדי יום מפירות וירקות טריים וגם קציצות עוף או הודו מכינים כאן מדי יום והאוכל תמיד טרי והוא גם כשר, כך שגם הורים שומרי כשרות ומסורת יכולים להביא את הילדים לכאן.
.
"אני אוהבת ילדים, הם התענוג, התרפיה שלי והמרגוע שלי", אומרת לימור, "אני משקיעה בהם את כל כולי. וכשעושים משהו מאהבה, הילדים מרגישים זאת והם נינוחים ומרוצים ומחזירים אהבה. ילדים בגיל כזה צעיר דורשים תשומת לב מלאה כל הזמן, וצריכים פינוקים ואהבה. אני לא רוצה שיהיה כאן ילד שלא יקבל את הטיפול והאהבה שהוא זקוק להם כדי להיות מאושר, בגלל שיש במשפחתון יותר מדי ילדים, כך שהמספר המקסימלי שאקבל למשפחתון שלי הוא שמונה".

שעות הפעילות הן החל מ- 7:30 בבוקר, עד חמש אחה"צ, בימים א'-ה' ופעמיים בחודש פועל המשפחתון בימי שישי מ- 7:30 עד 13:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש